1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Huruit Motor

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de mariand82, 3 Iul 2013.

  1. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    Speed ne-ar fi de mare ajutor daca ai face niste poze la respectiva pipa de ungere si la locul unde a crapat blocul sa vedem si noi unde se poaate ajunge. Mersi
     
  2. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Buna,am revenit cu problema mea,inca nu am rezolvat nimic dar am mai afla cate ceva, huruitul acela s-ar putea sa vina de la volanta deci cred ca este kit ambreiaj,am gasit si un filmulet la care motorul face acelasi zgomot ca si la mine.
    Va rog sa va dati si voi cu parerea ca sa nu dau jos cutia degeaba.
    Acesta este filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=m2uMXKOkccc
    Multumesc!
     
  3. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    Zgomotele sunt urate rau. Volantul il poti verifica usor la pedala. Face asa atunci cand este blocat si arcurile din interior nu il mai ajuta sa revina in pozitia initiala. La volant dus , plecarile de pe loc sunt smucite si masina iti dardaie. Daca plecare este lina ...nu este volantul. Atentie , la schimbare de viteze in mers , fenomenul se atenueaza din cauza inertiei. Poti simti mai precis doar la pecarea de pe loc .
    Inclin sa cred ca situatia cea mai probabila este cea descrisa de colegul Speed. Din pacate , nu toti respecta standardul uleiurilor si intervalele de servisare , acest lucru ducand la depuneri care afecteaza in timp ungerea corecta.
    Mai mult , au fost intalnite destul de des astfel de probleme la Skoda Octavia . Paradoxal , motoarele sunt identice cu cele de pe Passat sau Seat , dar acestea nu prezinta simptome. Cred ca nerespectarea parametrilor unor etape tehnologice la montaj si reglarea motoarelor genereaza asa ceva . Regret sa spun asta dar Octavia 2 ...nu a fost chiar o masina grozava din punctul de vedere al fiabilitatii. Si eu am una si ... am bagat multi bani in ea ca sa o fac sa mearga cum doresc eu. Acum am reusit , dar de banii bagati imi luam Audi. Nu am avut-o de noua ...poate nu a servisat-o corect cel dinaintea mea ...nu stiu. Alta Octavia 2 nu mai cumpar in viata mea.
     
  4. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Nu stiu ce sa zic,masina nu se smuceste la plecarea de pe loc,dar am patit de cateva ori ,iar cateodata cand opresc masina se scutura cam tare,de asemenea vreau sa mentionez ca face asa doar cand e rece motorul,cand se incalzeste nu se mai aude.

    Am sa-l rog pe colegul speed sa urmareasca postarea ca sa isi dea cu parerea daca asa se auzea si la el inainte sa se duca motorul.
    O zi buna si multumesc de raspunsuri.

    Buna!
    Am mai cautat pe youtube astazi si am gasit asta http://www.youtube.com/watch?v=3l26vLJukUA
    se pare ca ii totousi volanta ii problema,nu la toate se comporta la fel,din comment-urile celor de pe youtube,la unele bate volanta,ca la mine,iar la unele vibreaza sau se smuceste.
    Pareri?
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Oct 2013
  5. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    chestii de genul, batai la cald si nu la rece sau invers, sunt legate in general de uzuri ale unui metal din motor care sufera unele modificari (dilatare, contractare) la cald fata de rece. ca si exemplu: si eu am la un Opel bataie de bolt de piston, care face doar la rece. dar asta nu exclude si altele
     
  6. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    VOLANTA 100%, am patit si eu la fel, tot bkd la 170.000km!
     
  7. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Mersi mult tm 49 syr pentru informatie,si eu cred ca ii voanta ca se aude ca si la masina mea,doar ca nu face inca asa tare,face ca la celalalt clip,dar tot in zona rotii din stanga,probabil nu s-a uzat asa tare inca.
    Am o intrebare tm 49 syr,masina se smucea sau vibra,etc.?
     
    Ultima editare: 22 Oct 2013
  8. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    Da, avea mici smucituri la plecare, dar nu tot timpul!
     
