1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Cadere turatie motor

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de F&F, 21 Iun 2016.

  1. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Buna,

    Sunt noua pe forum si nu foarte experimentata in date tehnice la masini. Avem o skoda Fabia combi de 1,4, 16 valve din 2001.
    Acum doua luni au inceput problemele care nu par sa i-si gaseasca rezolvarea. Masina se oprea in mers pur si simplu, iar dimineata nu pornea intotdeauna la prima cheie. A fost pusa pe tester unde nu a dat nici o eroare desi a fost testata de mai multe ori.
    A fost curatata clapeta de acceleratie si recalibrata.
    La un alt test a iesit supapa EGR care am schimbat-o, rezultat nici o schimbare.
    Sonda lambda schimbata nici un rezultat.
    Intr-un final dupa alte discutii pe net am schimbat bobina de inductie, chiar daca testerul nu a aratat. Bucurie mare ca s-a rezolvat problema, dar bucuria nu a durat mai mult de doua zile. Nu s-a mai oprit motorul insa acum cade turatia la relanti si uneori si in timpul mersului, parca ar vrea sa se opreasca dar nu se opreste.
    A fost pusa din nou pe tester, a dat eroare bobina de inductie !!!! care era deja schimbata, am schimbat-o din nou - nici o schimbare!!!!
    Pusa din nou pe tester iar bobina de inductie si supapa EGR, ambele sunt schimbate.
    Am schimbat bujiile - nici o schimbare.
    Mecanicul nu mai stie ce sa faca, zice sa mai asteptam poate mai apare ceva eroare, dar cat sa mai asteptam, in curand trebuie sa mergem in concediu, cum sa pornim asa.
    Va rog spuneti-mi ce sa mai fac, pe tester nu apar alte erori, sa fie dus calculatorul masinii?
    Altfel masina merge foarte bine, dar undeva este o problema, va rog ajutati-ma, s-a mai intalnit cineva cu asa ceva?
     
  2. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Eu as da jos filtrul de aer cu tot cu carcasa si as lua la puricat multimea de fire de acolo, mai ales pe langa mufe. La mine acolo am gasit niste fire roase, culmea, roase chiar de teaca de protectie pusa din fabrica ca sa le protejeze. Si tot asa, se oprea brusc motorul, intra in frana de motor dar numai cand ajungeam cu turatia la 3200.
    Daca totul este in regula, as schimba si fisele de bujii. Daca au vreo fisura, tensiunea se duce la masa-sunt mii de Volti acolo.
    Cu pornirea dificila m-as uita si la senzorul de temperatura. Daca se pune testerul, arata aceeasi temperatura si la motor si in bord? Senzorul este G2/G62, este 2 in unul, jumatate este pentru temp. aratata in bord, si cealalta pentru temperatura folosita de calculator in functionarea lui.
     
  3. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Am verificat toate firele. Am verificat si valva de purjare ca am citit pe un forum ca ar putea fi si aia. La relanti cade brusc turatia si de la 1000 la 900 si tot brusc revine inapoi.
     
  4. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Cand variaza turatia la ralanti, de obicei este murdara clapeta de acceleratie. Zici ca ai curatat-o. Prin demontare, sau asa pe masina. Daca nu ai demontat-o = 0.
     
  5. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Clapeta de aceleratie a fost demontata curatata si recalibrata
     
  6. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Ce turatie la ralanti de 1000? Poate cu motorul rece. Apoi cand se incalzeste putin, este normal sa scada la 800. Uitat-te totusi la senzorul de temperatura.
     
  7. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Nu nu e normal, pentru ca turatia cade si parca se ineaca. Mai cade uneori si in timpul mersului dar revine

    ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

    Si cand cade turatia se si scutura putin masina. Senzorul de temperatura a fost verificat e in regula.
     
  8. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    217
    Locație:
    Bucuresti
    Ai vreo eroare pe masina? Sonda lambda?
     
  9. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Sonda lambda a fost schimbata, eroare da bobina și supapa Egr dar ambele sunt schimbate. Acum am înțeles ca au fost schimbate doar doua bujii, azi le schimb și pe celelalte doua sa vedem.
     
  10. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    217
    Locație:
    Bucuresti
    Eu am avut eroare pe EGR pana am facut opratiunea asta:
    https://www.youtube.com/watch?v=bUafjXxV6o8
    Toti mecanicii mi-au recomandat sa schimb EGR-ul si eu m-am incapatanat sa nu. Dupa 4 ani, am gasit filmuletul ala, am pus in practica si am scapat de eroare.
    Legat de bobina, daca ai scapari de curent in motor, pot fi si fisele de la bujii. Si eu am schimbat bobina de inductie, dar tot imi dadea scantei in motor pe la o fisa. Le-am schimbat pe toate 4 si s-a rezolvat problema.
     
  11. F&F 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Iun 2016
    Mesaje:
    6
    Am schimbat acum toate bujiile și toate fisele. Nici un rezultat. Mai are cineva vreo idee?
     
  12. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    A masurat presiunea in rampa injectoarelor?
     
  13. vio_fabia2001

    vio_fabia2001 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Sep 2014
    Mesaje:
    29
    Locație:
    Brasov
    Si eu am avut o problema asemanatoare la fabia mea. In timpul mersului imi dadea in nas si turometrul cadea la zero, apoi repornea in mers ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic. Pornirile erau greoaie dimineata, niciodata nu pornea la prima cheie. La mine a fost de vina senzorul de turatie motor, dar a aparut la tester. L-am schimbat si acum e ok. N-ar strica sa arunci o privire si acolo, mai ales ca ai spus ca iti cade si turometrul...
     
  14. ninutzu 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2013
    Mesaje:
    11
    Salutare! Am si eu o problema oarecum asemanatoare dar cu mici diferente... Masinuta mea, Skoda Fabia Combi 1.2 47 KW, BME/2007, de o vreme a inceput sa mearga parca in doi cilindri. Diferenta fata de masinuta lui F&F consta in faptul ca la mine turometrul nu se misca de la 750-800! Pornire este in regula, la relanti masina da rateuri cand si cand si trepideaza, la viteza si turatie mare rateurile si trepidatia dispar(check engine aprins). Am fost la un mecanic care a pus un tester pe masina, unul universal nu VCDS si cu motorul pornit arata missfire pe cilindrul 3. Am inversat bobinele intre ele, acelasi lucru, bujii schimbate, cea de pe 3 afumata, filtrul de benzina schimbat, pe langa masina miroase a gaze nearse de te trazneste... Diagnostic probabil al mecanicului: varianta soft, injector infundat-inlocuire, varianta hard, probleme compresie-supapa-scaun. Trebuie sa programam un test de compresie pentru eliminarea variantei hard... Ceva idei sau altii care au patit asa ceva? Cineva in Galati cu care sa confrunt problema? Multam frumos oricum, seara faina!
     
  15. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.085
    Locație:
    Cluj
    Varianta soft? 2007? Nici vorba.
    Probleme cu injectorul de pe cilindrul 3.
     
  16. Andrei Gabriel 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Ian 2016
    Mesaje:
    34
    Buna ziua. Masina in cauza Skoda Fabia, 1.2, 64 cp, 2006. Problema mea consta in faptul ca imi cade turatia in sarcina atunci cand apas ambreiajul. Imi cade in 400-500 rot/min, dupa care sare la 700+ rot/min unde este normal. Piese schimbate: Senzor presiune admisie, sonda lambda 1, curatat clapeta la Skoda, kit distributie, rola ghidaj, intinzator, curea. La Skoda mi au zis ca nu stiu ce sa i mai faca iar pana in ei, am mai fost la 15 service uri fara exagerare. Cu AC dat drumul, tot oscileaza sus-jos dar mult mai putin, nicidecum nu mai scade in 400-500 rot. De asemenea, pornile unde temperatura este mai ridicata (10-15 grade), scade turatia pana da sa moara dupa care isi revine, sau porneste in 700 de rot, se balbaie dupa care porneste in sfarsit. Cand o accelerez pe loc, atunci cand revine turatia, se opreste un pic la 1000 de ture, si scade brusc in 700, motorul se balbaie extrem de tare. Am vreo sansa sa ma ajute cineva?
     

Distribuie pagina asta