1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Huruit Motor

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de mariand82, 3 Iul 2013.

  1. styl42 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Mesaje:
    2
  2. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    Verifica sa nu fie valva de purjare vapori de benzina. E cea la minutul 1:03, de deasupra suportului motor, langa vas antigel. O verifici asa: pui efectiv urechea pe ea si vezi daca nu e de acolo (in mod normal aia are un ticanit mai de plastic, dar daca e uzata poate fi de acolo).

    Dar intr-adevar sunt mari sanse sa fie ceva metalic din motor, dar nu doar piston, ci si tacheti, culbutori, ax came, ba chiar si ceva semicuzinet biela.
    In principiu doar desfacut se poate vedea, dar un mecanic care cunoste bine aceste motorizari (si nu se ocupa de toate marcile si de fapt nu stie nici una bine) stie cam a ce suna si ce directie sa o ia. Daca ai ceva doar la chiloasa, scapi mai ieftin, daca e de sub ea e nasol financiar.

    Oricum o cercetare a cilindrilor cu videoscop ar mai elucida din mister.
    Ce servisare a avut pana acum?? e luata din germania? In principiu aceste batai sunt ft intalnite la masinile din strainatate, unde au avut revizii extraterestre (intervale lungi de schimb cu ulei semisintetic 10w40).
    SI eu am un seat cam cu aceasi sonoritate
    https://www.youtube.com/watch?v=S5kgrzXJTek&feature=youtu.be
     
  3. CristiV

    CristiV Bronze Member

    Înscris:
    29 Noi 2011
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Nu se mai schimba camasile!? Blocul se schimba numai daca e fisurat sau ceva de genu' asta. Pentru uzuri se schimba setul: camasi, segmenti, pistoane, biela, manivela... etc.
     
  4. Tandemus 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2019
    Mesaje:
    1
    Salut, foatte detaliata descrierea ta . Am patit exact acelasi lucru cu octavia 1.9 tdi din 2009 . Nu a dat absolut nici un semn pana in secunda cand cilindru a trecut prin blocu motor a spart jos tot ce a putut sparge inclusiv scutul . Service la zi . Nivel ulei verificat. Motorul a mers bine si rotund pana in acel moment . Are 208000 km . Ma rog ... avea . Eu stiam ca 1.9 sunt cele mai ok si cu viata lunga . Care sa fie cauza ?
     
  5. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.600
    Locație:
    Bucharest
    Salut.Sunt cativa pațiți cu motorul 1.9 bxe facut praf si pulbere fara semne in prealabil.
     
    Ultima editare: 8 Feb 2019
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Cilindrul nu are cum sa treaca prin bloc. Poate te refereai la vreun piston .
     

Distribuie pagina asta