1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Despre lichidul de racire

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de turbojack, 18 Aug 2009.

  1. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
  2. iulianp

    iulianp 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    158
    Locație:
    Bucuresti
    Da, mulțumesc pentru info. Problema a mine este un pic mai complicată fiindcă service-urile (nici chiar cele care montează GPL) nu se bagă și ca să merg 2 ore + pană la Vernești unde am montat instalația e cam greu. Pe de altă parte nu prea am găsit pe piață nici furtunul cel tăiat (care merge la calorifer). Încă nu știu cum o voi rezolva.
     
  3. iulianp

    iulianp 5th Gear Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    158
    Locație:
    Bucuresti
    Azi am rezolvat problema cu pierderea de antigel și am plecat cu nivelul corect dar, evident, până acasă a scăzut aproape tot din vasul de expansiune, însă nu s-a aprins martorul pe drum. Știți cumva cum funcționează martorul? Citește nivelul numai la pornire? Când am ajuns acasă am oprit motorul și l-am pornit din nou cu nivelul scăzut și s-a aprins martorul.
     

Distribuie pagina asta