1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Emissions workshop

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de kosti, 3 Iun 2013.

  1. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.147
    Locație:
    Bucuresti
    Nu ai ce curata la egr, ai membrana sparta, se inlocuieste.
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    Pentru eroarea postata, te rog sa te uiti aici:
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16785/P0401/001025
    Cred ca va trebui curatat, dupa care poti sa-l testezi daca intr-adevar membrana este sparta asa cum a mentionat Bundy.
    Nu te grabi la cumparaturi, pana nu vezi exact cum stau lucrurile. Daca in acest moment, EGR-ul este ca cel din imagine, NU are cum sa functioneze.
    [​IMG]
     
  3. Andrei Andrei 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2017
    Mesaje:
    1
    Salut,

    Am check engine aprins la Skoda Octavia 2, cod motor BXE. Erorile citite sunt:
    005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
    P161C - 000 - Open Circuit
    Si
    000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81)
    P0183 - 000 - Open or Short to Plus - Intermittent
    Am schimbat bujia si senzorul (cu unul original) am șters erorile, iar după o zi au apărut aceleași erori. M-am uitat la firele de la mufa senzorului, nu sunt rupte. Ideea este ca martorul check engine se stinge la un moment dat, dar se reaprinde a doua zi. Aveți idee ce as mai putea verifica, înainte de a duce mașina la un specialist?

    Va mulțumesc!
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16567/P0183/000387
    Nu cred ca este siguranta alocata senzorului G81. Trebuie verificate firele intre senzor si ECU, iar in MVB trebuie vazut ce indica senzorul. Ai nevoie de un specialist.
    Pentru eroarea pe bujie, fisa sau bujia. Poti sa verifici tu.
     
  5. Razvan_asx Junior Member

    Înscris:
    26 Aug 2017
    Mesaje:
    0
    Salut. Am si eu o problema. Am o skoda octavia 2 din 2008 cod motor BXE. De cateva zile mia aparut in bord Emission Workshop. Eroarea mia aparut pe la 140km/h si de atunci masina nu mai trage asa bine. Efectiv cand ajung la 100km/h imi taie acceleratia. Imi poate spune cineva de la ce ar putea fi? Mentionez ca pe tester mia dat presiune prea mare.
     
  6. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.147
    Locație:
    Bucuresti
    Actuator turbina cu probleme sau lipsa vacuum.
     
  7. Gabriel1188 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Aceeasi problema cu Emission Workshop o am si eu. Observ ca e vechi post-ul. Am fost la service si mi-a curatat EGR-ul si Racitorul de gaze si dupa in jur de 1000 sau 2000 km, mi-a aparut iar in bord martorul. Si am un mers destul de agresiv, dar din pacate talpa nu rezolva asta. Mentionez ca , codul de motor e BKD si nu are probleme de cuplu. doar e becu aprins si imi sta pe creier
     
  8. Iulian Catalin Lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    Salut,
    Am si eu aceeari problema ca Gabriel1188, eu nu am curatat nimic, uneori merge perfect, alteori pierde putere fara a aparea o eroare sau martor la bord, iar mai nou adica ieri, Emission Workshop si martor motor aprins. Dupa oprire si pauza de 2 ore, totul ok. Masina e Skoda Octavia 2, motor BKD.
    Multumesc
     
  9. Iulian Catalin Lupu 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mar 2019
    Mesaje:
    2
    Salutare,
    Dupa o scurta" internare" in service, au constatat: turbima praf. Curios ca nu consuma ulei, nu scotea fum, doar nu tragea. Schimbat miez si merge foarte bine, deocamdata.
     

Distribuie pagina asta