1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

  1. Chiriac Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2017
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Gargalianoi
    In sfarsit, azi am scos masina din service, am asteptat mult pentru garniturile de la injectoare, initial mi-au venit alt model. Am schimbat senzor admisie, garnitura admisie, garnituri injectoare, o chestie in pompa de benzina si azi a fost scoasa la teste.

    In accelerari normale zgomotul nu mai apare deloc.La accelerari bruste, apare pentru o secunda. S-a schimbat radical. Ala banuiesc ca este avansul. Nu mai apare nici o eroare pe calculator.

    Inainte se auzea zgomotul indiferent cum o turam. Am tinut-o liniar in primele 3 trepte de viteza la 2.700 rpm acolo unde aparea acel zgomot. Nu mai este, repet, se mai aude putin doar la accelerari foarte bruste, pedala la fund daar consider ca ala e avansul.
     
  2. Ionuț octavia 1.8 tsi fl 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Mesaje:
    2
    Buna seara !sunt noul posesor unei skoda octavia 2010 facelift 1.8 tsi(160 cp ) este o masina excepțională in orice punct de vedere ( am avut alfa 159 timp de 3 ani ) ... masina mea are 264 000 km merge si arata ca noua (germania a fost a unui prieten care avea serviciul undeva la 200 km de casa ) intrebarea mea este : de vreo 2 zile s-a aprins in bord becul de la motor după mai multe teste a iesit senzorii de la ax cu came ( distributie lant )daca masina merge in parametri normali si nu se aude lanțul absolut deloc la prima pornire trebuie schimbată distributia ?? Multumesc si imi cer scuze daca am postat unde nu trebuie

    Apropo mai are cineva motorul asta ? Mi unul ca necunoscător mi se pare excelent ..
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Noi 2017
  3. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.335
    Locație:
    Bucharest
    Daca ai ghinionul unor colegi de pe forum trebuie sa scoti niste bani din buzunar.Servisarea la acest motor as face.o cu multa atentie!
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Un motor excelent este ala de care habar nu ai ca este sub capota .
     
  5. Ionuț octavia 1.8 tsi fl 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2017
    Mesaje:
    2
    Doar vroiam sa stiu daca trebuie schimbată... Am mai avut un volei 2.0 turbo si am avea 290000 km fara distributie schimbată (lant) dar am inteles ca la octavia nu e asa ..
     
  6. Mihaistn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Mesaje:
    25
    Locație:
    Bucuresti
    Verifica senzorii aia si schimba-i daca e nevoie. In rest, daca nu face zgomote ciudate si nu consuma ulei NU umbla la distributie. Te-as sfatui sa citesti tot topicul asta, vei gasi informatii utile.
     
    Little Big apreciază asta.
  7. Cosmaflorin2003 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2017
    Mesaje:
    1
    Salutare tuturor,

    Mă numesc Florin, dețin o Octavia 2 facelift 1.8TSI, 160 Hp, am și eu o problema. Dacă pornesc cu motorul rece, turația îmi oscilează, 800-1500 rpm, după 30 secunde turația se stabilizează. Aș dori să știu dacă a avut cineva problema asta și cum a soluționat-o. Orice sfat este binevenit.
    Mulțumesc,
     
  8. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    Salutare,1.8 tsi am constatat in urma discutiilor avute cu o gramada de mecanici ca este un motor foarte prost!toate motoarele de acest tip din perioada 2009 2012 consuma f mult ulei si se strica arborele,pistoanele,etc...in cazul meu-am luat o skoda superb 2011 81.000 reali si pe drum spre casa dupa 200 km s a stricat motorul!galerie admisie topita,camele de pe o axa defazate!joc cam 2 mm intre pistoane si camasa!a trebuit sa iau motor nou!!defectiunile au fost de fabricatie,nu de utilizare...am scris la skoda si sper sa suporte macar o parte din valoarea reparatiei...dacace defect de fabricatie nu trebuie sa suporte fabrica repararia??cu jegurile de la Porsche nu poti discuta...ati avut probleme de genul asta?s a judecat cineva cu ei?multumesc!
     