  9. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva
    :salute:Draga Marian,

    Am ascultat cu mare atentie zgomotele care se aud din cele doua filmulete postate de catre tine. Am certitudinea ca 100% este volanta. Si de iti spun acest lucru: asa cum am povestit intr-o postare ulterioara, dupa ce am schimbat motorul la montaj mecanicul mi-a pus vechea volanta sus pe masina . Dupa pornire facea acelasi zgomot si a trebuit sa dau din nou tot ambreiajul jos. Ce se intamplase de fapt: in momentul spargerii motorului volanta a fost fortata iar arcurile din ea (intrucat este volanta cu masa dubla) s-au rupt si jocul dintre cele doua parti ale volantei era foarte mare (adica daca o parte era fixa si pe cealalta incercai sa o rotesti unghiul de rotatie avea mai mult de 10 grade) Din cate stiu eu maximum admis este undeva pe la 8 grade si minimum 2 grade. Datorita faptului ca s-au rupt volanta juca foarte tare si au aparut acele zgomote ciudate. Cu siguranta la fel este si la tine. Acum cauzele cele mai probabile sunt fie numarul mare de km.; rulaj foarte mult in oras unde permanent lucrezi cu ambreiajul sau poate ai avut vreun moment cand ai fortat excesiv ambreiajul.Ca idee sa stii ca un kit complet este undeva pana in 2000 lei. La mine original a fost SACHS dupa care am pus LUK iar dupa ce s-a spart motorul pentru a putea pe viitor sa preintampin cheltuieli aiurea am schimbat acest kit si am pus de la VALEO (volanta simpla-mult mai buna). Avantajul acestei volante este ca poti schimba la nevoie numai discul, placa sau rulmentul dupa caz (iar costul a fost in jur de 1200 lei + manopera de montaj cca.200). De fapt acea volanta dubla are rolul de a prelua vibratiile motorului in timpul functionarii datorita arcurilor din interior. In acest caz discul este simplu. In cazul volantei simple de la Valeo discul are arcuri ceva mai groase decat la ambreiajul de la vechea dacie. De cand am pus kit-ul valeo nu am mai avut probleme si pana acum am parcurs cca.9000 km (in cea mai mare parte facuti de sotie prin oras). Aceasta modificare imi aduce o economie substantiala deoarece daca va fi nevoie in viitor nu mai inlocuiesc decat discul si rulmentul.
    Cam asta ar fi. Asa ca 100% este vorba despre ambreiaj. Ca un sfat prietenesc incearca si fa-ti schimbul la un atelier autorizar RAR pentru a-ti da si garantie pe piese si montaj (insa nu in service-ul Skoda deoarece sunt f.f.scumpi:mie mi-au cerut 6400 lei la Deva, cu totul pentru inlocuire si le-am zis ca mai bine ii dau foc decat sa-mi schimb ambreiajul la ei) .
    Iti doresc succes si sa ne tii la curent.
    Numai bine si sa ai parte de cati mai multi km fara reparatii.

    P.S. Cand stateam langa masina si motorul era la ralanti avea momente cand din cand in cand trepida (se scutura de parca avea guturai), in rest la drum nu se simtea absolut nimic (probabil ca era la inceput; este vorba de schimbarea primei volante originale SACHS)
    Inainte de a se sparge motorul, in treapta doua in momentul in care acceleram se auzea ca un horcait infundat dupa care in turatie nu se auzea numic deoarece zgomotele de la ambielaj probabil ca intrau in rezonanta cu sunetul motorului.
     
    Ultima editare: 29 Oct 2013
  10. acsa

    acsa 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2013
    Mesaje:
    40
    Locație:
    Iasi
    Salut.Am si eu aceeasi problema numai ca la mine este O1.Azi am pornit motorul, a pornit foarte repede si toata masina a inceput sa vibreze.Plus ca motorul se incalzeste foarte repede si miroase a carburant ars,foarte persistent mirosul.

    La schimbare viteze am mici smucituri.Atat.Sa fie de la volanta vibratia aceasta?Sau sa aiba legatura cu uleiul avand in vedere ca se incalzeste foarte repede motorul?

    Scuze ca m-am bagat in topicul vostru dar sunt curios care ar fi cauzele si cum se rezolva aceasta problema.
     
