1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Coduri erori O2

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de abogdan1978, 27 Feb 2008.

  1. abogdan1978 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Mesaje:
    43
    Locație:
    Constanta
    Salutare tuturor,de curand mi-am luat si eu o skoda octavia ambiente. Ieri am facut un drum pana la Bucuresti si la intoarcere,pe autostrada mi s-a aprins becul galben de la ulei. Am verificat nivelul si e ok,schimbul e facut recent si folosesc numai ulei castrol. stie cineva ce ar putea fi de vina? O alta problema...saptamana trecuta mi se aprindea uneori becul galben "check engine" dar se stingea la urmatoarea pornire, apoi dupa cateva porniri iar se aprindea acum este aprins tot timpul,de la ce poate fi? :( . O alta intebare (poate o sa spuneti ca sunt cam stresant,dar nu am nici manualul ei cel care se da din fabrica pentru primele 2 probleme:D )...daca se duce masina la o diagnoza computerizata se poate afla daca km de pe bord sunt cei reali? masina are computer de bord. In rest...vreau sa ii adaptez geamuri electrice de dacie solenza (am pus si pe fosta masina-o dacie 1310 :D ) deoarece pentru un geam,o macara electrica noua cu motor ajunge la 14 milioane ,i-am pus alarma cu pager si pornire din telecomanda si dvd cu sistem de navigatie,bluethoot,telefon,camera de mers inapoi. Cam atat despre "Fulguletz" momentan :)
     
  2. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Cu uleiul nu stiu c sa zic(ai pierderi p undeva,mananca ulei??)mai ales ca schimbul e recent.In legatura cu martorul "check engine" o problema,cea mai simpla,e carburantul prost.Daca nu s-a mai stins e posibil sa fie altceva.Kilometrii se pot verifica(asa stiu) si daca tot mergi la diagnoza o sa aflii si restul problemelor(martorii ulei,check engine si orice altceva).
    Bafta si sa mai postezi in legatura cu ce ai rezolvat.Si poate niste poze cu "Fulguletz" ca din descriere suna bine:).
     
  3. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Si mie mi s-a aprins de cateva ori "check engine" dar mie mi se stingea dupa putin timp.Am fost la un service si mi-au spus k din moment ce se stinge singur e de la carburant.Daca sta aprins mai mult e posibil sa fie altceva
     
  4. steefanel 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Mesaje:
    5
    Martor ulei

    salut
    am si eu o problema
    in mers(cam dupa 100 km fara oprire) mi se aprinde martorul de ulei pe bord
    trag pe dreapta, opresc motorul, e stins dar se aprinde iar dupa cateva minute
    se stinge si se prinde iar si tot asa
    pe distante mai mici nu face nici o figura
    mentionez ca am schimbat uleiul de arpox 2000 de km si de atunci mi se aprinde asta
    Ulei prost? Presiune motor?Pierderi?

    Astept pareri
     
    Erti Telu apreciază asta.
  5. Black Daniel Guest

    Service urgent !
     
  6. turbojack

    turbojack Silver Member

    Înscris:
    8 Apr 2008
    Mesaje:
    398
    Locație:
    Cluj
    Niste curiozitati:
    Ce model?
    Ce motor ?
    Ce ulei?
    Ce cantitate?
    Unde a fost schimbat?
     
  7. Black Daniel Guest

    Cata dreptate ai tu, turbojack !!!

    Fiecare se plange ca il doare burta, dar nu spune nici ce kkt a mancat, nici cand, nici cu cine, nici cu ce ...
    Si doctoru' tre' sa puna diagnosticu' ...
    Haideti doctorilor, dati un diagnostic ...

    Cum ma, se aprinde asa ca prostu', cu motorul oprit ??? Si cu cheia la tine in buzunar ?!?
    Si face asa, ca o orga de lumini ?!?
    Da' cat bausei inainte ?!?

    Mai sunteti ???
    Da' de ce apareti cate unul pe zi, si nu veniti tot stolul odata ?!?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Oct 2010
  8. steefanel 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Mesaje:
    5
    completari

    hai ca vad ca unii au chef de glume :)
    skoda octavia , 1,6 ,a fost schimbat in service,ulei ELF 10W40 competitionSTI
    normal ca motorul e pornit cand se aprinde si se stinge
    dar voiam sa spun ca atunci cand opresc motorul dispare, cand il repornesc e stins si se aprinde dupa cateva minute in mers
    dar treaba asta se intampla doar cand merg la drum intins peste 100 de km fara oprire, prin oras 20-30 km nu se aprinde,masina merge ok
     
  9. Bogdan

    Bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2007
    Mesaje:
    9
    Ce decizie ai luat in final, ai vizitat service-ul sa vezi ce zice ? Probabil ca o fi ceva..dar nu neaparat grav. Poate de la martorul de bord e problema, sau un senzor mai 'energic'.
     
