1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Bucse, articulatii, suspensii, amortizoare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de panayx, 10 Mai 2011.

  1. 26dyg

    26dyg 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2013
    Mesaje:
    17
    Salut,

    deocamdata am lasat-o din primavara 2017 !
    O sa postez toate detaliile dupa realizare.

    ---------- Post added at 12:35 ---------- Previous post was at 12:31 ----------


    Salut,
    Iti recomand intai sa echilibrezi anvelopele si jantele bine la o vulcanizare buna si vezi daca se mai intampla, dupa care...daca tot se aude bataia dute la un servis, cauza poate sa fie multipla : telescop, bucse, capat de bar, discul sa fie prins bine..etc.

    O zi buna !
     
  2. Adrian V.

    Adrian V. 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2014
    Mesaje:
    16
    In nici un caz nu are legatura cu schimbatul cauciucurilor. Cel mai probabil cele de iarna sunt mai rigide si transmit socul mai tare decat cele de vara , si de aia ai inceput sa auzi acea bataie abia acum.
    O vizita la service si un control de rampa ar elucida problema.
    Daca esti din Bucuresti si nu ai rezolvat-o pana acum , te rog sa ma suni pe numarul din semnatura.

    Bafta ! ;)
     
  3. csiszar13 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2016
    Mesaje:
    19
    Buna, am o Octavia 2 FL din 2012 de ceva vreme am un troncanit parca de metal pe partea stanga fata in momentul in care virez la stanga si accelerez un picut mai tare s-au cand dau de o groapa mai mare, care ar putea fii cauza sunetului?
     
  4. Ady78 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucuresti
    Salutari tuturor,

    Am o Octavia 2 FL, 2009, 1,9 TDI, BXE, cu PDG. Ma bate gandul sa schimb arcurile pe spate. La mers in gol masina sta destul de ridicata, chiar usor mai ridicata de spate. Cand o incarc insa se lasa foarte mult, parca vrea sa decoleze. Arcurile originale sunt bune la inspectia vizuala. Masina are 77.000 km.

    Puteti sa ma ajutati cu codurile originale are arcurilor ? As vrea sa cauta ceva echivalent de la Kayaba, pentru PDG. Aveti coduri de la Kayaba ? Eu am gasit ceva dar nu sunt sigur daca sunt pentru PDG sau nu. Daca schimb doar arcurile ce alta piese mai imi trebuie ? Amortizoarele par ok.

    Va multumesc anticipat pentru ajutor.
     
  5. Ady78 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Aug 2014
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Bucuresti
    Am aflat codul original de arc puntea spate : 1K0511115CL . Stie cineva unde as putea gasi specificatii tehnice despre acest arc ? Ori nu stiu eu unde sa caut, ori e o lipsa totala de informatii pe subiect. Am gasit ceva echivalente, se pare ca arcul ar avea lungimea de 381 sau 383 mm. Poate cineva sa confirme ?

    Care ar fi cea mai buna varianta : Lesjofors, Sachs sau Bilstein ?
     
  6. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
     
  7. FlaviusD

    FlaviusD 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Aug 2017
    Mesaje:
    14
    Salutare prieteni, am o problema la Skoda mea Octavia 2 2006 preFL. Atunci cand trec peste o denivelare mai mare (de exemplu denivelarile artificiale de viteza cum sunt in oras) masina scartie ,pe spate mai tare. Wa fie arcurile de pe spate? A mai avut cineva aceasta problema sau stiti cum pot sa o rezolv?
     
  8. Stefan333 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2017
    Mesaje:
    10
    Salut ce ai facut cu bucsile de la bara stabilizatoare ai schimbat cu totul sau ai găsit o alternativa sa schimbi doar cauciucul , intreb asta pentru că am auzit pe cineva ca ar fi schimbat doar cauciucul
     
  9. marius_f 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    88
    salut
    As vrea sa schimb si eu amortizoarele fata, fiindca au inceput sa trancane destul de urat
    Imi puteti spune si mie, ce marca anume ar fi de preferat sa montez ?
    Voi cei care ati schimbat, ce marca ati ales ?
    Sunteti multumiti de ele ?
    Ce preturi au ?
    Octavia 2, 2005, 2.0tdi, 16v, 103kw/140cp, bkd

    Multumesc
     
  10. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    marius_f
    In urma cu 3 ani am inlocuit toate amortizoarele pe un BMW E39 si am folosit MAGNUM TECHNOLOGY. Toti cunoscutii au spus ca nu vor rezista mai mult de 6 luni. Le-am luat fiindca erau cele mai ieftine de pe piata la momentul acela. Au garantie ca oricare altele. De comportat se comporta bine. Sunt mai moi ca si cele ce le-am avut pe masina inainte SACHS. Dar uite am facut mai mult de 40.000km. cu ele pe drumurile patriei si sunt absolut OK. Dar mare atentie cand le inlocuiesti sa verifici calitatea rulmentilor si a elementelor care se afla in partea superiara a amortizorului pe fata ptr. ca de multe ori e necesara inlocuirea anumitor componente!
    https://www.autoeco.ro/amortizor-sk...i-magnum-technology-agw058mt/28206/a13961837/
     
  11. marius_f 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    88
    Salut
    Multumesc pt raspuns
    Rulmenti (flanse) le-am schimbat deja. Au un an sau chiar mai putin (nu imi mai amintesc exact)

    In cele din urma am optat pt Sachs - sper sa fi facut alegerea potrivita - luni ma duc sa le schimb
    Pretul : 245 lei / buc x 2 + manopera 100 lei x 2 = 690 lei total
    Pretul la manopera eu zic ca este ok
    Cum vi se pare pretul amortizoarelor ? este ok sau nu ?
    Multumesc
     
  12. Pintiliosul

    Pintiliosul Silver Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    356
    Locație:
    Maramures/Baia Mare
    Pretul manoperei este un absolut corect. Iar pretul telescoapelor pentru fata este unul care da impresia de ceva calitate mai buna. Vizavi de pretul din piata aici erau ceva mai ieftine: http://www.autokarma.ro/piese-auto-...e-auto-amortizor?name_filter=Amortizor&page=3
    Pe mine SACHS-urile ce le-am avut pe masina m-au tinut vreo 6-7 ani. Nu mai tin minte exact. Dar vorbim de produse fabricate prin anul 2005-2007. Nu stiu in acest moment ce calitate ofera SACHS, ca nici MONROE nu mai sunt ceea ce au fost candva.
    Eu am optat atunci ptr. varianta cea mai ieftina deoarece:
    -nu aveam de platit manopera ptr. ca le schimbam eu si nu ma deranjeaza daca aveam ceva mai des de lucru in acest tip de problema;
    -pretul de achizitie era practic la 25% din pretul SACHS-urilor si m-am gandit sa daca SACHS m-au tinut atat astea e obligatoriu sa ma tina macar cat au garantie. Iar tot ceea ce depaseste garantia e bonus. Si se pare ca am procedat corect.
     
  13. marius_f 3rd Gear Member

    Înscris:
    23 Sep 2015
    Mesaje:
    88
    Sper sa tina si ele, macar 2-3 ani
    Din ce am vazut pe autokarma, pretul pt Sachs nu difera cu foarte mult fata de cat mi-au cerut la service - aprox 20 lei/amortizor .
    Oricum daca le comandam de pe autokarma + transp platit de mine ... cred ca ieseam poate chiar mai scump decat pretul din service
    Si in plus, am mai avut si o experienta cam neplacuta cu autokarma, asa ca ...
    Multumesc mult pt raspunsuri
    Revin cu impresii dupa ce le schimb
     
  14. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    "]Revin cu impresii dupa ce le schimb''. Unde sunt impresiile?!.Multumesc.
     
  15. Adrian23 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Noi 2018
    Mesaje:
    1
    Va salut vin și eu cu o problema in care va cer ajutorul/sfatul in legătură cu următoarea: am fost cu mașina la o verificare la service unde mi.a găsit amortizoarele spate scurse ( țin să precizez că mașina este o Skoda Octavia 2 faceelift 1.6 Tdi (2011) cu *suspensie sport*. Din ce mi.a spus mecanicul care mi.a lucrat la mașina doar arcurile sunt sport *amortizoarele * ar fi normale. Am zis că nu este nici o problema le schimb sa.mi de-a comandă de ele. A doua zi m.am prezentat ca mi.au sosit amortizoarele noi KYB (normale) le.am schimbat. Sa simțit o mica schimbare dar am zis că mi.se pare. Acuma când am trecut la cauciurile de iarna am descoperit că amortizorul de pe partea dreaptă este scurs ( maxim 2 luni decand le montasem). Va cer ajutorul sa mă îndrumați ce amortizoare sa montez, o sa atașez și două imagini.
     

    Fișiere atașate:

  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.660
    Locație:
    Brasov
    Posibil sa nu ai arcurile potrivite . Nu este normal sa pice amortizoarele atat de repede ....dar in acelasi timp se poate sa crape un amortizor daca iei o groapa mai maricica cu roata infranata si arcul comprimat . DEp inde si cum mergi si pe ce drumuri . La o utilizare normala nu trebuie sa pice asa repede . Daca esti genul care " ii da " ..ca se grabeste si se bazeaza pe amortizoare ....crapa repede. Octavia 2 nu este o masina foarte rezistenta pe suspensie . Este comoda , sta bine pe drum dar nu este rezistenta. Verifica temeinic tot ce tine amortizorul . Daca masina nu a fost a ta de noua , pune un mecanic sa verifice puntea , pozitia amortizorului .
     
  17. Adămiță Victor

    Adămiță Victor 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2018
    Mesaje:
    4
    Salutare, detin o Octavia 2, 2008, break. De la o perioada la viraje catre stanga intra in balans, catre dreapta nu. Am schimbat toate amortizoarele, dar simptomul nu a disparut in viraj stanga, ba mai mult, in decelerare intrat si in mers peste 70-80km/h intra in balans si in linie dreapta, Am verificat pe elevator fiecare bucsa, nu ar fi probleme, totul este cat se poate de strans, anvelopele nu au galme sau jante strambe. Daca s-a mai lovit si altcineva de problema asta, sau vreun sfat, va rog sa mi le impartasiti si mie. :) Mentionez ca daca am greutate pe masina, nu s-ar mai comporta urat, am urcat chiar si la 130, fara a mai intra in balans.
     
  18. Universalis

    Universalis 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    68
    De arcuri ce stii?
     

Distribuie pagina asta