  9. Mihaistn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Mesaje:
    25
    Locație:
    Bucuresti
    Ti se suporta o parte din valoarea reparatiei doar daca ai avut toate service-urile facute la reprezentanta sau la un service autorizat, le ai trecute in cartea de service cu stampila si nu ai intarziat niciodata cu o revizie ( chiar si 2000km peste este o problema ).
    Daca nu, ei sunt acoperiti legal sa nu iti ofere o parte din valoare si chiar asta vor face. Te chinui degeaba sa ii dai in judecata, au fost foarte multe cazuri pe tema acestui motor, cei care s-au incadrat in criteriile lor au primit despagubiri de pana la 75-80% din valoare, cei care nu, au trebuit sa dea din buzunar ( cazul meu ).
    Marea marlanie este faptul ca producatorul nu a facut o rechemare pt motoarele afectate ( 1.8tsi si 2.0tsi ), a preferat sa le repare doar pe cele care s-au incadrat in conditiile impuse de ei si a luat bani frumosi de la ceilalti.
     
  10. Chiriac Cristi 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2017
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Gargalianoi
    Salutare, Am avut aceeași problema, in cazul meu s-a rezolvat cu schimbarea unui senzor la admisie. Un mic update, zgomotul de care vorbeam in posturile trecute exista și acum dar nu le mai iau în seamă. Motorul trage bine și foarte important, nu consuma ulei. Mă deranjează zgomotul de diesel și clămpănitul de la ralanti dar asta e, așa îl las. Chiar aseară am alergat cu ea de i-au sărit capacele.
     
  11. Dan cta 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2018
    Mesaje:
    5
    Reviziile au fost facute in reprezentanta pana in 2015, in 2016 a fost la service autorizat RAR , cu piese de origine Skoda.motorul a avut probleme de consum si senzori aprinsi inca de la 20-30.000 km dar nu i-au facut nimic...au zis ca e ok...totusi motorul are 80.000 km, e ca nou!!cati km aveai tu?nu ai reusit sa faci nimic??mai sti persoane cu probleme cu acest tip de motor?multumesc!
     
  12. Mihaistn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Mesaje:
    25
    Locație:
    Bucuresti
    Citeste tot thread-ul asta, sunt suficiente informatii utile. Motorul meu avea 85 000km :)
     
    Little Big apreciază asta.
  13. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.335
    Locație:
    Bucharest
    Minim 10.000 ron reparatia daca e facuta la reprezentanta dupa patania unui alt forumist.
     
  14. Sorinn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Mesaje:
    2
    Salut. As avea o intrebare ... intentionez sa-mi iau o O3Fl cu 1.8 TSI DSG 4x4. Am citit si aici pe forum .. dar si in multe alte locuri despre problemele acestui motor 1.8 TSI ("mancat" ulei la greu, schimbat pistoane si o gramada de alte piese la motor, etc.). M-am documentat un pic pe net .... la O3/O3Fl 1.8 TSI fara 4x4 codul motorului este CJSA (EA888-Gen3) iar la versiunea cu 4x4 codul este CJSB (EA888-Gen3) si au inceput sa fie puse pe Octavia incepand de la 3 (3 si 3 FL ... din noiembrie 2012). Stie cineva daca aceste probleme s-au rezolvat la actuala generatie de 1.8 TSI ... au mai fost probleme de genul asta si pe O3/O3Fl .... ??? Multumesc ....
     
  15. Mihaistn 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Mesaje:
    25
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,

    Din ce m-am documentat eu, generatia a treia a lui EA888 nu are probleme. Din ce am văzut pe forumuri mananca in jur de 1L de ulei intre schimburi (15-20 000km) ceea ce e decent zic eu. Nici probleme de tipul sarit distributia nu au pt ca au trecut din nou la curea.
    Totusi te sfatuiesc sa il verifici riguros inainte la o reprezentanta. Succes.
     