  10. abogdan1978 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Mesaje:
    43
    Locație:
    Constanta
    Scoate-i o borna,las-o asa 10 minute apoi pune-o la loc,si eu am patit si s-a stins ;),daca se mentine defectul,trebuie verificata sonda de la ulei la un service
     
  11. steefanel 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Mesaje:
    5
    in FInal

    Ce sa zic ca am reusit sa f-t motoru!!!
    Martoru ala se aprindea pentru ca nu mai functiona pompa de ulei klumea!!!
    La Service nu a stiut sa imi spuna nimeni treaba asta pana nu s-a strikt definitiv (adica pacanea si trancanea de ziceai ca i tractor)
    In final schimbat segmenti,pompa,cuzineti,rectificat arbore,garnitura chiuloasa,ulei, filtru, imi venea sa o iau la fuga si sa las masina acolo
    Sunt falimentar :mad:
    AAA era sa uit dupa reparatii nu mai merge ca inainte
    cred ca mai bine schimbam motoru' cu totu'
    Ma intorc la dacie , e mai ieftin
    Poate stie careva vreun service bun(bucuresti, buzau, focsani)
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Iul 2010
  12. k_cristi87

    k_cristi87 Silver Member

    Înscris:
    13 Feb 2008
    Mesaje:
    354
    Locație:
    Gaesti
    Imi pare rau de ce ti s-a intamplat si,mai rau,e ca nici la service nu stie nimeni ce sa-ti spuna:(.Cu Dacia ai dreptate,cu cateva milioane schimbi tot motoru`...
     
  13. hiro

    hiro 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Aug 2008
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Tirgu Mures
    Mai stiu pe cineva care a patit asa, a costat 100 de milioane (lei vechi) reparatia.

    Dupa parerea mea cei de la Skoda trebuia sa faca softul masini astfel incat sa taie alimentarea cand sunt probleme cu presiunea sau nivelul de ulei.
     
  14. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    Martori bord

    sal!!! am si eu o mica "problema" daca pot spune asa...dimineata la prima cheie se aud cateva beep-uri si apoi clipeste becul la apa...daca opresc motorul si-l pornesc din nou numai apare... nivelul in vas este bun...ma poate ajuta cineva cu aceasta dilema??? mentionez ca am o skoda octavia 1.9 110 Cp varianta elegance din 2002...
     
    Ultima editare: 30 Noi 2008
  15. e-marius 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Dec 2008
    Mesaje:
    1
    Martori bord

    Salut,

    Azi dimineata dupa 30 de minute in traficul din Bucuresti mi-a aparut pe bord un semn al exclamarii intr-un cerc, ambele rosii, insotite de un sunet puternic (piuit intermitent).
    M-am uitat la lichiul de racire, e ok ...

    Are cineva idee cum pot sa aflu care mesajul de avertizare de transmis?

    eMarius

    P.S. Banuiesc ca e ceva cu franele.
    Lichidul de frana e la nivel (senzor de uzura lichid frana ?! nu cred sa existe...)

    Sa fie avertizare de schimbare placute frane ... ? Cam devreme, am doar 22.000km cu astea ...
     
    Ultima editare: 15 Dec 2008
  16. sasybu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2008
    Mesaje:
    14
    ce masina?
    ce tip?
    ce an?
    posibil de la servodirectie adic la uleiul din recipienul de la servo te-ai uitat?
     
  17. Zoli 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Ian 2009
    Mesaje:
    11
    patesc si eu la fel la octavia 1,6 ,75kw,2001 si am observat ca numai de cand a venit sezonul rece . am intrebat un meserias si zicea ca senzorul de nivel din vasul de expansiune face figuri . peste zi nu face decat daca sta toata noaptea. parca i-ar fi frig...
     
  18. iulian_g77 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2008
    Mesaje:
    24
    asa e si la mine...doar dimineata la prima cheie sau paste zi daca o las mai mult timp nepornita...ar trebui schimbat senzorul de care zici???
     
  19. mari Guest

    Martor distributie motor

    Buna tuturor! Sunt o incepatoare si necunoscatoare in ale mecanicii si ma bucur ca in sfarsit am gasit un forum Skoda
    Am o skoda fabia 1.4 , an fabricatie 2002 si e adusa din germania anul trecut.Tot ce am facut dupa inmatriculare a fost sa ii schimb uleiul motor, filtru ulei si o completare la lichidul de frana.
    Azi mi s-a aprins in bord martorul la distributia motorului asa cred eu, dar daca cineva stie germana am sa va scriu exact cum se numeste martorul aprins, Elecronische Motorsteuerung .
    Mentionez ca lumina e galbena, dar sincer nu stiu de la ce ar putea fi si ma gandesc sa imi fac o programare la un services. I-am facut si verificarea de iarna in 28.10.2008 la reprezentanta Skoda si cei de acolo mi-au spus ca e ok si ca trebuie sa ii schimb doar lamelele stergatoare si o diuza stropitor parbriz, ceea ce am si facut. Dar ma gandesc ce sa fac in continuare.
    Va rog daca a-ti avut asemenea problema sa imi spuneti cum ati procedat.
    Va multumesc anticipat!


    <script type="text/javascript" src="
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Sep 2011
  20. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.217
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Daca nu ma insel martorul din bord este sub forma unui "robinet".
    Pentru inceput ar trebui sa schimbi combustibilul in cazul in care folosesti benzina95 trecem la cea de 98 dupa care pentru o buna bucata de drum masina trebuie supusa la un pic de forja(peste 3500rpm).
    Daca nici asa nu trece supararea te programezi la un test vag-com unde vei afla cu siguranta care e problema, pareri ale noastre vor fi multe si nu are rost sa te apuci sa schimbi piese la nimereala. La masina mea tot 1.4 16v 74kw/2002 am schimbat pe rand EGR, BUJII, SONDA LAMBDA, cea din urma fiind defapt defecta si s-a vazut dupa test.
     

Distribuie pagina asta