1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Diagnosticare computerizata - Coduri erori

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de amermikki, 28 Mai 2009.

  1. iulianp

    iulianp 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    154
    Locație:
    Bucuresti
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Daca este eroare de cablaj costa vreo 4-500 lei cablul ...nu merita . Dezactiveaza martorul din bord . Nu afecteaza functionarea sistemului . Este o boala asta cu cablul si costa de vorbesti singur. Eu am tot dezactivat la prieteni care erau nevoiti sa faca ITP -ul si nu vroiau sa se vada martorii aprinsi la poza ( este motiv sa te intoarca si sa nu-ti dea inspectia ) . In principu este bine sa ai martorii activi dar realitatea este ca unii martori sunt pentru idioti si nu afecteaza functionarea masinii. Daca stii ca tehnic este buna , nu ai nevoie sa iti spuna un martor cand sa schimbi placutele sau cand sa stergi erori de ABS sau Airbag aparute din senin pentru ca s-a bulit un cablu sau ai luat o groapa mai mare si s-a miscat o mufa .Functiile in sine sunt pur mecanice si nu-s afectate de martorii electrici .
     
  3. Ciornohuz Sergiu Junior Member

    Înscris:
    25 Mai 2018
    Mesaje:
    0
    Am o Skoda fabia break din 2002 , problema cand stau pe liber turatia oscileaza, cand sus cand jos. Am puso pe tester si mia dat 3 erori, stie cineva despre ce e vorba? Multumesc IMG-20180524-WA0000.jpg
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Incepe asa ....cureti supapa egr , adaptezi clapeta de acceleratie , schimbi sonda lambda , stergi erorile .
    Ideal era sa ne spui si motorizarea . Eu presupun ca este 1.4 16 v dar ...poate nu este .
    Din cauza ca una dintre cele doua sonde lambda nu mai functioneazain parametri ( sau amandoua ) diferenta dintre ce citeste prima si ce citeste a doua ( de dupa catalizator ) este prea mare ..si atunci concluzioneaza ca este ineficienta catalizator . La EGR trebuie sa ai grija cum desfaci garniturile . Sa nu te puna naiba sa pui ermetic sau alt maclavais dupa ce montezi la loc. Eventual cumperi garnituri noi si doar cu garniturile alea montezi corpul clapetei . 16786 iti spune ca ai pe undeva o scapare de debit ( aer , gaze )
     
  5. Frincu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    3
    Salut! Am si eu o Skoda Fabia 1 1.4 16 v, de ceva timp imi face probleme, mi se aprinde check engine light. Face asta pe reprize, cam de fiecare dată când o las la relanti dupa ce am mers cu ea apa ajungând la 90 de grade. Am testat-o cu VAG com, eroarea fiind misfire cylinder 3. Vedeam in timp real cum cresc rateurile pe cilindrul 3.
    Am schimbat pe rând: bujii, fisa pe cilindrul respectiv, bobina inductie. După circa 100 km aceiasi poveste. Se aprinde martorul, cand o accelerez in mers dardaie toata masina... Dacă o las 10 min apoi pornesc nu imi mai face probleme. Mentionez ca se comporta aiurea doar cand fâlcâne martorul, cand sta aprins nu imi mai face. Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat as fi foarte recunoscător!
     
  6. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Demonteaza rampa injectoarelor, muta injectorul de pe cilindrul 3 pe 2.
    Sterge erorile inregistrate pe modulul Engine, porneste motorul. Cand martorul MIL se va aprinde, diagnoza. Misfire pe cilindrul doi? Inseamna ca sunt probleme cu injectorul.
    Nu? Atunci va trebui masurata compresia pe cilindrul 3.
     
    Frincu apreciază asta.
  7. Frincu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    3
    O sa fac si asta! Daca nu e injectorul si intr-adevar nu are compresie, ce ar fi de facut?

    Am uitat sa specific in postul initial, am instalație GPL, si la fel face. Deci excludem probleme la injectoare.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2018
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Segmenti sau supape.
     
  9. Frincu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    3
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!!
    Ar fi o posibilitate. Dar de ce nu face mereu? Si numai cand o las la relanti?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Iun 2018
  10. Bușoiu Costi

    Bușoiu Costi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Mesaje:
    4
    Salut : Sunt posesorul al unui autoturism Skoda Fabia Combi 2004,1,4,16V,55kw BBY : La o scanare cu VCDS am următoarele erori : -P1553,1142,P1504 : La bord sunt aprinși următori martori: CHECK ENGIE,EPC,CONTROL TRACȚIUNE : Menționez :Motorul pornește foarte greu, trebuie să accelerez când pornessc. Acul de la turometru oscilează,urcă și coboară.Motorul trepidează și se oprește uneori . Când se încinge motorul nu mai are putere ,nu se mai accelerază și se aude un zgomot că un șuierat !
     
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Pasul 1:

    Pasul 2:
     
  12. Bușoiu Costi

    Bușoiu Costi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Mesaje:
    4
    Bună Carmen ! Am eliminat problemele aparente : Senzor presiune înlocuit .Clapetă Accelerație și EGR curățat fffff murdare funcționau foarte greu .Ar mai fi o problemă am fost sfătuit să schimb Epurator Gaze .Meseriașul a spus că este încărcat cu mizerie și nu mai este funcționabil .El a spus să va consult pe dumneavoastră că acesta ar fi motivul care a mai rămas deoarece motorul nu funcționează corespunzător ! De acolo se aude acel șuierat și motorul nu mai are putere deci așa să fac ? Mulțumesc frumos pentru ajutor Carmen !
     
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Daca este infundat, nu este ok.
    Trebuie rezolvata si problema epuratorului.
    Sa stearga toate erorile inregistrate pe modulul Engine, o adaptare la clapeta si EGR, inlocuit epuratorul. Daca problema nu va fi rezolvata, in momentul cand martorul MIL se va aprinde, o diagnoza, posteaza erorile asa cum apar ele pe vcds.
     
  14. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.692
    Locație:
    Brasov
    Epuratorul este important dar nu afecteaza direct functionarea motorului . El nu face decat sa recupereze din particulele de ulei care ies odata cu gazele si sa scurga uleiul in baie. Este o chestie simpla . Este importanta adaptarea clapetei in schimb . O clapeta neadaptata face ca masina sa mearga pe grafic de avarie . Trebuie sa-si recunoasca pozitiile de maxim si minim pentru a putea ajusta corect amestecul aer/ carburant . Altfel mergi tot in suturi. Cand apesi pe acceleratie nu se duce si cand il ridici pare sa te impinga din spate . DAr este o problema cu demontarea si curatarea clapetei . Garniturile sunt metalice ( cel putin la unele coduri de motor ) si la demontare , daca se deformeaza , nu se mai aseaza bine indiferent cat ai strange suruburile . Aici apare o problema pentru ca , daca inainte de clapeta nu-i bai mare sa ai o scapare , dupa clapeta , orice "fas " , orice scapare , pacaleste graficul de amestec si masina nu mai merge optim .
     
  15. Bușoiu Costi

    Bușoiu Costi 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Aug 2018
    Mesaje:
    4
    Seară bună Carmen și celorlalți prieteni din acest forum care m-ați ajutat să rezolv problema la mașină mea . Skoda Fabia Combi 1,4-16V55KW. Am urmat sfaturile voastre curățat Clapeta Accelerație și EGR ,apoi adaptate . Schimbat Epurator Gaze care nu mai dădea randament.Mașina merge foarte bine ,are demaraj și se comporta foarte bine la drum .Țin să vă mulțumesc frumos tuturor pentru ajutor ! Drumuri bune vă doresc și fără probleme să aveți !
     
  16. Razvanbc 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Oct 2016
    Mesaje:
    46
    Dupa ce in mai am schimbat a doua oara valva N75 si nu am avut probleme pana astazi, acum mi-a aparut aceeasi eroare, din nou.De ce cad valvele astea atat de des? Ar trebui sa ma gandesc sa iau si-un EGR nou sau sa incerc sa-l curat pe cel prezent? Mentionez ca si dupa ce am schimbat prima data valva, o perioada de 2-3 luni n-am mai avut probleme cu eroarea.

    Masina in cauza Fabia, 1.4 16v BKY.

    Multumesc!
     
  17. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    6
    Buna tuturor, detin o skoda fabia din 2003 combi cu motor de 1.4 16v cod bbz, de cateva zile mi s-a aprins chech engine in mers si pe langa asta si martorul epc si cel de la asr, dupa ce opresc motorul si-l pornesc iar imi ramane aprins doar check engine iar pe diagnoza apare urmatoarele eroari:
    17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals
    p1553 -35 -10 - Implausible Correlation - Intermittent

    17912 - Intake Air System
    p1504 -35 -10 - Leak Detected - Intermittent

    Motorul imi oscileaza foarte putin la relantii si se simte mici zmucituri iar cand il accelerez la relantii si-i dua drumu acesta ajunge pana la 500 rpm dupa care revine la relantiul normal,
    Egr si clapeta de accelerare au fost curatate si adaptate


    Daca ma poate ajuta cineva va rog,
     
  18. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Trebuie curatat senzorul MAP, mai exact pastila de siliciu din interior cu alcool izopropilic, dar trebuie verificat si furtunele sa nu fie fisurate.
     
  19. Alexandru21 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Iun 2017
    Mesaje:
    6
    NU CITA ULTIMUL MESAJ POSTAT!

    Erorile respective au legatura si cu valva EGR sau clapeta de acceleratie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Oct 2018
  20. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.109
    Daca nu ai pus garnitura la clapeta de acceleratie, sau garniturile la EGR, da.
     

Distribuie pagina asta