1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

  1. RaduF 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Mesaje:
    11
    Salut tuturor. Am o skoda octavia 2011 - 1.8 TSI CDAA. O intrebare adresata celor cu acelasi motor si cu bord computer care afiseaza temperatura uleiului : la ce temperatura va sta uleiul?
    Mentionez ca al meu urca pana la 108 grade C pe distante lungi sau coloane mari in oras. E normal?
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    278
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    E absolut normal. La mine urca de multe ori si la 120 ... :)
    Asta depinde f. mult de cat de agresiv conduci. Adica daca conduci scotand untul din motor (turatii ridicate) e absolut firesc sa creasca temperatura uleiului f. mult.
     
    RaduF apreciază asta.
  3. Claudiu Boncea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2016
    Mesaje:
    3
    Consumul de ulei este normal .... Așa suntem noi obișnuiți de la Mega mecanicii noștri !!! Consumul de ulei este normal? Pai îți spun eu că nu este normal și îți spun și de ce! Daca ai grija sa schimbi uleiul intre 8000 și 10000 km și uleiul sa fie de calitate gen castrol! Nu castrol din Rusia atunci nu exista pierdere la ulei, pe toate uleiurile scrie 20000 25000 km bla bla este adevărat daca respecți semnele de circulație și mergi cu 130 autostrafa 45 50 în oraș etc... Sau conduci că bunica, atunci într-adevăr îl poți schimba pe la 15000 sa zici... Acum îți spun și eu de ce sunt de părerea asta eu am o Skoda superb motor 1.8 tsi 2009 mașină are 210000 km am cumparato la 90000 km am schimbat uleiul la 7000 8000 nu mănâncă ulei după 8000 km pe joja îmi arată plin la fiecare schimb de ulei, după 80000 km am fost sa îmi verifice lanțul mi-au spus că este în regulă de ce mașina mea la care ii fac schimbul de ulei la 8000 10000 km și ii bag ulei de calitate nu mănâncă ulei și altele mănâncă ? Și mă repet 210000 km fără nici o problema la motor
     
  4. Ahmad Bayan 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2017
    Mesaje:
    2
    Va salut!
    Am o Skoda Superb 2012, 1.8 TSI 160 CP cod motor CDAA cu DSG7.

    In prezent masina are 129500 km. Ultima revizie a fost facuta la 124500 km, in care am schimbat toate filtrele si uleiul. Uleiul este Castrol Edge 5W-30 LL Titanium FST.
    Ieri, la 129500 km, mi-a aparut martorul de verificare nivel ulei.
    Am verificat si acesta era la minim sau chiar sub minim. Am cumparat un litru de ulei si am completat aproximativ 450 ML ca sa ajung pe joja la jumatate dintre minim si maxim.

    Intrebarea mea ar fi, este normal acest consum de ulei? De pierdut nu pierde pe nicaieri, nu am observat pete.
    Stiu ca in general benzinarele consuma ceva ulei si este oarecum normal si chiar si declarat in cartea masinii cum ca un oarecare consum e normal.

    Masina se comporta impecabil in rest, am facut si o scanare cu VCDS si nu am nicio eroare pe motor si cutie.

    Multumesc tuturor!
     
  5. DoKo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut Radu,
    Am si eu o intrebare...ce s-a mai intamplat cu masina ta?
    Am si eu o problema similara, cilindru 3 fara compresie, necesita reparatie capitala.
    Ma costa aprox. 4500euro cu piese originale VW insa nu stiu daca asta imi garanteaza un motor ok pe mai departe. Banii la revanzare oricum nu ii mai recuperez, macar voi avea un motor ok?

    Ms.
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Nu sunt Radu dar pot sa iti dau un raspuns orientativ. Pretul este cam mare pentru reparatia aia. eu te sfatuiesc sa faci o segmentare simpla si sa o vinzi. Iti explic de ce . Indiferent cum o repari , doar segmentare sau schimbare pistoane , biele , segmenti , etc ...legenda despre motoarele de 1.8 TSI este cunoscuta. Doar un necunoscator mai cumpara asemenea motor . Indiferent cat de bine va merge masina , ofertele pe ea la revanzare vor fi facute prin prisma problemelor pe care acest motor le-a avut . Asa ca , o simpla segmentare poate rezolva temporar problema ( va merge relativ bine cateva mii sau zeci de mii de km ).
    LEgat de exploatare ...un motor turbo pe benzina este "calcat ". De aia cumperi asa ceva , ca sa auzi turatii inalte . Un consum mai mare de ulei este normal , dar nu consumul despre care se discuta din cauza unei defectiuni de proiectare . La o utilizare normala ( sportiva dar decenta ) mai mult de 1-1,5 litri la 10.000 km nu ai voie sa completezi...dar se poate sa nu schimbi deloc daca mergi normal si urci in turatii doar cand este nevoie . Fiind turbo , cuplul este destul de mare in turatii mici ( seamana cu dieselul turbo ) asa ca nu ai nevoie de schimbari de trepte in 4500 turatii .
     