  16. Sorinn 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Ian 2018
    Mesaje:
    2
    @Mihaistn ... multumesc pentru info. Cam asta am aflat si eu de la pretenu' goagal. Da .... 1L de ulei la 15-20000 la un TSI nu e grozav ...dar totusi e "comestibil" zic eu. Am vazut aici pe forum ca sunt mai multi cu O3/O3FL cu 1.8 TSI DSG sau manuala .... cu 4x4 sau fara. Poate mai aflu cate ceva de la ei. Masina am de gand sa o iau de noua de la reprezentanta .... si e cam exclusa varianta cu intrebat/verificat la ei ... ca na .... doar n-o sa-mi zica "domn'ne ia un motor mai mic si ieftin ca 1.8 tsi care e mai scump are probleme".
     
    Little Big apreciază asta.
  17. Pintiliosul

    Pintiliosul Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    278
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Vizavi de uleiurile de motor imi permit cateva remarci;
    -folositi uleiuri full sintetice si o sa vedeti ca motorul nu mai consuma atata ulei si nici nu se murdareste asa repede. Nu toate uleiurile pe care scrie FULL sunt fara adaosuri de ulei mineral!
    -daca motorul consuma ulei nu puneti ulei cu vascozitate ridicata de prima data. Incercati un ulei full sintetic de vascozitate recomandata de producator si urmariti ce se-ntampla chiar daca motorul are un rulaj ridicat.
    -nu neglijati inlocuirea filtrului de ulei la fiecare schimb de ulei (15.000km. recomandat la conditiile de drumuri din Romania) chiar daca uleiul eliminat nu este negru.
    *Aveti consum de ulei? Verificati etanseitatile, este posibil ca uleiul sa se prelinga pe undeva, nu e neaparat consumat de motor!
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Ian 2018
    Sorinn apreciază asta.
  18. Bogdan P. 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Feb 2018
    Mesaje:
    1
    Salut,

    Am cumparat si eu o Skoda Superb 2 din 2010 cu motor CDAA 1.8 TSI. Am cumparat-o sub pretul piesei din Germania. Fostul proprietar a spus ca mananca ulei jumatate de litru la 1000 de Km. Am verificat compresia si am vazut ca are 10 pe primul, 9 pe al doilea, 10 pe al treilea si 10,5 pe al patrulea. In specificatiile tehnice ale motorului am vazut ca fabrica da ca si nominal 9.6. Intrebarea mea este : compresia masurata de mine este normala sau ar trebui sa imi fac griji ? Am vazut ca uleiul folosit anterior era 0W-30. Acum am schimbat cu 5W-40. Astept sa vad ce se intampla dupa ce voi face 1000 de Km.
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.510
    Locație:
    Brasov
    Nu exista turism omologat care sa consume oficial 500 ml la 1000 de km la o utilizare normala. Sigur , daca o tii tot in zona rosie consuma si mai mult dar acolo problema este de natura clinica ..in capul soferului . Acel consum trebuie sa se vada pe teava...adica fum albastru .
     
  20. Pintiliosul

    Pintiliosul Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    278
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Bogdan P.
    Compresia motorului tau are valori bune. Consumul de ulei de motor 0,5l./1000km. este exagerat. Daca e real sigur se pierde pe undeva. Iar un mecanic poate depista usor.
    Cred ca ai ales acest ulei datorita pretului si a consumului. Dar sa sti ca daca nu are specificatia VW504.00 nu e bine deloc. Ai nevoie de 5W30 cu specificatie VW 504.00 si personal nu-ti recomand Castrol. Eu folosesc Motul si sunt multumit.

    Superb 2.JPG
     

Distribuie pagina asta