1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

comparatie 1.6 tdi si 2.0 tdi,euro 5

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de bogdyy72, 23 Mar 2014.

  1. bogdyy72

    bogdyy72 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2013
    Mesaje:
    9
    va salut,daca ati putea face,dintre posesori o comparatie intre motorul de 1.6 tdi/105cp si motorul de 2.0tdi/140cp ar fi super.ma refer la fiabilitate,probleme intilnite,consum.sunt intr-o dilema,vreau sa chizitionez o octavia facelift dar nu ma hotarasc la motorizare,am auzit n povesti.hai sa vedem care se adeveresc si care nu....
     
  2. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    Cum să compari aşa ceva? Fiecare maşină are caracteristici diferite. Şi defectele sunt diferite chiar la aceeaşi motorizare.
     
  3. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    pentru greutatea masinii si volumul acesteia as recomanda 2 tdi, mai ales daca mergi mult extraurban, daca nu, tinand cont si de consum ar fi indicat 1.6 tdi(pe care recunosc ca inca nu l-am condus, doar 2.tdi 140cp si 1.9 tdi 105 cp). ca si fiabilitate, la ambele va pica volantul dupa 100.000km, turbina daca nu e intretinuta cum trebuie si compresorul de clima cum ti-e norocul...
     
  4. bogdyy72

    bogdyy72 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2013
    Mesaje:
    9
    Am condus si una si alta,dar numai vreo 2000km,fiecare.acum vreau sa achizitionez asa ceva si nu ma pot hotari la motorizare.instinctul imi spune sa aleg 2.0/140 din cauza gabaritului masinii.in oras consumurile pot spune ca sunt foarte apropiate.volanta depinde iar mult de stilul de condus.e clar,fiecare model are problemele lui.sunt doar curios si de parerile altora
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Toate masinile submotorizate consuma mai mult in realitate . Motoarele mici se fac pentru a pacali taxele , nu pentru ca se descopera mai stiu eu ce minuni tehnice. Principiul de functionare al motoarelor Diesel este acelasi de la descoperirea lui in 1892 de catre Rudolf Diesel .
    Vrei fiabilitate si perfrmanta , cumperi cilindree mare. Vrei sa fii smecher , cumperi motor mic si te lauzi la toata lumea ce alegere inteleapta ai facut tu , platind taxe mici , consumand putin , si mergand mai repede si mai putin poluant , comparativ cu " fraierii " care si-au luat motoare mai verificate , mai mari si mai " poluante " .
     
  6. stdu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Feb 2014
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    @jurasikMan citind postul am avut impresia ca tu compari un 4.0 d cu 1.6 d. Aici comparatia este intre 2.0 d si 1.6 d. Ce taxe exagerate sunt la 2.0 fata de 1.6 ?
    Revenind la topic cum a mai spus un coleg de forum daca folosesti masina extraurban, un oras mai aerisit sau nu te intereseaza un plus la consum alegerea este 2.0.
     
  7. Limit

    Limit 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Mesaje:
    50
    Locație:
    Bucharest
    Nu as recomanda 1.6 TDI nici pentru oras.
    Cand am facut eu test drive nu m-am inteles cu cutia in 5 trepte prin oras.
    Cand incerca sa schimb 1a era prea turata, cand incercam a2a tragea sa moara.
    Poate au rezolvat acum problema la sincroane cu noile modele
     
  8. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    "Bubele copilariei" la cele 2 motorizari inca nu sunt pe deplin stiute,parerea mea,iar daca achizitionezi ai sansa sa afli pe banii tai ce hibe mai au..Poate nu!! Legat de impozit,1,6 e 50 ron pe an 2.0 cred ca ajunge la 200 ron.Asta CONTEAZA daca esti f atent la banii tai!
     
