1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori Octavia 1

Discuție în 'Skoda Octavia' creată de mihai_mgd, 31 Mai 2013.

  1. gabrielapostol 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Mesaje:
    2
    Eroare 16955 P0571 Brake switch

    Va salut, am o octavia 1/ 1.9 / ALH si mi s-a aprins in bord becul ''instalatia de preincalzire'' si clipeste pe timpul deplasarii, am fost la service si pe tester aparea mesajul ''16955 P0571 Brake switch (A) Circuit malfunction.
    Am schimbat contactul de la pedala de frana, am sters eroarea si la repornirea motorului s-a reaprins! Este singura eroare care apare pe tester, ce poate fi ?! multumesc anticipat!
     
  2. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    DAr stopuri pe frana ai?
     
  3. gabrielapostol 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2016
    Mesaje:
    2
    Da, am stop pe frana.

    ---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 08:39 ----------
     
  4. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  5. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Buna seara tuturor. Se pare ca acest forum este mai mult citit decat se scrie pe el.
    Am rezolvat de unul singur defectiunea aparuta si descrisa in postul meu din pagina anterioara, respectiv am inlocuit termostatul care avea rezistenta comandata de catre ECU, intrerupta. Am montat termostatul vechi de 2 ani, scos de pe masina datorita corpului mare termostat fisurat la baza unde vine prins pe motor.
    Mentionez ca am cumparat un corp termostat complet, mai ieftin, nou, iar termostatul a tinut foarte putin.
    Concluzia mea este ca nu merita sa cumparati piese ieftine ca nu tin, luati piese de firma care echipeaza masina din fabrica, bineinteles daca va tine buzunarul.
    Dupa schimbarea termostatului, indicatorul MIL (check engine), s-a stins, am sters erorile cu VCDS si totul e ok.
    Am scris acestea pentru a fi de ajutor celorlalti.
    Toate cele bune!

    ---------- Post added at 22:21 ---------- Previous post was at 22:15 ----------

    Scanarea e facuta pe Gpl sau benzina?
    Daca raspunsul e Gpl, de aici si eroarea 16555.
    Problema cu oprirea motorului sau cu intreruperi in mers poate fi si de la incalzirea insuficienta a `plamanului sau regulatorul de gaz, incalzire facuta de la circuitul de racire cu antigel.
    Revino cu un raspuns la aceste intrebari.
     
    Ultima editare: 12 Noi 2016
  6. Antosantos 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2016
    Mesaje:
    3
    Ce trebuie sa repar sau sa inlocuiesc?


    Friday,03,March,2017,08:46:53:04550
    VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x64
    VCDS Version: 15.7.0.2
    Data version: 20150820
    www.Ross-Tech.com


    VIN: TMBDG41U378848598 License Plate:
    Mileage: 158800km-98673mi Repair Order:


    Chassis Type: 1U (1U - Skoda Octavia (1997 > 2011))
    Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 56 76

    VIN: TMBDG41U378848598 Mileage: 158800km-98673miles
    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
    Part No: 038 906 012 HA
    Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922
    Coding: 00002
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 56BB907B7807AD82153C60D-4B1A
    TMBDG41U378848598 SKZ7Z0F3830386

    1 Fault Found:
    17656 - Start of Injection Timing Regulation
    P1248 - 35-10 - Control Deviation - Intermittent
    Readiness: 0 1 0 0 0

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 03: ABS Brakes Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
    Part No: 1C0 907 379 K
    Component: ASR FRONT MK60 0103
    Coding: 0021505
    Shop #: WSC 73430 790 00000
    VCID: 32730CEB342F94A2D994FCD-5140

    1 Fault Found:
    01314 - Engine Control Module
    013 - Check DTC Memory - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 08: Auto HVAC Labels: 1Ux-907-044.lbl
    Part No: 1U1 907 044 A
    Component: CLIMATRONIC C 2.0.0
    Coding: 11000
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 307706E33A23A3B2AF80C65-517C

    2 Faults Found:
    00792 - A/C Pressure Switch (F129)
    35-00 - -
    01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
    37-10 - Faulty - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
    Part No: 1C0 909 601
    Component: 31 AIRBAG VW51 0009
    Coding: 13105
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 5DA98F571D317EDA54C6D79-5124

    1 Fault Found:
    00532 - Supply Voltage B+
    07-10 - Signal too Low - Intermittent

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl
    Part No: 1U0 920 811 J
    Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13
    Coding: 19112
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 357937F7C541869AFC769F9-5124
    TMBDG41U378848598 SKZ7Z0F3830386

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
    Part No: 6N0 909 901
    Component: Gateway K<->CAN 0001
    Coding: 00006
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 70F7C6E3FAA3E3B2EF00065-5124

    No fault code found.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
    Part No: 1C0 959 799 A
    Component: CC Komfortgerát HLO 0004
    Coding: 00067
    Shop #: WSC 73430
    VCID: 357937F7C541869AFC769F9-4B00

    Subsystem 1 - Part No: 1U4959801D
    Component: 3P Tõrsteuer.FS KLO 0202

    Subsystem 2 - Part No: 1U4959802D
    Component: CC Tõrsteuer.BF KLO 0202

    2 Faults Found:
    01044 - Control Module Incorrectly Coded
    35-00 - -
    00932 - Electric Window Motor; Drivers Side (V147)
    62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

    End-------------------------(Elapsed Time: 04:09)--------------------------
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Mar 2017
  7. gabiafocaritei 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Mesaje:
    2
    Buna ziua.Am martorul de check engine aprins la octavia 1.9 cod motor ALH.Am scanat-o si da eroarea:17656 - injection start regulation control deviation p1248 35-00 intermittent.

    ---------- Post added at 09:00 ---------- Previous post was at 08:42 ----------

    [​IMG]
    LOG-01-004-xxx-xxx
     
  8. baiatulcuchitara 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Mesaje:
    2
    Sper sa fie de ajutor

    Salutare,

    Te rog verifica acest link: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17656/P1248/004680

    Daca nu stapanesti bine limba engleza, am incercat o traducere aici:

    https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=en&tl=ro&u=http%3A%2F%2Fwiki.ross-tech.com%2Fwiki%2Findex.php%2F17656%2FP1248%2F004680

    Sper sa fie de folos.
     
  9. gabiafocaritei 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mar 2017
    Mesaje:
    2
    Am citit si am facut tot ce se spune aici.Ideea e ca masina merge,trage,mananca asfaltul doar ca sta check-ul aprins.Ai vazut poza si log-ul?Daca te pricepi sa le faci o interpretare si sa imi dai un raspuns?nu imi dau seama daca e ceva ce nu este bine in ele.
     
  10. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Nu vad ce apare in LOG.
     
  11. baiatulcuchitara 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2017
    Mesaje:
    2
    Problema este ca nu ai atasat imaginea corect, asa ca nu putem sa o vedem. Felul in care trebuie atasata imaginea este:
    Cod:
    [IMG]LINK-IMAGINE[/IMG]
    Daca nu reusesti, ti-am scris un mesaj privat cu adresa mea de email. Trimite-mi poza pe email si o urc eu aici ca sa o poata vedea toata lumea.
     
  12. Bogdan1107 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Mesaje:
    2
    Salutare tuturor! Fiind nou pe aici sper sa nu ma luati la rost daca am postat in locul nepotrivit.
    Detin o Skoda Octavia 1,9 TDI 66kw,90Cp motor ALH cumparata de noua de catre ttal meu in anul 2004 intretinuta foarte bine din pura pasiune,cumparand pentru el alta am ramas eu cu "Sarcofagul" ☹️..
    Dupa un drum Bucuresti-Constanta-Bucuresti am intampinat urmatoarele probleme:
    Mai mult de 130 kmh nu vrea imi da in "nas" se aprinde martorul "Check Engine" si nu mai trage, daca o opresc si o repornesc o pot duce cam pana in 180-atat permite drumul pentru 90Cp...indeajuns cred eu pentru o masina 2003-380mi/km.
    Asta la dus la intors de la Constanta urmatoarele:
    -Sa aprins martorul de la Ulei..abea schimbate filtrele etc..(toate Mann)
    In Bucuresti am fost am pus un tester pe ea si am primit urmatoarele:

