1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Despre caseta de directie

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de maldaianu, 8 Mar 2012.

  1. clabescu.marius

    clabescu.marius 5th Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2014
    Mesaje:
    123
    Locație:
    Breaza
    Cu placere!
     
  2. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Din cate stiu eu la fabia mk1 nu se poate regla unghiul de cadere...
     
  3. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Eu stiu ca unghiul de cadere este dat de amortizoare.Daca nu se pote regla,de ce trebuie sa faci unghiurile de fuga cadere etc dupa ce schimbi amortizoarele,bucse bascula,pivoti,capete de bara.
    La mine dupa ce am refacut unghiu masina se comporta excelent.
     
  4. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    Off topic:
    Amortizorul sus e prins in flansa,flansa cu 3 suruburi in caroserie.Pivotul e prins in brat cu 3 suruburi care iarasi e fix.Nu ai de unde regla unghi de cadere,doar unghiul de convergenta si de fuga...sunt si alte marci din grupul vag la care nu se poate regla...
     
  5. Tiagoss 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2014
    Mesaje:
    89
    Se poate sa ai dreptate.Nu te contrazic deloc.
     
  6. Mirceanvr 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2015
    Mesaje:
    26
    Salut ppl. Nu cred ca postez unde trebuie, dar nu prea mi-am dat seama unde ar fi trebuit, asa ca here goes nothing.

    In urma cu vreo luna am fost lovit de un individ care nu a respectat semnele de circulatie si bunul simt. Am lasat masina la service la asigurator si au schimbat ei tot subansamblu pe care sta masca fata, capota, faruri si aripa dreapta.

    Pe cand sa ma duc dupa masina m-au sunat ca ceva nu e in regula cu directia. Au inlocuit ceva pe la fuzeta si amortizorul dreapta. Au facut testul si pare ca totul e ok acum.

    Interesant e faptul ca daca merg la axul drumului, masina pastreaza traictoria si nici nu simt ca ar "trage". Cu toate acestea, dupa ce parchez masina si ma uit la tori, nu par sa aiba acelasi unghi. Roata dreapta pare sa aiba un unghi putin mai pronuntat fata de cea stanga.

    La service mi-au zis sa o mai rulez (1-2 saptamani) si apoi sa o duc iar sa se uite.

    Alte sugestii ?

    Mersi si o zi buna.
     
  7. G@by 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Oct 2017
    Mesaje:
    1
    Buna ziua!
    Ma puteti ajuta cu un Cod pentru pompa servo la o Skoda Fabia 1.4 16v din 2001, numar de identificare TMBND26Y613177459.
     
  8. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.110
    Codul il vei afla la orice magazin de piese auto dupa seria sasiu cand vei comanda pompa.
    Cel care a facut diagnoza, putea sa-ti spuna exact codul pompei, cand a accesat modulul.
     

Distribuie pagina asta