  9. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Toti ne dorim sa fim speciali. Pana la o anumita varsta este extrem de important. Sunt multi tineri care nu dau prea multe parale pe experienta altora. Cateodata este un lucru bun , cateodata ii costa. Cei mai multi tineri care au dorit o masina noua , au studiat piata . au ales un producator , un model , niste dotari ...si doresc o motorizare. Intrucat in cele mai multe cazuri resursele financiare sunt limitate , la marca si model nu fac concesii , la dotari ( aici intervine consoarta ) lucrurile sunt clare . Omului ii mai ramane sa jongleze financiar din cilindreea motorului . Si incepe sa se pacaleasca :
    - daca iau motor mai mic , platesc taxe mai putine ;
    - daca iau motor mic , consuma mai putin ;
    - daca iau motor mai mic , in cele mai multe cazuri platesc mai putin pe masina ;
    Aparent , doar avantaje.
    Pune , de forma , o intrebare ( de cele mai mult ori ...nu zic ca si in cazul de fata ) ,prin care cere "sfaturi " ...de care nu tine cont , pentru ca el are deja parerea formata , dar doreste sa i-o confirme si alte persoane ca sa aiba macar virtual cu cine sa imparta responsabilitatea unei alegeri ce se va dovedi a fi gresita.
    Multi care au ales celebrele 1.2 TSI in detrimentul lui 1.8 sau 2.0 TSI si-ar da acum cu ciocanul peste degete decat sa mai faca inca o data alegerea. DAr la vremea alegerii ...nu conta ce le spuneau ceilalti . Ei stiau , ca le explicase ala de la dealer ...si nu intelegeau de ce fac ceilalti alte alegeri . 1.2 parea motorizarea suprema , alfa si omega. Gherla s-a vazut peste cateva saptamani de utilizare .
    La 1.6 TDI , comparativ cu 2.0 TDI nu este asa mare necazul ca in cazul mai sus amintit , dar in timp se vor vedea si simti la buzunar diferentele .
    Tocmai cautam pe net ceva despre motorizari si am ajuns la un articol scris de o mare publicatie in domeniul auto. Scrie de Octavia ca ar fi unul din cele mai bune modele produse vreodata de Skoda. In afara de Octavia 1 , care a fost VW Jetta redesenat , Octaviile s-au remarcat prin probleme , defectiuni de proiectare , servisare scumpa si frecventa , solutii tehnice putin fiabile , motoare neindeajuns testate care au generat mii de sesizari din partea cumparatorilor . Pai , este de inteles daca un profan citeste un atfel de articol . Crede brusc ca a inteles tot . Ce naiba ...scrie pe net ! Sa vina aia la mine in curte sa vada o masina in care am bagat 5000 de euro numai in ambreiaje , volante , bari stabilizatoare , transmisii , bucsi , bascule ...in 50.000 km facuti de mine numai pe sosele asfaltate.
    Copilasi ...sa ne trezim la realitate . Cat puteti sa va mai mintiti ?
     
  10. bogdyy72

    bogdyy72 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2013
    Mesaje:
    9
    Totusi caroseria am impresia ca e prea grea pt 1.6 dar usoara pt 2.0.deci cred tot mai mult ca voi lua 2.0/140 c.p,avind in vedere ca pe timp de vara plimb dupa mine si o rulota,nu foarte multi kilometrii,dar totusi sunt ceva.in legatura cu taxele,nu ma pronunt,actualmente am o alta marca de masina tot cu motor de 2.0
     
  11. Limit

    Limit 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2013
    Mesaje:
    50
    Locație:
    Bucharest
    Daca pomeneai de rulota clar ca toata lumea zicea 2.0 TDI :)
    Nu sunt taxe mari sa stii. Sunt de genul restul taxelor, adica nici nu le mai simti in plus
     
  12. bogdyy72

    bogdyy72 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2013
    Mesaje:
    9
    Am rezolvat cazul,mi-am adus masina mult visata....2.0/140c.p.urmeaza distributia+consumabilele...
     
  13. bogdyy72

    bogdyy72 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2013
    Mesaje:
    9
    Au trecut deja primii 8.000km totul e super,putere,consum,tinuta.happy de alegerea facuta
     
  14. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Si eu tot 2.0 TDI alegeam fara sa clipesc.
     
  15. mrbylla

    mrbylla 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2014
    Mesaje:
    2
    Locație:
    OTELU ROSU
    Eu am optat in urma cu doua luni pt. 1.6 TDI din doua motive:
    -consum mic ;
    -taxe mici.
    Referitor la consum am facut o alegere f. buna. Motorul 2.0 TDI consuma semnificativ mai mult pana la viteza de 120 km/h. Dupa aceasta viteza consuma mai putin decat 1.6 TDI. Avand in vedere viteza cu care se poate circula pe drumurile noastre si a autostrazilor destul de putine, va rog sa trageti dv. concluziile.
    Un alt avantaj ar fi impozitul, care dupa noul cod fiscal ar fi de peste cinci ori mai mare la 2.0 TDI fata de 1.6 TDI.
    Probabil ca voi trece la 2.0 TDI dupa ce vom avea vreo careva mii de km de autostrada. Dar se pare ca mai este muuuuuuuuuuuuuuuuult pana atunci !!!!!
     
  16. wxk

    wxk 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Noi 2014
    Mesaje:
    1
    Bine v-am gasit!
    Skoda Octavia II, an 2010-2011, 140 CP, 2.0TDI. ceva probleme? e la fel ca la vw-uri probabil, CR>PD.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare