1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Ceasuri de bord

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de ostancu, 2 Mai 2011.

  1. ostancu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Apr 2011
    Mesaje:
    3
    Bord ceasuri dead + siguranta 15

    Sal all,

    Descriere problema:
    - O1 1.9 TDI din 2000
    - ceasurile de la bord pur si simplu pica (turom, vitezometru, combustibil, temp apa)
    - uneori isi reivn cand merg mult fara consumatori.
    - daca aprind faruri, radio etc dupa un timp pica.

    Am mai vazut tot felul de discutii despre acest topic cum ar fi:
    - la diagnoza nu iese nimica (am fost si asa este nu au aparut errori)
    - daca se scoate siguranta 15 in timp ce motorul merge isi revin. Cum ii pusa la loc cum cad instant
    - relecu pe siguranta 15, este o solutie, am citit pe forum-uri ca ar functiona (de ce? cum se pune? ii permanenta, ii ok?)
    - am inteles ca CPU are metode de siguranta si ca nu ar functiona din acest motiv

    Am fost la un electrician auto (cica unu ff bun) din TM fara sa ezite prea mult mi-a spus sa schimb tot bordul pt ca :" sunt 3 comp. care merg dar doar 2 dintre ele comunica "??? Aceasta solutie nu m-a multumit de loc in special ca nu prea s-a uitat el la masina. Mi-a spus ca ceasurile se schimba doar la reprezentanta (cost ceas + manop nici nu vreau sa ma gandesc :( , nu cant manele nu am matusi bogate deci nu prea as sari cu banii fara sa fiu 100% sigur )

    Orice idee/sfat/pointer este bine venit.


    Multumesc anticipat tuturor
     
  2. boggy 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Mai 2011
    Mesaje:
    1
    sal

    am si eu aceeasi problema cu a mea .si tot cu un releu se rezolva dar nu stiu exact cum dar e ceva sigur
     
  3. victorspataru 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2011
    Mesaje:
    1
    Locație:
    chisinau
    salut prieteni..sunt nou aici si am avut aceeiasi problema cu acele de bord.....Am o octavia din 1999 1,6 si toate acele de la bord pur si simplu nu mergeau delok.Am fost la citiva electrici din oras,chiar la cel mai bun si mia zis aceeiasi ca si la voi,ca trebuie de schimbat,insa cum stiti si voi,costa foarte mult.Si am gasit pe un forum rusesc solutia,care este foarte usoara,este problema in un tranzistor..ma scuzati dar nustiu cum se zice in romana,limba materna fiind rusa...dar va trimit linkul,aici sunt si fotografii,inda din pacate e la fel in rusa...
    http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=112337&hl=
    daca aveti nevoie pot sa va ajut,sau scrieti in privat
     
    Remus49 apreciază asta.
  4. cristi_pc 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Sep 2012
    Mesaje:
    11
    intrucit nu am gasit nicaieri problema asta....doar pe un thread vechi si arhivat, am deschisul unul nou

    am si eu o intrebare:
    daca fluctueaza ceasurile de bord (mecanicul a zis ca trebuie inlocuite) ce se poate face pe partea electrica ca sa fie reparate fara sa le inlocuiesti ???

    adica cum fluctueaza....cind dai contact la masina incep sa fuga disperate limbile de la ceasuri apoi se regleaza...citeodata cind opresc motorul turometrul ramine blocat la 2,5 mii rotatii in loc sa revina la zero...

    am gasit pe un thread mai vechi aci pe clubskoda o directionare catre un forum rusesc unde zice ca de vina sunt 2 tranzistori care trebuie inlocuiti....

    a mai avut careva aceasta problema si a rezolvato fara sa inlocuiasca bordul cu ceasurile ???

    apropo masina este Octavia SLX 1,9TDI, 110 CP, din anul 2000

    si consumul la stop pe afisajul de la ceasuri imi arata ba 3,4...ba 5,1...ba 1,6, pe cind turometrul imi arata bine 0,9

    cind accelerez brusc nu ar trebuii sa sara consumul mixt imediat, pe cind el sare sa zicem de la 6,2 la 6,4

    sa fie de vina calculatorul masinii sau tot de ceasurile de bord ??

    pus pe tester mi sa spus ca turometrul si vitezometrul nu indica bine.....dar de afisajul de la calculator nu arata cum trebuie ?? oare calculatorul masinii sau ceasurile ???

    se pot repara sau trebuie inlocuite ??

    am auzit metode de reparatie, dar zic unii ca sunt provizorii
     
  5. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    Problema asemanatore pe octavia 2, cauza nu erau ceasurile de bord ci un fir ce alimenta ceasurile intrerupt(la cazul meu se afla sub capacul de plastic al bateriei si a fost sectionat in timp de cutia acesteia de plastic de la trepidatile motorului diesel). Problema s-a rezolvat in 2h cu 240 lei. Pune electricianul sa verifice daca ai alimentare pe toate firele ce duc la ceasurile de bord inainte de a trage concluzia finala!
     
  6. SkodaSLX

    SkodaSLX 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2012
    Mesaje:
    22
    Salut,

    Nu am avut problema asta, dar, in treacat, la una dintre vizitele la electrician pentru o problema anume, acesta mi-a spus ca daca mi se va intampla ceea ce prezinti si tu aici (electricianul e un prieten de-al meu) sa nu ascult sfaturile celor care imi vor recomanda sa schimb ceasurile de bord ci sa merg la el si mi le repara. Zice ca nu e o mare smecherie reparatia. Acum, nu stiu in ce consta a ta. Ce vreau eu sa zic e sa iti cauti un electrician care stie sa faca reparatia. Nu e o solutie provizorie. Cu al meu nu te pot ajuta
     
  7. soricua 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Mesaje:
    4
    Locație:
    BUCURESTI
    probleme ceasuri bord

    Scuze,dar apelez la cel mai bun. Am o mare problema cu acele de la masina, Am o skoda octavia 1, din 2000 ,motor 2 litri benzina. Masina am cumparat-o anul trecut in decembrie adica a facut anul,dar de 1 luna ,cand merg ceasurile,cand nu merg, mai mult nu. Am fost la electrician,a facut faza cu sigurantele(fara sa-i puna acel releu),tot nu merge, am fost la un alt electrician, cu softuri bla bla, a dat bordul jos , a curatat contacatele ,tot nu merge. Concluzia, cipul de memerie sau asa ceva de pe placa ceasurilor e defect . Trebuie schimbate ceasurile. Pret nou..ff mare, second hand nu gasesc, si totusi am auzit ca se pot repara. Am sunat un baiat pret 150 de euro sa-l repare,totusi cam mult. Ce ma sfatuiesti??ce sa fac cum sa fac??..
     
  8. voics 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Feb 2013
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Salut! problema asta o pot rezolva eu la 70 de euro
     
  9. olahemeric 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Aug 2011
    Mesaje:
    1
    sal.aceasi problema am avut si eu la Octavia 1,9 TDI 2000 am rezolvat cu 150 RON in Brasov
     
  10. brigadact 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Mesaje:
    85
    Locație:
    Bucuresti
    olahemeric,stii cumva care este problema?
     
  11. romy.b 2nd Gear Member

    Înscris:
    12 Mar 2013
    Mesaje:
    30
    Locație:
    Suceava
    Ce baiat/coleg bun e VOICS..
     
  12. Nicholas30 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Apr 2012
    Mesaje:
    2
    Rezolvare cadere ceasuri

    Salut,
    Aceasi problema am avut-o si eu cu ceasurile de bord, cadeau pur si simplu isi reveneau dupa cum aveau ele chef.
    Solutia cea mai ieftina este montarea unui releu pe siguranta 15.
    Pe mine m-a costat 250 de lei +10 lei releul.
    Decat sa schimbi placa de bord sau sa te apuci sa refaci lipituri pe ea cred ca asta este cea mai buna solutie.
    Acum totul merge perfect.
    Daca va intereseaza dati-mi mesaj si incerc sa va ajut.
     
  13. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Daca voics plateste pe o piesa 69,99 euro si iti repara tie masina crezi ca e scump, su tu ai repara gratis ?
    Poate nu am dreptate, dar partea asta a problemei nu ai vazut-o.
     
  14. Rizado 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2013
    Mesaje:
    18
    fratilor si eu am avut aceiasi problema.
    rezolvat cu un releu de dacie in spatele sigurantei 15 astfel.
    Se pune un releu cu 5 pini in spatele tabloului de sigurante ,pe firul sigurantei 15, va trebui sa iei un plus separat la releu ,preferabil de la un alt releu care este pe contact.
    Cum functioneaza: cand este contactul pus este ca si cum ar fi siguranta 15 scoasa, iar cand este contactul luat ca si cum ar fi pusa la loc.

    poza


    http://img405.imageshack.us/img405/3333/21539044.png
     
  15. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    583
    Locație:
    bucuresti
    de rezolvat,s-a rezolvat.bun. dar de ce se intimpla asta?
     
  16. Rizado 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2013
    Mesaje:
    18
    Pentru ca unele piese sunt facute in asa fel incat fabricantii de masini auto sa poata face bani de pe urma noastra sidin vanzarea lor nu numai din vanzarea masinii.
    Este arhicunoscuta problema la skode, pur si simplu asa au fost facute ca in timp sa pice releun ala mic din spatele ceasurilor.
     
  17. felina

    felina 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Mesaje:
    12
    Locație:
    Brasov
    Ceasuri bord

    Salut!Am avut si eu problema asta dar din cauza interventiei pe placa (am schimbat ledurile).Aparent am atins o lipitura undeva unde nu trebuia si a aparut efectul unei lipituri reci (adica nu mai facea contact,chiar daca lipitura parea in regula la inspectia vizuala).Am rezolvat-o prin refacerea catorva lipituri pe placa(solutie gasita pe un site rusesc,postata de un coleg pe pagina anterioara.Deci daca aveti aceasta problema incercati solutia asta iar apoi cea cu releul.Drumuri bune si fara evenimente.:salute:
     
  18. catalin.gsm01 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2015
    Mesaje:
    2
    salut! ieri am cumparat o skoda octavia 1998 1.6 benzina 75 kw,si dupa ce am cumparat`o la cateva ore,am fost sa alimentez... totul ok pana aici,precizez ca am oprit motorul in timpul alimentarii,iar cand sa plec din benzinarie toate acele de la bord erau jos (kilometraj-turometru-ac benzina si apa) ! a mai patit cineva asa ceva? si daca imi puteti da niste mici sugestii va rog! am intrebat un mecanic si mi`a raspuns " ai o siguranta arsa" am intrebat in electrician si mi`a raspuns " alternatorul este de vina " deci nu stiu ce sa fac!
     
  19. al bundy

    al bundy Platinum Member

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.199
    Locație:
    Bucuresti
    Ai citit paginile din acest topic si nu te-ai lamurit ?
     
  20. catalin.gsm01 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iun 2015
    Mesaje:
    2
    ok! dar aseara am desfacut ceasurile si am miscat de mufe pe acolo,a inceput sa stea un timp,dupa care a murit :( :detective2:

    iar de aseara nu mai merge nici calculatorul de bord :banghead:

    nu da quote la ultimul mesaj!!
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Iun 2015

Distribuie pagina asta