1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diagnosticare computerizata - Coduri erori

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de amermikki, 28 Mai 2009.

  1. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    6
    Egr-ul a fost curatat si montat la un service unde eream si eu de fata si au pus garniturile, nu pot spune insa de clapeta de acceleratie daca au facut acelasi lucru, cred ca voi schimba garniturile la egr si la clapeta de acceleratie si senzorul MAP, sper sa se rezolva problema
     
  2. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Daca EGR-ul are cele doua garnituri, de ce sa le inlocuiesti?
    Curata si verifica ce am mentionat. Probabil pastila este imbacsita de ulei.
     
  3. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    6
    Ok, o sa incerc, multumesc frumos pentru raspuns, o sa revin dupa ce se vor verifica.
     
  4. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    6
    Am inlocuit senzorul map insa eroare a aparut din nou aceeasi, mi s-a pus o garnitura plina pentru a bloca gazele sa nu mai intre inapoi in motor. am mers cu masina cam 20 km dupa care am oprit-o si am pornit-o a 2 zi iar aceasta nu se mai accelereaza deloc si oscileaza intre 600 si 1500 rpm . ca in videoclipul acesta

    Cel de la service a zis ca a anulat cumva egr-ul . cred ca se referea doar la garnitura, eu lam intrebat insa daca nu trebuie anulat si din soft insa acesta a zis ca nu dar se pare ca in loc sa-mi rezolva problema acesta a agravat-o si mai rau, daca ma poate ajuta cineva cu un sfat ar fi super
     
  5. Onofrei Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Mesaje:
    9
    Salutare,

    Ieri, dupa o alimentare full a rezervorului mi s-a aprins un martor de check engine... la numai cateva minute dupa alimentare.. Skoda Fabia 1.2 2007..
    Am efectuat o scanere cu testerul cu ajutorul unui prieten si au reiesit urmatoarele:

    3 Faults Found:

    16804 - Catalyst System; Bank 1
    P0420 - 006 - Efficiency Below Threshold - Intermittent Freeze Frame:
    RPM: 2784 /min
    Hex Value: 0X00AE
    Speed: 68.3 km/h
    Temperature: 832.0°C
    RPM: 3264 /min
    Hex Value: 0x0074
    Speed: 98.5 km/h
    Temperature: 896.0°C

    16555 - Fuel Trim; Bank 1
    P0171 - 006 - System Too Lean - Intermittent Freeze Frame:
    Voltage: 0.880 V
    Voltage: 0.820 V
    Lambda: 0.0 %
    Bin. Bits: 00001000
    Voltage: 0.620 V
    Voltage: 0.480 V
    Lambda: 0.0 %
    Bin. Bits: 00010000

    16825 - EVAP Emission Control Sys
    P0441 - 008 - Incorrect Flow - Intermittent - MIL ON
    Freeze Frame:
    RPM: 288 /min
    Temperature: 85.5°C
    Load: 0.0 %
    Bin. Bits: 00000100

    Primele 2 erori sunt mai vechi, nu le-am cautat o solutie..insa ultima este cea mai recenta..eroarea a fost stearsa din bord, insa, problema banuiesc ca a ramas.
    A mai intalnit cineva situatia?
     
  6. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    Ai alimentat de la Lukoil?
     
  7. Onofrei Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Mesaje:
    9
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Nu, Rompetrol.. Aproape de full. Însă mai aveam dinainte cam 15l. De când am masina, aprox 4 luni, nu cred ca am mai băgat vreodată aproape de full.. Dar în alta ordine de idei, nu știu dacă este relevant, eroarea a apărut după un drum de aprox 30 minute pe autostrada.. Mers constant peste 130km/h.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Noi 2018
  8. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    67
    Catalin, pentru a doua eroare, de amestec sarac, cauta furtunase de vacuum crapate, sau neetanseitati in admisie, la egr, garnitura clapeta acceleratie si la evap la garnitura valvei de purjare, valva nefunctionala sau probleme la mufa sau fire, ea trebuie sa tacane cand functioneaza si baga vaporii de benzina in admisie (pt. eroarea 2 si 3); canistra de carbon fisurata, conducta de brake booster fisurata;sa nu traga aer fals in admisie.
    Posteaza un log facut in mers, cu valorile sondelor lambda, LTFT si STFT si valorile debitmetrului la relanti si in turatie maxima, aproape de rosu.
     
  9. Onofrei Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Mesaje:
    9
    Intentionez sa cumpăr un tester pentru analizarea eroilor. Înțeleg ca exista vcds și vagcom, îmi poate spune cineva pe scurt care este diferența? Este unul mai bun ca celalalt? Găsesc diferite preturi de la 60 la 250 lei.. Nu prea îmi dau seama de diferenta care ce face în plus..
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Nu este nicio diferenta. O abreviere.
    Update la zi, asta inseamna ca vei putea face o diagnoza la o masina fabricata 2018.
    Intuiesc ca tu vei achizitiona o clona, ceea ce inseamna ca nu vei putea face update. Ai facut update, in cateva secunde va iesi fum din clona.
     
  11. Onofrei Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2018
    Mesaje:
    9
    Multumesc,
    Tocmai ce am luat un VCDS 12.12. Am reusit sa testez @Universalis in timpul mersului urmatoarele :
    Freeze Frame Data for address 10
    PID02 DTC that caused freeze frame data storage: P0106
    PID03 Fuel system 1/2 status: Closed loop, using O2 sensors
    PID04 Calculated load value: 26.7 %
    PID05 Engine coolant temperature: 37 °C
    PID06 Short Term Trim - Bank 1: -1.6 %
    PID07 Long Term Trim - Bank 1: 10.9 %
    PID11 Intake Manifold Absolute Pressure: 35 kPa abs
    PID12 Engine RPM: 1118 /min
    PID13 Vehicle speed: 7 km/h

    Ieri am curatat clapeta de acceleratie, erau depuneri mari. Am verificat si sonda N80, mai precis furtunasele care duc la ea, sunt ok, Am urmarit un tutorial si i-am masurat ohm-ajul = 27.5.
    Totusi nu reusesc sa identific acel tacanit despre care am tot citit pe forum, ori nu il aud eu ori nu exista. Am incercat si un output test din VCDS insa tot nu se aude nimic, ori nu am procedat cum trebuie cu testul.

    Ma puteti indruma sa efectuez corect testele in mers? mai precis de unde le accese? Multumesc,
     
  12. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    Ultima editare de un moderator: 1 Dec 2018
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
  14. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    67
    @Onofrei Catalin, e bine ca ti-ai luat interfata, daca stii sa umbli cu ea si sa nu lasi calculatorul cu acces la internet, nu risti nimic. Eu o am mai demult si ajuta.
    Am vazut ca ai in freeze frame eroarea asta:
    16490/P0106/000262 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
    Mai fa o scanare dupa ce stergi toate erorile si vezi daca apare.
    Uite link-ul despre ea (te descurci tu cu tradusul daca nu stii engleza): http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16490/P0106/000262
     
  15. ionica_bao 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2011
    Mesaje:
    7
    Locație:
    Bacau
    IMG-20181213-WA0000.jpg IMG-20181213-WA0000.jpg IMG-20181213-WA0001.jpg

    Mentionez, fabia 1.2 47kw. Motor nu functioneaza normal.Trepidatii si in mers apare ceck engine intermitent si nu se mai accelereaza. Mentionez ca am schimbat bujiile si dupa 2 zile problema a reaparut.Am postat mai sus 2 erori de pe tester
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Dec 2018
  16. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
  17. basca 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Ian 2011
    Mesaje:
    3
    Buna seara. Am fabia din 2002, mi se aprinde EPC+CHECH ENGINE + CONTROLUL TRACTIUNII si nu mai pot sa accelerez, dupa 10 min. isi revine.
    Ramane aprins check engine pana la urmatoarea oprire,dupa se stinge.
    Are cine o solutie.
     
  18. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.406
    Locație:
    Bucharest
    Intai fa o diagnoza.
     
  19. Mihaila Mircea 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2018
    Mesaje:
    6
    Și mie mi se aprinde check engine de ieri...dar ea merge normal....acum câteva zile în a 3 a dădea s-a moară motorul dar ăla a fost singurul simptom.fabia 1.4 mpi din 2002.
     
  20. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    @Little Big
    La mine se aprinde EPC dupa ce bag benzina si e rece afara, imediat ce pornesc motorul si bag in viteza. Nu cred ca e de vina benzina, bag de la aceasi statie de cativa ani, MOL, dupa ce ajung la servici si o las, sa se raceasca motorul, EPC dispare si nu mai sunt probleme pana la urmatoarea alimentare. Cred ca e vreun senzor care nu lucreaza in parametri, aerul fiind prea rece de cat se asteapta motorul. Nu am nicio eroare la diagnoza. ???
    @basca
    isi revine dupa 10 minute dupa ce a fost oprit motorul sau dupa 10 minute de condus in continuare?
     

Distribuie pagina asta