  7. RaduF 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Aug 2017
    Mesaje:
    11
    Motorul merge ca un “ceas elvetian”. Gandeste-te ca il aduci la starea initiala. Eu tot aproximativ 4000 € am bagat in el. Alte optiuni ( din punctul meu de vedere ) nu prea ai. “Retusat” si vandut altuia...nu o consider o solutie iar motor second hand iar e loterie. Asa ca, din pacate asta e situatia! Masoara blocul motorul totusi inainte sa comanzi orice piesa, sa nu ai ovalizari si acolo.
    Eu am de la reparatie cca 12000 km, am schimbat uleiul la 7000, si nu am completat nimic de la interventie.
     
  8. DoKo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Multumesc pt raspuns. Nu am avut nici o problema cu consumul de ulei, desi acesta era f mare (0.5l la 200-300km urban). Chiar si asa, am iubit motorul si completarea uleiului nu era o problema pentru mine :). In schimb, se pare ca a fost o mare problema pt motor :)))
     
  9. DoKo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Salut Radu. Ms pt rapsuns. Revin si cu update, poate sunt si altii interesati. Am obtinut oferta de motor nou de la VW (generatie noua, evident), ma costa inlocuirea motorului complet aprox. 5000 euro insa eu cred ca merita vs 4500 euro reparatie. Garantie 1 an in service autorizat cu predarea motorului vechi. Asadar, se pare ca voi avea o masina "noua" din 2010 :)))
     
  10. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    Salutare,asa am facut si eu-am luat motor nou nout...noi toti care am avut sau avem probleme cu acest tip de motor suntem fraieri-este un motor stiut cu probleme din fabricatie,trebuie sa ne unim si sa i dam in judecata.nu e normal sa sa strice motorul in conditii normale de exploatare dupa cateva mii dau zeci de mii de km!
     
    JurasikMan apreciază asta.
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Doko ...crede-ma , daca ai putina rabdare o sa iti cumperi cu cei 5000 euro o masina intreaga fara probleme, nu doar un motor. Este absurd sa repari o asemenea masina la un asemenea pret . No offence. Fiecare face ce vrea cu banii lui , insa crede-ma , hotararea ta este luata emotional , nu rational. O vei face si vei regreta ca ai facut-o. Cunosc sentimentul , si eu am facut greseli in viata mea legat de masini .
     
  12. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    Salutare,am scris eu la Skoda in Cehia si au pasat problema la importator...hai sa ne strangem mai multi sa i dam in judecata...suna ma si vorbim...
     
  13. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    Am prieteni mecanici la vw...skoda ,lucrez cu reprezentante,toti au zis ca diferenta de la reparatie la inlocuire motor e de vreo 500 euro...am preferat motor nou...asa e masina noua...o masina de genul asta ca a mea noua este 35000 euro...normal e defect de fabricatie si trebuiau facute pe banii lor...jegosi...
     
  14. Cristy CS 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2018
    Mesaje:
    1
    Buna ziua, am o Skoda Yety 1.8 tsi din 2010, cdaa cu 115000km. Doresc sa va impartasesc experienta mea cu aceasta motorizare. La sfarsitul lunii iulie, dupa ce consumul de ulei a ajuns la 2-3 litri/1000km, am decis ca trebuie segmentata. Cu ajutorul unui prieten, mecanic auto, am inceput demontarea. Am comandat setul nou de segmenti, am constatat ca segmentul de foc si cel de ungere aveau alte cote. Am comandat pistoane noi echipate cu segmenti si bolt, boltul nou avea alta cota, mai mare si nu se potrivea pe biela. Cost set nou pistoane si biele aproximativ 5000 lei. Am decis sa modific pistoanele vechi pe cotele noilor segmenti. Am gasit un strungar priceput si le-am modificat. Montat pe motor, echipat tot, am parcurs 400 km, merge perfect. Am inlocuit segmentii, supapele pe evacuare, semeringurile coada supapa, bujiile, uleiul, garnituri chiulasa, galerie evacuare, semering cutie viteze, cam atat. Cost piese 1600 lei, 150 lei strungar. Am lucrat numai dupa programul prietenului, a durat 6 dupa-amieze si doua sambete. Sper sa nu am probleme pe mai departe. Va tin la curent
     
  15. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Interesanta operatiunea ta . Sa ne tii la curent . Costurile sunt mici si sunt multi colegi care ar dori o reparatie asa rezonabila ca pret .
     

Distribuie pagina asta