1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diagnosticare computerizata - Coduri erori

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de amermikki, 28 Mai 2009.

  1. Mihaila Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    După scanare cu delphi mi-a dat următoarea eroare.16825 Tank venting sistem incorect flow...am înțeles că e un ventil pentru evacuarea vaporilor de benzină...șters eroarea și merge... deocamdată
     
  2. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    67
    16825 / P0441 / 001089 - Sistem de control emisii EVAP: debit incorect
    Simptome posibile
    Lampa de semnalizare a defecțiunilor (MIL) este activă
    Cauze posibile
    Ventilul de reglare a epurării de eliminare a vaporilor (EVAP) al vaporizatorului (N80) defect / blocat
    Evacuarea electromagnetică (N115) a supapei de evacuare a emisiilor prin evaporare (EVAP) este defectă / blocată
    Evaporația de evacuare prin evaporare (EVAP) este etanșată defectuoasă
    Țevi între respirația rezervorului și corpul clapetei de aer sunt neetanșe / blocate
    Solutii posibile
    Verificați supapa de reglare a epurării pentru evacuarea gazelor de eșapament (EVAP) (N80)
    Efectuați testul de ieșire
    Verificați supapa electromagnetică de epurare a emisiilor prin evaporare (EVAP) (N115)
    Verificați Canisterul pentru emisii de evaporare (EVAP)
    Efectuați setarea de bază
    Verificați conductele dintre respirația rezervorului și corpul clapetei de accelerație
    Note speciale
    Când se găsește în NAR 1.8T Audi A4 1.8T verificați TSB 24-08-78 sau 2010268/3 sau Pass-Thru echivalent TSB
    Când se găsește în NAR 1.8T VW Passat 1.8T verificați TSB 01-09-09 sau 2005554 sau Pass-Thru echivalent TSB
    Notă: Recall-ul Passat 26E5 sau "R5" include aceeași actualizare software
    Asigurați-vă că liniile de eliberare rapidă pentru supapa N80 și linia de vid la LDP nu sunt traversate.
    Acest lucru poate, de asemenea, face ca motorul să fie greu să înceapă după umplerea rezervorului de combustibil.
     
  3. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    La mine EPC incepe sa fie tot mai obraznic.

    Am facut o scanare si cam asa arata in idle, o sa mai fac o scanare la block 93, cred ca e vorba de lantul de distributie. Am facut tot ce e posibil, curatat clapeta, MAP, senzor ax came schimbat, temperatura, curatat mufe, etc. Nimic, parca tot mi des apare.
    Vreo idee?
     
  4. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    Eu cu EPC-ul meu.
    Am facut o diagnoza minutioasa conforma cu manualul Skoda pentru sistemul de injectie. Totul este perfect. Am avut o singura masuratoare, de fapt doua care nu m-au convins. Una cred ca e o greseala a lor in manual la valorile pentru senzor 1 si 2 unghi clapeta acceleratie, ei dau ca implicit 15% pentru senzor 1 si 75% pentru senzor 2. Mie mi-au iesit 12.9 pentru senzor 1 si 87.06 pentru senzor 2 si cred ca valorile masurate de mine sunt cele care ar trebui pentru ca cei doi senzori sunt complementari lucrand in sistem push-pull deci suma lor trebuie sa dea 100% ori lor le da 90% ceeace nu e in regula. Cea care m-a pus pe ganduri este diagonaza grup 026, pe cilindrul 3 am o valoare mai mare ca pe ceilalti cilindri, intre 1,1 si 1 volt in idle, la marirea turatiei scade aproape de valoarea celorlalti cilindri. Valoarea tensiunii oricum se incadreaza in limite care poate sa ajunga pana la doi volti. Am considerat ca pot aparea detonatii in cilindrul 3, am schimbat bujiile cu tipul recomandat de Skoda, de fapt le aveam in portbagaj de vreun an, mecanicul care mi-a schimbat garnitura de chiulasa a zis ca sunt mai bune alea care sunt pe motor, NGK nu stiu cat, le-am dat jos si le-am schimbat cu Champion RC89PYC. Bujiile NGK sunt curate fara urma de uzura. In urma schimbarii bujiilor s-a estompat spasmul motorului in idle, exista in continuare dar aproape insesizabil, de asemenea nu s-a mai aprins EPC-ul chiar daca au fost indeplinite conditiile cand isi facea de cap, mai multe opriri-porniri cu motorul incins. Sa speram ca s-a rezolvat. Maine ii bag benzina, teoretic ar trebui sa mi se aprinda EPC-ul, sper sa nu.
     

    Fișiere atașate:

  5. Mihaila Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Mda...se pare că s-a aprins iarăși martorul la bord.
     
  6. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    DIAGNOSTIC GRUP 70 (Fuel Tank Venting / Valve Testing)
    Select 01 engine| 04 basic settings | 070

    Nu trebuie se puna nimic in sarcina motorului altfel diagnosticul esueaza.
    In campul 4 trebuie sa treaca de la Test OFF la Test ON se lasa motorul in idle pana cand in campul 4 apare "TEV OK".
    Daca nu e OK se opreste motorul, se scoate mufa de la canistra N80(solenoidul) si se masoara rezistenta bobinei 22-30 ohm intre pin 1 si 2. Nu e, se schimba
    Se verifica siguranta 24, se verifica alimentarea cu tensiune in mufa, pin 1 si masa cu lampa cu LED, se porneste motorul pentru asta. Nu se aprinde, se verifica circuitul
     

Distribuie pagina asta