1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Despre ventilatie, incalzire, AC, clima

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de puiu, 28 Ian 2009.

  1. julio199 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2014
    Mesaje:
    1
    Ciudatenie acum vara .
    Daca tin masina in soare si pornesc aerul conditionat (Ac) primesc aer cald.
    Daca masina a fost tinuta la umbra si pornesc aerul conditionat (AC) primesc aer rece.
    Freon are.Filtru polen schimbat.Ventilatorul se invarte. pe ambele trepte(am inteles ca sunt 2)
    Posibil siguranta arsa?(unde se afla?) filtru dezumidificator blocat ? (detin asa ceva? ) (daca da cum arata? unde se afla) ?
    Am fost la doua service-uri(unul mi-a spus ca este o.k (deoarece avea putin freon) iar celalalt mi-a spus ca, compresorul este stricat)
    A mai patit cineva asa ceva ?
    Este cineva din Iasi care ma poate ajuta sa descopar anomalia ?
     
  2. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.089
    Locație:
    Bucuresti
    CAt este cuplul atunci cand pornesti si masina nu da rece ?
     
  3. Spaca

    Spaca 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Iul 2013
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Braila
    Cat te-a costat acel senzor.....dacă cumva mai stii...
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.406
    Locație:
    Bucharest
    N.a intrat pe forum de 2 ani..
     
  5. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
  6. Capitanu Marcel 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2018
    Mesaje:
    1
    Salut nu merge la service dureaza 1 ora si-l poti face tu acasa
     
  7. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.406
    Locație:
    Bucharest
    Noroc cu tine ca i.ai raspuns..
    Daca nu.i raspunzi cand trebuie degeaba.i raspunzi.
     
    Ultima editare: 25 Iul 2018
  8. cryogent 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2011
    Mesaje:
    20
    Locație:
    Bucuresti
    Salut, am folosit functia de search dar nu am gasit ceva legat de problema asta.
    Problema se manifesta in felul urmator cu ventilatorul de habitaclu pornit (treapta 1, 2 ..nu conteaza) si butonul de AC oprit (stins)
    baga aer rece ca atunci cand e AC-ul pornit, acest lucru la fel ca mai multe probleme vazute de mine (becul de recirculare pornit cu toate ca nu a fost pornit, deschiderea din telecomanda care nu ma ia comanda de deschis/inchis) se manifesta doar cand este umezeala afara si se formeaza condens.
    Sigur e ceva electric din moment ce face doar la umezeala, am sa fac si o diagnosticare dar pana la ea,
    Ce componente electrice mai pot verifica?
    Sigurantele din stanga le-am verificat deja , totul e in regula.
     
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Cablajul din compartimentul motor, cel de sub ECU.
    Daca are izolatie pe manunchiul de fire, ar fi bine sa inlaturi. Putrezesc firele din cauza infiltratiilor.
     
  10. 000000

    000000 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2012
    Mesaje:
    139
    Va salut
    Am o problema cu recircularea aerului.
    Cand apas pe butonul de reciculare acesta se aprinde motorasul (V68) actioneaza clapeta insa dupa cateva minute, butonul se stinge si clapeta se inchide. Apoi nu il mai pot actiona.
    La diagnoza imi apare probleme pe V154.
    Unde este situat motirasul asta si ce rol are el?
     
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    In dreapta aerotermei.
    Recirculare.
     
  12. gcristi001 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Mesaje:
    52
    Locație:
    Braila
    Pana la urma am gasit solutia singur consultand doctorul google. De ce nu imi cupla Ac-ul ? A fost din Ecu care isi pierduse codul .
     
  13. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    67
    Codarea pe engine era 95 in loc de 71 (cea corecta), nu?
    Am intalnit situatia asta. Bine ca ai rezolvat.:thumbs-up:
     
  14. PaulB 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Mesaje:
    5
    Buna ziua,

    Mi s-a stricat ventilatorul de la habitaclu.

    Nu merge decat pe treapta 4.
    Pe treapta 1, 2, 3 nu face nimic, cu ceva vreme in urma pe treapta 1 si 2 de viteza facea un zgomot atipic, huruia.
    L-am dat jos si se invartea intr-adevar greu, l-am curatat si uns, am atasat o poza cu el.