  11. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva
    Draga Cuibusel,
    Din pacate nu mai am cum sa fac pozele dorite deoarece am dus la fier vechi blocul motor. Spartura a fost chiar in dreptul vibrochenului de la pistonul doi si a fost de marimea unei jumatati de palma.
    Asta e, daca spunea-ti mai repede va faceam acele poze si le postam insa acum este tardiv.
    Numai bine
    Speed
     
  12. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva
    Salut,

    Vorbesti despre o problema care nu are a face cu volanta. Incalzirea excesiva a motorului intr-un timp scurt are alte cauze si mai ales dat fiind faptul ca si miroase a carburant ars. Pune masina mai intai pe un tester; este posibil sa ai probleme la injectie (nu pot sa-mi dau cu parerea asa direct insa ar putea vreun injector, sau vreo supapa care nu lucreaza in parametrii, catalizatorul, etc). Vezi mai intai dupa care mai scrie-ne cate ceva ca sa te ajutam.
    Cu stima,

    Speed:racer:
     
  13. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Multumesc foarte mult tuturor pentru raspunsuri,pentru timpul si ajutorul acordat.
    Acum sunt sigur ca este volanta,dupa ce reusesc sa o schimb o sa revin cu rezultatul.
    Multumesc inca o data
     
  14. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Spune-mi te rog speed de unde ai cumparat kitul cu 2000 lei?

    Spped are dreptat,posibil sa fie de la injectie,si daca miroase a carburant ars uite-te la furunasele care face legatura intre injectoare(nu stiu ce motor ai dar la ALH,care posibil sa-l ai)asa este,iar daca este spart unul nu se mai alimenteaza cum trebuie motorul de unde rezulta trepidatii, iar motorina ajunge pe motorul incins de unde si mirosul.Daca nu numai pe tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Noi 2013
  15. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva

    Salutare,:rock:
    Eu am luat kit-ul din Bucuresti. Undeva la parterul primului bloc dupa CORA din Militari este acest magazin. Pretul era undeva in jurul lui 1600 lei pentru SACHS iar montajul l-am facut la SF,GHEORGHE cu 290 lei.
    Numai bine

    Speed
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2013
  16. mariand82 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Mesaje:
    25
    Stimati colegi vreau sa va multumeac inca o data pentru ajutor si pentru timpul acordat si dupa cum am promis am revenit cu raspunsul la problema mea,ieri am reusit sa schimb chitul de ambreiaj si intradevar volanta facea acele zgomote la motor,acum nu mai am acea problema si in plus aveam niste trepidatii la relantii care au disparut odata cu schimbarea volantei intrucat aceasta trepida si scutura masina.
    Sper ca cele de mai sus sa le fie de ajutir si altor colegi carea vor intampina aceasta problema pe care nu le-o doresc.
     
  17. styl42 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2015
    Mesaje:
    2
    Salutare tuturor,am cumparat recent o fabia 1,4, bby si a inceput sa se auda o clantaneala a motorului aproape ca la diesel.La cumparare mi s-a parut ok mersul motorului,mecanicul mi-a zis sa ma linistesc ca sunt culbutorii si se rezolva cu catava sute lei.Zilele trecute i-am schimbat kitul de distrib desi nu era necesar,iar mecanicul mi-a zis ca nu-i nici un culbutor ,este bataie de piston,dar n-are rost sa ma sperii si sa bag mana in buzunar deocamdata.Ca sa fiu mai explicit aceasta tacaneala se aude si in mers dupa cum accelerez si am observat ca mai bine se aude din masina decat de afara.Daca a mai intalnit cineva problema asta astept pareri.Mi-e si frica sa ma mai duc la vreun service,cine stie ce voi mai auzi?De doua zile numai la asta ma gandesc,am facut cearcane mai ceva ca Sorin Oprescu.
     
  18. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    Pune o filmare intr-un loc cu liniste sa auzim si noi.
    Bataie de piston poate fi si sunt doua variante:
    - uzura mare piston (se rezolva prin schimbat pistonul respectiv sau mai multe): cheltuiala mare
    - uzura bloc motor (se rezolva prin schimbare bloc) nu merita, mai bine motor second

    Oricum si ca sa verifici, adica masurat diametru pistone sau cilindrii trebuie sa demontezi tot. Dar o preverificare care sa te indrume este cu videoscop pe gaura de la bujii si vazut daca se mai vad macar urmele de hoinuire ale cilindrilor. daca nu blocul e pa si de acolo bate.
     
  19. Lokoman 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2014
    Mesaje:
    8
    Daca motorul are si cumva codul BXE, nu cumva sa fi vreunul dintre norocosii pe care ii lasa mototrul. Sper sa nu fie cazul tau.
     
  20. cuibusel 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2013
    Mesaje:
    17
    Locație:
    Cluj Napoca
    Cum adicca SI bxe? A zis ca e bby
    Oricum, posteaza diagnosticcul cand il afli ;)
     

Distribuie pagina asta