1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Ce motorizari sa aleg pentru Yeti

Discuție în 'Skoda Yeti' creată de Liviusabau, 11 Sep 2019.

  1. Liviusabau 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Brasov
    Salutare,

    As dori sa achizitionez un Yeti si as avea nevoie de niste sfaturi. Bugetul meu este 5500-6000 euro, si cred ca ma incadrez la anii 2010-2011. As prefera benzina, dar am tot citit ca 1.2,1.4 tsi au probleme cu distributia , 1.8 cu mancatul de ulei. La diesel stiu ca 1.6 e economic dar nu foarte fiabil, asa ca ramane 2.0 tdi care e posibil sa imi depaseasca bugetul.
    Am condus cateva zile un 1.2 tsi al unui prieten care tocmai ii schimbase distributia pentru ca avea tacanit la motor cand era rece. Mi-a placut foarte mult masina din multe pct de vedere(garda mare, spatiu mare desi exteriorul este mic, practicalitate, design) dar nu sunt sigur pe motor. Mi-e teama ca o sa reapara problema cu distributia. Are 185000 km din 2010. Alta problema ar fi ca mi se pare sensibila la consum, doar putin sa o calc, urca consumul mult(eu am un Mondeo 2.0 tdci). Si pretul ei depaseste putin bugetul meu.
    Merg cam 70% in oras.

    Ce ma sfatuiti?
    Va multumesc in avans!
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.673
    Locație:
    Bucharest
    Eu as lua doar 2.0 140 cp.sau 170 daca exista.
     
    efa982 apreciază asta.
  3. Liviusabau 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Brasov
    Multumesc. Ce probleme exista pe acolo, parca sunt ceva probleme la motoarele cu anumite coduri din ce am tot citit pe net..
     
  4. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.673
    Locație:
    Bucharest
    Cauta si pe vwforum.Gasesti mai multe info.acolo.
     
  5. Liviusabau 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Brasov
    Multumesc!
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.793
    Locație:
    Brasov
    Daca vrei masina sub tine , cea mai mare motorizare. Daca vrei sa platesti taxe mici ....cea mai mica . Cam toate sunt turbo , indiferent de carburant . din acest motiv , cam toate au acelasi gen de probleme , cu un plus de probleme pentru diesel la care DPF-ul sufera la mersul in oras ....desi acum si benzinarele au DPF , dar la acestea se gestioneaza mai bine sistemul de regenerare si duc mai mult . Toate au probleme cu egr-ul care pare sa fi devenit intre timp consumabil ( si costa ) . Eu as merge pe un diesel cat mai mare. Beneficiezi de cuplu bun , consum bun ...si macar scoti parleala cu cheltuielile ulterioare cu DPF-ul si egr-ul . La benzina ai probleme oricum cu turbina ( ca si la diesel , ca toate au probleme dupa un timp ) , EGR-ul si DPF-ul ...dar ai consum mare. La consumul dat de producator mai adauga cam ....60-70 % si descoperi consumul real . Daca mergi mult ( si asta nu inseamna zeci de mii pe an ...ci peste 10.000 km ) merita diesel. Daca mergi sub 10.000 km , ia benzina .
     
    Liviusabau apreciază asta.
  7. Liviusabau 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2015
    Mesaje:
    5
    Locație:
    Brasov
    NU CITA ultimul mesaj!

    Destul de practic raspunsul, imi place.
    Ce-i drept imi facusem un calcul de cheltuieli intre masina mea actuala(Mondeo 2.0tdci, 2008, 242000 km) versus Yeti-ul de care am vb mai sus, punand in calcul posibilele cheltuieli ce pot aparea la amandoua, consumui, diferenta la achizitie si diferenta la revanzare si am iesit mai scump cu 6600 ron/3 ani cu Yeti 1.2 benzina, mare paete datorita consumului.
    Considerand ca merg cam 15000km/an, merg mult prin oras si urc borduri, fac soft offroad macar odata pe luna si imi place sa mai turez masinile, cred ca ar fi intelept un diesel.
    Recunosc, sunt fan benzina(mi-e dor de 1.6 aspirat ce am avut pe Focus sau 1.6 mpi ce nu exista pe Yeti) dar e mai important sa fiu practic.

    Multumesc ca v-ati dat timp pentru raspunsuri!
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Sep 2019

Distribuie pagina asta