    Ce ar putea avea?

    Masina este o Skoda Fabia Combi din 2004.
     

    Fișiere atașate:

    • index.jpg
      index.jpg
      Mărime fișier:
      120,6 KB
      Vizualizări:
      5
  15. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    Nu e ventilatorul defect s-a ars rezistenta care regleza treptele, de fapt siguranta. Cumpara rezistenta si schimb-o. Exista riscul sa dai foc la masina daca folosesti ventilatorul in continuare, nu ar fi o idee rea daca te-ai gandi sa schimbi si ventilatorul, nu degeaba s-a ars rezistenta.
    Asa arata rezistenta:
     
  16. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    349
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    PaulB
    Ventilatorul tau necesita reparare sau inlocuire.
    Daca acesta se invarte greu este absolut normal ca la treptele de turatie scazuta sa nu se invarta ptr. ca atunci el este alimentat cu o tensiune mai mica.

    ugabrielu
    rezistenta care regleaza treptele cum ii spui tu, cand e arsa (intrerupta) aceasta nu mai alimenteaza ventilatorul pe treptele respective! Sunt extrem de rare cazuri in care pe una dintre trepte, prin carbonul rezultat in urma arderii, aceasta tot mai trimite nitel de curent suficient sa invarta ventilatorul. ;) Dar aceasta piesa se poate verifica extrem de simplu cu un instrument de masura folosind voltmetrul.
    Tine cont de afirmatia lui PaulB vizavi de ventilator: la dat jos si se invertea greu, huruia inainte de a-l gresa!
     
  17. PaulB 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Dec 2018
    Mesaje:
    5
    Buna ziua,

    Multumesc pentru raspunsuri.

    Am gasit siguranta si am testat-o pt. continuitate, atasat in imagine punctele pe care le-am testat.
    Bulinele mov, albastru, verde si portocaliu conduc curent intre ele.
    Pinii de sus, incercuiti cu albastru, nu conduc curent intre ei, ar trebui sa faca asta?
    De asemenea am incercuit cu rosu niste umflaturi in izolatia sigurantei, sunt normale acelea, sau reprezinta un defect?

    Este reparabila?

    Ventilatorul acum merge bine, dupa ce l-am curatat si uns.
     

    Fișiere atașate:

  18. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    349
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Da intre cerculetele albastre trebuie sa fie scurtcircuit!!! Acea piesa (dintre cercurile albastre) este defapt o siguranta. Care din cauza curentului mare consumat de ventilatorul ce se invartea infranat (greu) s-a ars (intrerupt). Poti lipi o alta siguranta in locul ei dar trebuie sa pui una de aceeasi valoare care a fost. Umflaturile acelea sunt din fabricatie.
     
  19. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    349
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Alimentare ventilator .jpg Ca sa intelegi ceea ce se afla la interior ...
     
  20. ugabrielu 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    57
    @Pinilosul
    Ai perfecta dreptate, siguranta e arsa, ceace am scris si eu, de fapt in poza publicata de PaulB chiar se vede in partea stanga ceva in neregula, e posibil sa se fi dezlipit din terminal. Treapta a-iv-a e folosita ca un regim de avarie, dezaburire geamuri spre exemplu si d-aia se alimenteaza direct din baterie pana rezolvi problema, urgent. Tensiunea de 12 V e prea mica sa apara o circulatie de curent prin depuneri de praf de carbon care de fapt nici nu prea are de unde sa apara. Trebuie inlocuita rezistenta cu totul, e cea mai simpla cale. Am vazut pe youtube cineva a schimbat siguranta, e o chetiune destul de anevoioasa si trebuie ceva indemanare altfel risti sa dezlipesti firul dinauntrul sigurantei, respectivul a lipit sub apa. Cat despre ventilator parerea mea e ca trebuie schimbat sau reconditionat complet altfel dupa cateva saptamani iar o sa huruie sa se miste greu si sa arda rezistenta/siguranta.
     

Distribuie pagina asta