1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse zgomote habitaclu

Discuție în 'Skoda Octavia III' creată de Cosmin.George, 4 Dec 2014.

  1. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Salutare! Nu o pot numi ca fiind o problema, dar sigur este un lucru deranjant la o mașină nouă. Vreau sa știu dacă sunt dintre voi cu aceleasi zgomote ca mine? Masina e O3 1.2 tsi 2014. De curând am facut 3500 de km si am sesizat ca in zona consolei centrale si langa schimbător se aude cum scârțâie plasticul . Acest lucru se aude cand trec peste denivelări sau cand merg pe drumuri neasfaltate sau pavate. Cel mai tare se aude scârțâitul/vibratul plasticului de lângă schimbator.
     
  2. Kalfus 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Mesaje:
    2
    Sunet suplimentar motor Octavia III

    salut tuturor, am o Octavia 3 2.0 TDI 150 cp cu 6500 km la bord. Recent a inceput sa se auda un sunet suplimentar la motor incepand cu 1200 rpm cu motorul caldut. Este ca un "marait" usor si continuu ce se suprapune peste turatia motorului, pe loc sau in sarcina. Acest zgomot se aude doar din habitaclu, din afara este acoperit de sunetul motorului. Cei de la service nu au reusit sa identifice problema, asa ca va intreb ce este de facut in acest caz? Daca ati avut aceasta problema nu mi ar strica un sfat, probabil nici celor din service...
     
  3. Kalfus 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2015
    Mesaje:
    2
    Mie imi face zgomot plasticul de la usa din dreapta sau undeva la gura de aerisire de langa usa din dreapta tot pe denivelari sau pavaj. Inca nu e grav dar am impresia ca se va acutiza. Cred ca plasticul nu e la calitatea din vw si nici imbinarile nu sunt perfecte.
     
  4. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Si eu ma gandeam ca nu e acceptabil sa se auda astfel de zgomote intr-o masina noua si sunt in continuare de parere ca nu este ok acest lucru. Dar am mai auzit si la altii cu masini premium care au zgomote prin habitaclu. Deci daca se aud astfel de zgomote in masini de 40mii+ euro... Bine ca a noastre inca nu iau foc, deocamdata:)
     
  5. warlock 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2014
    Mesaje:
    22
    Ufff.....la mine nu se aude niciun zgomot...masina naspa.
     
  6. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Bine ca nu ai probleme legate de zgomot. Prin urmare mașina ta nu e naspa. La mine zgomotul e acceptabil și bine ca se aude numai pe drum foarte rău. Nu mă mai duc la ei sa mi-o desfacă pe la consola căci s-ar putea sa mi-o aranjeze de tot.
     
  7. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.814
    Locație:
    Brasov
    Nu doresc sa nasc polemici , dar voi de ce credeti ca un Audi din aceeasi clasa si facut de acelasi producator , costa de doua ori si jumatate cat o Skoda ? Vina o poarta atentia pentru detalii si calitatea materialelor utilizate . Asa stau lucrurile . Nu este o masina extrem de scumpa ( in clasa ei ) si acest lucru vine din cauza ca nu s-au investit in crearea ei cele mai calitative materiale. :beerchug:
     
    cosminel24 apreciază asta.
  8. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    Salut,
    Citind forumurile VAG, am gasit postarea cuiva apropo de diferentele intre masinile VAG. Redau postarea, cu scuzele de rigoare persoanei pentru faptul ca imi permit sa-l citez fara aprobare:
    "Eu am luat Octavia deoarece nasul are tot octavie, O2 din 2006, motorizare 2l Diesel, 140cai. La activ cu 489000 km. Schimbat turbo, 2 injectoare dar restul e brici. Masina a fost lovita grav de doua ori si reparata prin casco in Ungaria in ambele cazuri.
    Sunt impresionat de aceasta masina deoarece ea functioneaza perfect si acuma, nu troncane combustibilul in rezervor, nu zdrongane geamul in usa, nu-i populat de insecte (greierasi) in interior. Se vede ca nu e masina noua dar e inca ok considerand prin ce a trecut.

    Miros de vw.. Aici doar vreau sa adaug ca am lucrat 8 ani de zile intr-o fabrica care produce si in momentul de fatza componente pentru grupul Vw si Ford. Acuma lucrez intr-o alta firma si vizitez saptamanal minim 3 fabrici care produc componente pentru industria auto: electronice, cabluri, volane, mufe, connectori, lampi, etc.

    Ti-as putea scrie romane despre procesul lor de productie si ai ramane cu fatza pe jos daca ai afla cat de mult seamana Audi A4, cu Octavia noastra draga, cu Golful de la VW, cu Exeo de la Seat.

    La fel ai ramane uimit daca ai afla de piese, 99% din piesele acestor branduri, se fac de aceeasi fabrici pe aceleasi masini de acelasi Dorel. Diferentele se gasesc doar in componentele vizibile, si tin mai mult de shick si ca sa poata cere cu 7000 de euro mai mult pe un A4 cu exact aceeasi configuratie decat pe un O3.

    Poate unii stiti ca platforma MQB la grupul VW e o platforma comuna. Tot poate stiti, probabil mai putini, ca aceasta platforma a fost implementata avand ca scop de baza „cost saving” si compatibilitate ridicata intre modelele grupului VW (Seat, Skoda, Audi). Ea e aplicata pentru brandurile High Volume(Passat, A4, Octavia....etc). Pe scurt, poti lua o linie de productie Octavia MQB si sa produci pe ea A4 MQB fara stres, fara costuri extreme de transpunere.

    Daca pana acuma dadeam cu ideea ca sunt aceleasi masini sau ca seamana mult, de acuma incolo chiar putem afirma ca sunt aceleasi masini, doar ca arata diferit in exterior si in interiorul habitaclului.
    As mai putea scrie multe dar intram doar mai adanc in offtopic cu ele.
    Stiind toate astea, sincer nu prea stiu ce as putea recomanda cuiva, mai mult m-as duce pe noroc decat pe calitate oferita de marca.

    Respecte,
    B."

    Ce sa cred?
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.814
    Locație:
    Brasov
    Pai ce credem noi este intotdeauna subiectiv :) .
    Insa , o parte dintre noi am depasit acest subiectivism din cauza pragmatismului. Toti suntem niste copii mari cand vine vorba despre masinile noastre. Vrem sau nu , ne ridicam in slavi masinile , indiferent ca sunt Matizuri sau Octavii . Te asigur ca mare parte din materialele din interiorul masinilor pomenite de tine sunt diferite. In afara de acest lucru , mai exista unele aspecte demne de luat in considerare. Proiectarea este unul dintre ele . Modul in care rigidizezi un profil metalic pentru a-l face mai rezistent , desi in aparenta poate fi aproape identic ca si reper , poate mari sesizabil rezistenta la impacturi , sau modalitatea de prindere si numarul de suruburi , precum si tolerantele permise de standardul producatorului , poate face diferenta intre niste greieri enervanti si o liniste deplina . Si sa stii ca acolo unde exista repede absolut identice , si problemele sunt absolut identice :p . Oricum , te asigur ca nu ar cumpara nimeni o Octavia la un pret dublu numai ca ar avea o sigla cu cu niste cercuri care ar face-o Audi .
    Si Bugatti este tot parte a concernului VAG. Sa comparam o Fabia sau o Octavia cu un Veyron , doar pentru ca producatorul este acelasi , nu este chiar o idee buna. :arco:
     
  10. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    Afirmatiile pe care le-am pus in post nu-mi apartin. Am citat din alt post, din sectorul Skoda, de pe vwforum. Eu unul pot sa afirm, in ceea ce ma priveste, ca Skoda Octavia Tour 2008 era mai bine inchegata, legata, tabla era mai groasa decat la O3 pe care o am acum. Este constatarea mea. Low-cost, asta e.
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.814
    Locație:
    Brasov
    Constatatea ta era este corecta. Octavia Tour este o masina excelenta , dar chiar si ea , era mai slaba decat un Audi din aceeasi clasa de pe vremea cand a fost proiectata respectiva skoda. Nu fac apologia brandului Audi , pentru ca si ei dau in prezent niste chifle de mai mare jena , vreau doar sa scot in evidenta faptul ca, in general, in materie de masini , pretul reflecta nu numai numele brandului ci si o calitate superioara a fabricatiei si a materialelor utilizate.
     
  12. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    Apropo de chifle, citesc si forumurile Audi, politica de low-cost e valabila si pentru ei, ca tot VAG sunt. In fine, concluzionand si fara sa ma laud, puteam sa imi cumpar un Audi nou, dar pentru drumurile noastre si cheltuielile ulterioare, eu unul am considerat ca Skoda este foarte buna. Repet, este parerea si alegerea mea.
     
  13. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    JURASSIC lucrezi în grupul vag de știi tu atâtea lucruri sau ești doar un samsar care a avut pe mana o "grămadă" de mașini și știe el totu? Aici nimeni nu a făcut comparație cu Audi și tot nimeni nu a cerut părerea despre acest lucru. Tot ce s-a dorit de la acest thread a fost sa știe posibilii noi cumpărători și actualii cumpărători ce probleme ar putea apărea la aceste mașini. Dacă ai știi tu ce probleme au și unele modele de Mercedes chiar și cum folosesc același motor de 1.5 de la Renault. Maeștrii de la Mercedes au ajuns sa folosească tehnologie de la Renault, un brand low cost. Nimeni nu își ridica mașinile în slavi, ci doar anumiți dobitoci. Tocmai de asta am deschis acest thread, pt a critica. Și oricine ma întreabă de mașină asta le zic adevărul. Și sa știi alunakis ca ce ai postat tu în legătură cu omul acela care vorbește de calitatea din grupul vag am mai auzit-o și de la oameni care știu ce vorbesc, ingineri auto etc, nu din auzite. Și da, la finisări normal ca se da mai multe atenție la mașinile premium. Dar sa nu uitam de mașini premium care lua foc de la un simplu adeziv.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2015
  14. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    Ma bucur ca imi confirmi cele postate. Deci nu sunt vorbe goale. Referitor la zgomote, inca e iarna, e frig sau foarte frig, n-am masina decat de 4 luni, cred ca in vara pot sa fac un inventar cat de cat corect la "greieri" sau alte zgomote. dar raman pe receptie.
     
  15. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Și as dori sa posteze doar cei cu octavia III. Stau și ma întreb de unde știe cineva cu generatiile anterioare de skoda cum se comporta noua skoda de vreme ce persoana respectiva nu deține o astfel de mașină? Din auzite sau din experienta lor bogata cu atâtea și atâtea sute de mașini?M-am întâlnit cu un samsar și când i-am zis ca îmi iau o skoda(el conducand un Logan, o mașină de altfel foarte buna pt categoria ei de preț) a zis ca îmi aduce el un x3 full blana fără nimic. Și a început sa zică și de Logan ca e o leguma de mașină, dar l-am lăsat sa vorbească ca prea știa el tot. Asa și Jurassic, el are o skoda octavia II și s-a gândit sa ne mai dea și noua niște păreri câștigate după multa experienta. Jurassic te rog sa-mi zici dacă ești dealear de mașini impecabile full fără nimic, adică samsar? Dacă e asa înseamnă că încă nu m-a lăsat mirosul de a-i recunoaște pe specialiști.
    Alunakis tare mi-as fi dorit și eu motorul de 1.4., dar deocamdată merge și asta de 1.2 tsi 105 CP.Sper sa fie fiabil și sa nu aibă aceeași soarta ca prima generație.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2015
  16. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    Cand am luat masina de la dealer, am stat de vorba si cu consilierul service apropo de 1.2 TSI. I-am spus ca mi se pare cam putin 105 CP pentru Octavia. S-a oferit sa facem un test drive. Mi-am schimbat total parerea. Am vazut foarte multi posesori de O3 cu 1.2 TSI foarte multumiti de cum le trage masina. Acum depinde si de ce asteptari ai si cum conduci, stil de mers. Pentru mine, motorul a fost o surpriza mai mult decat placuta, am 50 de ani, conduc conform varstei si este destul de fasnet la stilul meu de mers. Cel mai mare castig, in opinia mea, a fost renuntarea la pacatosul ala de lant.
     
  17. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Și eu am fost sceptic de 1.2 tsi, dar trage chiar foarte bine. Dar totuși alegerea perfecta ar fi fost 1.4. Dar e bine și asa. Știți cum e: nemulțumitului i se ia darul. Am ales benzina pentru ca nu-mi plac motoarele diesel, dar și din cauza ca fac în jur de 10-15mii de km pe an. Un diesel nu era rentabil la acest număr de km parcurși de mine. Uite unde am ajuns cu discuția în privinta acestui thread. Offtopic. Îmi pare rău că m-am cam supărat cu Jurassic, dar am mai întâlnit astfel de persoane pe diferite forumuri care par ca știu totul și am rămas asa cu sechele când ii vad. Mai sunt pusti care își fac conturi pe forumuri și se baga în seama.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2015
  18. alunakis

    alunakis 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Mai 2012
    Mesaje:
    50
    La subiect. De cateva ori, cand am pornit masina dimineata, ger afara, am auzit 2-3 tacanituri din compartimentul din stanga, unde sunt sigurantele. Am zis sa nu fie vorba de contact imperfect, m-am chinuit efectiv sa desfac compartimentul ( nu stiu cum l-au gandit, probabil il desfaci numai vara), am apasat pe toate sigurantele si am pus capacul la loc. Greseala. A doua zi acelasi zgomot. Nu stiu ce poate fi. Aveti vreo idee?
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.814
    Locație:
    Brasov
    cosmin , am aproape 1000 de posturi pe forumul acesta. Nu mai am nici nervi si nici dispozitie sa dau explicatii oricarui inteligent cu cultura formata pe internet despre ce inseamna industria auto si cum sta treaba cu masinile. In concluzie , te pun pe lista de ignore , unde vei sta mult si bine :-) . Pa.
    P.S. Poti sa ma pui si tu pe respectiva lista ca sa nu mai imi vezi "cugetarile" . Este chiar indicat.
     
  20. Cosmin.George 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2014
    Mesaje:
    32
    Bine ca am scăpat de sfaturile tale și cultura ta formata după ureche. Ma bătea gândul sa schimb uleiul la 8000km după sfatul tău. Bine ca am mai discutat cu oameni normali care știu cate ceva despre noile generații de mașini și nu trăiesc în era Jurassic Park.
     

Distribuie pagina asta