    17965-Charge Pressure Control
    P1557 -35 -10 - Positive Deviation - Intermittent
    19561-Valve for Intake Manifold Flap (N239)
    P3105 -35 -10 - Open or Short to Ground -Intermittent ( am inteles ca ar fi senzorul de la clapeta de acceleratie)
    Am schimbat pe masina urmatoarele dupa cele intamplate: furtunele de sub capota+ supapa vaccum ( westgate ).
    Legat de clapeta de acceleratie nu stiu ce sa fac sa cumpar senzor sa nu cumpar? Voi ce parere aveti?
    Din cauza ca nu ma pot deplasa in locatia unde muncesc fara masina nu o prea pot lasa prin service☹️.
    Sper sa imi puteti spune daca stiti ca sa ma pot duce sa cumpar ce trebuie si sa "rup "iar o saptamana taxiul.
    O zi buna tuturor..
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Iul 2017
  13. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
  14. Bogdan1107 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Iul 2017
    Mesaje:
    2
    Multumesc pentru raspuns, o sa incerc sa caut pe cineva cu tester care ar putea seara dupa 21-22:00.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Iul 2017
  15. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Salut! Vezi ca eu aveam aceeasi eroare si am gasit furtunul (e mai tare asa, gen conducta de plastic) care duce de la motor la servofrana crapat langa tulumba de la servofrana. Are o supapa unisens pe el. L-am schimbat si am scapat de eroarea de amestec sarac, 16555. Mai poate fi EGR-ul sa traga aer fals prin interiorul lui dar intai verifica furtunul asta de vacuum de la intake manifold la brake booster. Codul piesei este: 1J0612041FT. Am acelasi motor ca si tine. Vine pe original si e in jur de 134 de lei. Succes!
     
  16. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    17911 P1503 - Load signal from Alternator Term. DF Range Performance Implausible Signal -- O Rezolvare!

    In partea dreapta a motorului, langa baterie si deasupra electromotorului este un suport de plastic care, printr-o clema tine o mufa cu patru fire. Datorita firelor mai scurte care vin de la alternator, regulatorul de putere si/sau ac in mufa, se creeaza o tensiune, putand rupe firele.
    Rezolvarea este eliminarea mufei respective, ea neavand nici un rol, fiind montata pentru a usura ansamblarea motorului.
    Se taie firele, se cositoresc fiecare pe culoarea lui, pe fir se monteaza un varnis care se strange la caldura si se izoleaza.
    Totodata, prin operatia aceasta se rezolva si arderea becurilor in mod repetat. DSCN_004.jpg DSCN_005.jpg DSCN_012.jpg DSCN_013.jpg
     
  17. AndreiVatlav 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2018
    Mesaje:
    1
    Am aprins in bord ok status si nu stiu cum sa fac sa dispara.va rog sa ma ajutati
     
  18. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Ieri am facut operatiunea descrisa de mine in postul #36, am eliminat mufa respectiva si am cositorit firele pe direct.
    Un an de zile nu am avut probleme cu ea pentru ca dadusem cu spray contact, acum cateva zile simptomul de intreruperi ale motorului in mers revenise asa ca am hotarat sa fac aceasta operatiune.
    Simptomele au disparut, masina porneste ok si se simte altfel la accelerari, merge mai "unsa".
     
  19. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Revin cu o completare la postarea de mai sus, pt. cei carora la prima plecare de pe loc simt smuncituri mai ales cand este umezeala afara, s-a rezolvat tot prin eliminarea mufei.
    Cand a intrerupt motorul ultima data, inainte de eliminarea mufei cu pricina, mi s-a ars becul de pe stop frana.
    Deci curentul de la alternator venea in suturi...
     
  20. Cpeltea 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    Salutare! Detin o skoda Octavia 1 din 2004 1.9 tdi ALH. De ceva timp masina porneste dupa a 3a cheie atunci cand motorul este cald. Pe tester apare eroarea
    19561-Valve for Intake Manifold Flap (N239)
    P3105 -35 -10 - Open or Short to Ground.
    Stie cineva daca exista vreo legatura intre aceasta eroare si pornirea grea si la ce anume se refera aceasta eroare?
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare