1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diverse probleme tehnice motorizare 1.8 TSI

Discuție în 'Service' creată de tavi_tudor, 10 Oct 2010.

Taguri:
  1. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    59
    tinand cont de faptul ca traim intr-o societate de consum calitatea tuturor lucrurilor a disparut . legat de motoare , a se vedea scandalul motoarelor de la renault , dacia si nissan .care datorita unui defect de proiectare consuma ulei mai ceva ca benzina . in zilele noastre tot ce se fabrica trebuie sa coste cat mai eftin si sa se poata vinde cat mai scump . cand faci un lucru trebuie sa respecti cele doua etape . 1 executia lucrului respectiv si 2 durata de folosinta a lucrului pe care l-ai facut . in ziua de azi se tine cont doar de prima etapa , asa ca viata este frumoasa sa ne bucuram de ea
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.673
    Locație:
    Bucharest
    Exista cazuri la Alianta Renault Nissan cand acel motor consuma mai multa benzina decat ulei...Adica la o medie de 75 km/h iese un 8.7..Autostrada,Dn.uri..AC on..S.a dus..A aparut var.noua a motorului..
     
  3. PaulMdv 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Aug 2019
    Mesaje:
    1
    Salut. Am o Skoda cu motorul BZB din 2007 (1,8 TSI, 160 de cp), luata in 2013, la 58 de mii de km. In prezent are aproape 180.000.
    Probleme pana acum: compresor clima (2017), admisie (anul trecut, nu stiu daca trebuia schimbata), pompa de inalta presiune benzina (anul trecut), rola (parca) curea compresor clima.
    Ma gandesc sa schimb intinzatorul hidraulic de la distributie (am ceva vibratii ale motorului la rece), insa nu stiu daca este cazul la BZB. Am vazut mult mentionate motoarele CDAA. Voi ce parere aveti?
     
  4. qop101 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Salut baieti!

    Ar urma in viitorul apropiat sa cumpar un Passat din 2009 cu motorul 1.8 TSI cu codul BZB.
    Din ce am citit in acest topic am aflat ca face parte din prima generatie de 1.8 TSI si este scutit de problema care o are CDAA-ul si celelalte motoare gen 2, cu consumul de ulei.

    Va rog mult totusi sa-mi spuneti ce probleme ar avea prima generatie. Se pare ca problemele gen 2 eclipseaza in orice topic orice alte informatii despre motoarele gen 1.

    E de mentionat ca masina ar avea 160 mii km, facuti evident in afara minunatei noastre tari.

    Multumesc anticipat!
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Desi nu toate motoarele de 1.8 TSI au avut probleme ( adica nu au avut probleme de proiectare , ca fiind turbo pe benzina , dupa un anumit rulaj toate consuma ulei mai mult decat un aspirat pe benzina ) , legenda printre actorii fenomenului auto SH este ca ....1.8 este belea si trebuie ocolit. De aia , tu poti cumpara o masina relativ buna , dar iti asumi riscul sa o vinzi extrem de greu din cauza "legendei " din jurul acestei valori de cilindree . Mie imi plac motoarele de 1.8 TSI ( cele in mintile lor ). Dar sa fiu al naibii daca as cumpara vreodata o masina VAG cu motor de 1.8. Prefer un 1.6 sau 2.0 aspirate , cu toate ca-s puturoase si consuma multa benzina ....dar scapi de ele cand te saturi. DE 1.8 scapi doar daca i se pune pata vreunui necunoscator .
     
  6. pulgatory

    pulgatory 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2019
    Mesaje:
    59
    Interesant de vazut ,sa-ti cumperi o masina cu o vechime de 10 ani pe care o poți da la programul rabla ,sa nu ai probleme , la o asemenea vechime sigur ai probleme datorită unirii de folosință a autoturismului .eu iti doresc succes .
     
  7. qop101 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Sep 2019
    Mesaje:
    2
    Da, multumesc de raspunsuri!

    Nu sunt hotarat, in avantajul meu este ca pot sa o iau si sa merg cu ea cateva zile inainte sa ma decid, apoi nici nu trebuie sa o achit cash, urmand sa compensez cumva suma cu alta masina si eventual o mica diferenta in bani.

    De un lucru m-am lamurit cumva pana acum - marea majoritate a oamenilor de pe net, forumuri si/sau grupuri nu fac diferenta intre codurile motor care se gasesc pe 1.8 TSI. Pentru ei 1.8 TSI = CDAA = probleme.
    Asta intr-adevar va ingreuna o eventuala vanzare.
    De rabla nu cred ca se pune problema, nici macar peste 2-3 ani. Masina este ingrijita, km (160 mii acum) reali, iar eu fac 10-12 mii pe an.

    Momentan conduc o masina mai scumpa si mai puternica pe care urmaresc sa o transform in bani. Passatul asta in principiu pare ca mi-ar putea oferi toate optiunile de care beneficiez acum si de care as avea nevoie in continuare.
     
  8. Milici Radu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2019
    Mesaje:
    1
    Buna ziua. Am si eu o problema la un motor 1.8 tsi CDAA 2013. Presiunea uleiului peste 1000rpm este normala, iar cand scade sub 1000 rpm se aprinde in bord senzorul oil pressure cu rosu. Mentionez ca am schimbat pompa,sorb,senzor tot tot ce tine de asta. Nimeni nu ii da de cap....am hotarat sa ii schimb pistoanele,bielele,segmentii. O fi de la asta. Ma poate ajuta cineva ? Stie cineva ce ar putea sa aiba ?
     
  9. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.673
    Locație:
    Bucharest
    Pentru schimbarea celor enumerate recomand pe cineva din Ramnicu Valcea.E meserias in ceea ce face.E aglomerat mai mereu..Marius Foarcea..cauta pe facebook.
     

Distribuie pagina asta