1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

impresii despre karoq

Discuție în 'Skoda Karoq' creată de Ka&Roq, 18 Iul 2018.

Taguri:
  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.123
    Forta de amortizare este reglabila electronic. O supapa care regleaza tija amortizorului:

    [​IMG]
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.522
    Locație:
    Bucharest
    Nu ma gandeam la pret doar ca acel Kodiaq ar fi fost mai spatios.Sau nu ai nevoie de atat spatiu?
     
  3. pulgatory

    pulgatory 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    8
    multumesc carmen de lamurire acum pot intelege functionalitatea sistemului dcc . little big am ales karoq pentru ca am considerat sa iau o masina mai mica dar cu dotari mai multe la acest pret puteam sa achizitionez kodiaq style si sa nu uitam un lucru esential ca skoda nu este o marca premium cu calitate maxima eu mai tin cont si de raportul costurilor de intretinere si mentenanta
     
    Little Big apreciază asta.
  4. adriana 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Mesaje:
    10
    Cred ca DCC se limiteaza doar la selectarea modului de condus..nu cred ca soferul are varianta in mod expres sa modifice suspensia.E cum ziceai si tu, simti mai mult sau mai putin terenul pe care rulezi :blink:. 90% aceleasi dotari le am si pe karok ul meu, isi merita banutii.Oricum, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente!
     
  5. SergiuS7 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    30
    DCC (Dynamic Chassis Control) face ca prin montarea pe masina a unor amortizoare reglabile electronic sa ai posibilitatea de a seta dupa dorinta si dupa necesitati taria si comportamentul suspensiei masinii. La Skoda aceasta se poate seta in trei moduri: Comfort (moale, pentru drumuri proaste, cu denivelari), Normal ( medie, pentru oras sau drumuri relativ bune) si Sport (tare, pentru autostrada sau pentru comportament sportiv pe soselele de munte cu multe viraje).
    Am aceasta dotare pe Kodiaq-ul meu Scout si consider ca DCC-ul merita din plin banii pe care i-am dat pe el.
    O zi minunata tuturor!
     
  6. pulgatory

    pulgatory 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    8
    Multumesc pentru lămuriri cu dcc acum stiu care este functionalitatea lui . Acum mai pun o intrebare : stie cineva unde gasesc sa cumpăr trepte laterale care se montează sub praguri pentru karoq ?
     
  7. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.522
    Locație:
    Bucharest
    Ai cautat la accesorii pe skoda.ro?Cred ca gasesti si pe aliexpress dar nu stiu daca te incanta ideea.
     
  8. SergiuS7 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    30
    Nu cred ca e o idee buna sa montezi asa ceva pe masina. Uite de ce: usile la Karoq, la fel ca si cele de la Kodiaq, sunt prevazute in partea de jos cu o prelungire desteapta, care imbraca practic pragurile inferioare ale caroseriei, astfel incat ele sa ramana curate chiar si atunci cand se ruleaza pe drumuri ude si murdare sau pline de noroi.
    Datorita acestui fapt nu iti mai murdaresti pantalonii cand urci sau cand cobori din masina.
    Garda de sol relativ mica a Karoq-ului nu necesita o treapta suplimentara pe care sa calci cu adevarat la urcare sau la coborare, asa ca iti vei murdari pantalonii de ea de fiecare data.
    In plus ai toate sansele sa-ti indoi pragurile la prima iesire in off-road, cum a patit un amic din Ucraina cu un Kodiaq.
    Daca pentru imbunatatirea aspectului masinii vrei praguri, mai bine lipeste sau monteaza in partea de jos a usilor niste benzi cromate. Gasesti la Autolux.ro.
    E doar parerea mea, tu hotarasti !
     
  9. pulgatory

    pulgatory 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    8
    am gasit pe skoda cehia trepte laterale originale eu vreau sa le montez pentru protectia cand masina parcata alaturi deschide portiera sa se opreasca in acele trepte laterale nu in portiera mea pentru acest motiv de protectie vreau acele trepte
     
  10. SergiuS7 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    30
    Pai pentru asta chiar nu au nici un efect ! Pragurile sunt mult prea jos ca sa te protejeze in modul asta.
    Daca usile tale trec tot timpul peste praguri (altfel nu s-ar putea deschide), pe cele ale masinilor invecinate ce le-ar putea opri sa treaca peste ele si sa te loveasca?
    Mai simplu e sa parchezi intotdeauna langa un Kodiaq, ca asta are un sistem care imbraca muchia usii in cauciuc atunci cand se deschide si chiar daca te loveste nu lasa urme...:)
    :o:
     
  11. pulgatory

    pulgatory 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    8
    multumesc ,la fel si tie in ceea ce priveste consumul vreau sa sti ca : cu sistemul stop and go consumul creste simtitor in oras pentru ca acest sistem este conceput pentru poluare trebuie sa sti ca orice motor termic cu ardere interna la fiecare pornire consuma mult combustibil si se uzeaza si mai repede eu am vrut sa o scot dar nu se poate . ca sa intelegi sau sa-mi dai crezare ca skoda sunt una din marcile comerciale iti pot da un exemplu : daca ai observat la optionale aveau si sistemul de incalzire auxiliar cu telecomanda de la webasto pentru iarna , in 2008 acest sistem erea conceput sa incalzeasca antigerul si apa din motor ( incalzea motorul ) iarna cand porneai motorul la prima cheie motorul pornea ca si vara, la acest principiu de functionare aveai doua avantaje, 1 uzura mica si o viata mai lunga a motorului ,2 aveai si comfort ininteriorul masinii (caldura interioara ) acum ai doar comfort pentru ca sistemul este conceput doar sa incalzeasca aerul din interior
     
  12. SergiuS7 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    30
    Sistemul se numeste "Start-Stop" si pe verificate scade consumul de combustibil daca durata de oprire a motorului depaseste 3-4 secunde. Singurul subansamblu care se uzeaza mai repede e electromotorul de pornire, dar si el a fost construit special pentru porniri frecvente. Cel mai mult ajuta cand stai mult la semafoare.
    Nu stiu ce inseamna in vocabularul tau "marca comerciala"- pentru mine toate sunt comerciale din moment ce sunt destinate vanzarii (comercializarii) - insa legat de functionarea sistemelor de incalzire auxiliara , indiferent daca e vorba de sistemul Webasto sau Sirocol , un arzator special alimentat cu benzina sau motorina din rezervorul masinii, incalzeste lichidul de racire (compus din apa distilata si ANTIGEL) din circuitul mic prin intermediul caruia se incalzeste habitaclul masinii. Astfel totodata se preincalzeste si motorul masinii facilitand o pornire mai usoara. Pe Kodiaq-ul meu asa se intampla, si ma indoiesc ca la Skoda Karoq e altfel. Nu e frumos sa dezinformezi si sa aduci acuzatii pe nedrept.
    Un weekend minunat va doresc!
     
  13. pulgatory

    pulgatory 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    8
    NU CITA ultimul mesaj!

    draga sergiu iti respect si apreciez parerea ta personala despre sistemul start-stop in ceea ce priveste incalzirea auxiliara eu pe vrs-ul am versiunea din fabrica care incalzeste lichidul de racire al motorului iarna la -7 grade in 40 de minute am apa la motor la 60 de grade am vrut acelasi sistem sa-l pun si pe karoq dar persoana de la porsche vest 1 dupa o discutie cu seful de service mi-a comunicat ca acum sistemul auxiliar este doar pentru incalzirea aerului din interior , daca vreau acelasi sistem auxiliar ca la vrs trebuie sa comand masina din tarile nordice acesta a fost raspunsul lor . deaceea am optat pentru optiunea de parbriz incalzit . nu stiu cand ai acchizitionat tu masina dar la mine in 3 saptamani cat m-am hotarat eu nu am mai putut sa aleg interiorul de piele si 2 culori pentru ca le-au scos din optiuni si termenul de livrare s-a marit cu 6 saptamani la modelul pe benzina . asa ca sa auzim de bine.
     
  14. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.522
    Locație:
    Bucharest
    Sistemul este Stop start,nu invers..
     
  15. SergiuS7 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2018
    Mesaje:
    30
    Da, vad mai nou ca din pacate tot mai multi angajati ai reprezentantelor auto sunt extrem de slab pregatiti si habar nu au ce vand...desi producatorii ii tot duc la cursuri si incearca sa-i scoleasca...
     
  16. adriana 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Noi 2018
    Mesaje:
    10
    Sincer, este enervant cateodata sistemul Stop/Start...singurul avantaj este ca nu trebuie sa tot dai cheie cand iti moare motorul cand esti in treapta inferioara si e util la semafor...in rest, nu prea vad..din ce am mai citit si din ce spui si tu, economia de combustibil este aproape 0.
    Pe Rapid nu am avut sistemul acesta, dar nu a fost un capat de tara.:)
     

Distribuie pagina asta