1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Discutii legate de baterie

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de dd68, 29 Ian 2010.

  1. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Pai are baterie de 1 luna :)) daca vrei redresor bun incearca ceva de la CTEK...restul sunt pistol cu apa...
     
  2. NarcisPaslaru 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2018
    Mesaje:
    27
    Hai că ați reușit sa ma speriați.
    Am luat-o la plimbare pana la Braila și înapoi, vreo 500 km și s-a încărcat.

    O mai urmăresc zilele astea.
     
  3. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.168
    Locație:
    Bucuresti
    Incarcatoarele de la LIDL sunt foarte bune.
     
  4. valentindaniels

    valentindaniels 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2015
    Mesaje:
    2
    Salut. Ce parere aveti de aceste valori la Skoda Superb 2.0 tdi 140 cp alternator bosch 140A 14V

    13.8...14.1 relanti fara consumatori
    14.0 cu faza scurta
    13.9 cu faza lunga
    13.6 cu faza lunga... ceata, dezaburire.. clima la maxim
    14.0 in mers fara consumatori..
    13.8...cu toti consumatori
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.129
    Tensiunea de incarcare la acumulator trebuie sa fie aceiasi indiferent de cati consumatori ai. 14,2-14,4 varianta ok.
     
  6. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    446
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    valentindaniels
    Undeva ai un contact electric slab (imperfect). De obicei acestea apar la MASA si mai ales in urma unor repere proaspat vopsite. Prima data verifica contactele la bornele bateriei. Apoi MASA dintre motor si caroserie, caroserie si baterie (rugina sau piulite destranse). Daca totul e OK poti trece la verificare liniei de incarcare pozitiva +12V.
     
  7. Grigore ciprian 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mar 2019
    Mesaje:
    1
    Salutare am si eu o problema. Am o skoda octavia 2 1.6 tdi model 2012 cu start stop,. Pun aparatul de măsură pe baterie si imi arata 12,30v in baterie cu masina oprită,apoi pornesc masina pun iar aparatul de măsură pe baterie si imi arata 11,80v.., deci nu încarcă,apoi o accelerez odată si când pun aparatul încarcă normal 13,90v si 14,10v .. sa dat alternatorul jos sa schimbat releul încărcare cărbuni rulmentii si bucatele alea 2 totul pe original ..crezând că alea sunt de vina.. si totusi face la fel. Oare care sa fie problema?pe tester imi da regulator baterie defect nu comunica sau lipsa semnal.
     
  8. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Salut!
    Ce baterie recomandati pentru Fabia 1 combi 1.4 mpi 8V, 50KW/2002 ?
    Cea de pe masina pare a fi no name, era pe masina cand am cumparat-o si are 5 ani jumate de cand e la mine. O sa am de parcurs un drum de vreo 2-3k km si ma gandesc s-o schimb, desi n-am verificat-o niciodata.
     
  9. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    127
    Locație:
    Bucuresti
    Varta silver la 54 amperi.
     
  10. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    85
    Exide de 55 A, sunt multumit de ea, o am din 2016.
     
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    446
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    ekoly
    In acest moment pe piata bateriilor diferentele intre acestea nu sunt f. mari. Producatorii acestora sub o forma sau alta folosesc exact aceleasi materiale produse de aceeasi fabricanti.
    *Important e sa cumperi o baterie de acelasi amperaj si acelasi tip (caracteristici). Nicidecum sa nu cumperi o baterie de capacitate mai mare decat ce a fost pe masina!
     
    ekoly apreciază asta.
  12. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    De ce?
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    446
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Bateriiele, sau mai bine zis acumulatorii trebuie sa stea incarcati pe cat posibil ptr. a avea o viata lunga.
    O baterie mai mare are sanse sa stea mai mult descarcata decat incarcata, mai ales daca dupa pornirea motorului distantele parcurse sunt scurte. Astfel bateria nu apuca sa se reincarce la capacitate maximia. Lucru care scurteaza drastic viata acesteia. Desi multi mecanici recomanda o baterie ceva mai tare decat a fost pe masina.
    Daca masina e proiectata ptr. un acumulator de 12v 55Ah si alternatorul va fi unul optim ptr. ea.
     
    ekoly apreciază asta.
  14. ekoly

    ekoly Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2013
    Mesaje:
    233
    Multumesc. Interesant raspunsul, nu m-am gandit la asta.
    Acum, nu stiu daca chiar trebuie sa schimb bateria doar fiindca au trecut 5 ani jumate de cand o am eu pe masina. Masina am cumparat-o cu bateria asta pe ea, nu stiu de cat timp o avea si proprietarul dinaintea mea, sau daca el a pus ceva cu proprietati identice cu originalul. Ca si marca retin ca nu era ceva cunoscut, parea ceva no name. Gasesc undeva ce tip de baterie recomanda producatorul Skoda?
    Intrebare: o pot verifica in vreun fel ca sa-mi dau seama daca mai are viata in ea? Sau trebuie sa cumpar alta noua fiindca durata de viata a bateriei este de ~4-5 ani?
     
  15. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    313
    Locație:
    bucharest
    Poti face tu simplu o verificare cu un multimetru. Daca ai si un redresor e si mai bine pt ca o incarci si apoi urmaresti in timp cum pastreaza tensiunea...daca ajunge frecvent sub 12.3 V (cand motorul e oprit, orice consumator oprit), ar cam trebui inlocuita bateria.
     
    ekoly apreciază asta.
  16. Ingolstadt85

    Ingolstadt85 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2012
    Mesaje:
    127
    Locație:
    Bucuresti
    De unde ai scos aberatia asta ? Bateriile VAG originale AGM cu BEM code tin minim 9-10 ani. Am eu una care e fabricata in 2006 si inca tine lejer 12.5V-12.6V tensiune. Am probat-o pe mai multe masini si e inca functionala. Este o Varta AGM OEM.

    O baterie care dupa 4-5 ani pica este praf si pulbere, o chinezarie ordinara, sau masina pe care a functionat are probleme cu alternatorul, sau o ultima varianta ar mai fi ca proprietarul si-a batut joc de baterie.

    P.S. - un redresor poate face minuni de multe ori. Nu mai aruncati aiurea bateriile la gunoi, incercati mai intai reabilitarea lor cu un redresor, pot fi doar descarcate din cauza pornirilor dese si distantelor scurte parcurse in oras in care nu are timp alternatorul sa incarce bine bateria. O baterie nu mai e buna cand nu mai retine curentul din cauza unuia sau mai multor elementi care se afla in scurt. Atunci da, bateria e terminata.
     
  17. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.550
    Locație:
    Bucharest
    @ekoly cumpara una de 55 Ah si o sa fie ok.Alege un Rombat si cu asta basta!Nu ai cine stie ce bestie de motor sub capota!:)
    ASTA daca bateria veche chiar e kaput!
     
    efa982 apreciază asta.

Distribuie pagina asta