1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Bucse, articulatii, suspensii, amortizoare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de panayx, 10 Mai 2011.

  1. KKRU 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2014
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Bucuresti
    Buna ziua tuturor !
    Am achizitionat recent,de vreo 2 luni,o Skoda Octavia 2 break (combi) productie 2007 motor 2.0 (1968) dotata cu PDG (pachet drumuri grele).Doresc sa ii schimb amortizoarele fata si cum nu sunt cel mai priceput om intr-ale mecanicii am fost pe la diferite magazine sa caut piesele dorite.Mecanicul care mi-a spus ca trebuiesc schimbate amortizoarele mi-a recomandat Kayaba,numai ca la unele magazine de piese mi s-a spus ca nu exista piese de alta provenienta decat cele produse de Skoda pentru masinile Octavia din 2007 cu motor BKD si PDG cod model amortizor original:1T0413031JD!!Ma puteti ajuta cu aceasta informatie,raspuns la aceasta intrebare: Exista amortizor pentru Skoda Octavia 2 cu PDG produs de catre o alta firma,nu neaparat Kayaba ,decat Skoda ??
    Multumesc anticipat pentru raspunsuri si recomandari !!

    MARIUS
     
  2. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.492
    Locație:
    Bucharest
    skoda nu produce piese..
     
  3. octavia2 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2011
    Mesaje:
    71
    Salut.am si eu o problema destul de marisoara la octavia 2 din 2005,1,9 tdi cod motor bjb.mi-am schimbat amortizoarele la masina si la roata din fata (copilot)am intimpinat o problema ingrijoratoare.cind am scos amortizorul vechi de pe masina am sesizat ca planetarase misca diferit fata de cea din dreapta(pilot),ca si cum ar iesi din locasul ei.am pus mina pe bara care este intre cutia de viteze si roata si se misca in stinga -dreapta enorm de mult,iar planetara parca dadea sa cada.crezind ca e normal am lasato asa si m-am pus sa dezmontez arcul pentru al monta pe amortizorul nou.
    intre timp trece un prieten si il intreb de este normal ca planetara sa aiba acest joc si cind pun mina sa ii arat bara care este intre cutia de viteze si roata iese din rulmentul de pe roata,deci discul a ramas prins doar de planetara.
    m-am pus si am desfacut mansonul de cauciuc de la rulment ala ce e ca un acordeon si sa bag bara la loc in rulment doar ca bara are un semering de sirma care se presupune ca nu trebuia sa lase bara sa iasa din rulment,asa ca eu a trebuit sa scot semeringul sa pot baga din nou bara la locul ei si asa a ramas.
    Intrebarea mea este ,ce posibilitati am sa iasa bara inapoi de acolo ca atunci o sa ferme tot si de ce a iesit nenorocita de bara.
    Si da sunt amortizoare pentru skoda facute de alte firme,kyb ce am pus si eu,sach si altele.e bine de masurat bara inoxidabila de la amortizor ,cu un subler,pentru ca sunt de 22mm pentru sasiu standard si de 25 mm pentru sport sau drumuri grele.eu am citit pe forumuri cum ca KYB ar fi destul de bune.
     
  4. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    N-am inteles nimic . Acordeunul ar trebui sa fie burduful de la capul de planetara . Capul de planetara nu are rulmenti . Inauntrul planetarei nu se invarte nimic . Este doar o articulatie care iti permite sa virezi stanga dreapta .
    In capul dinspre roata al planetarei ar trebui sa ai o piulita care odata insurubata nu mai permite planetarei sa se retraga .
    Fa o poza si pune-o aici , ca sa intelegem si noi care este problema ta. altfel nu te putem ajuta .
     
  5. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    739
    Locație:
    Bucuresti
    Ai dreptate, nu se intelege nimic din ce a scris colegul...
    Fiindca banuiesc ca este totusi vorba de planetara, si fiindca e clar ca nu ai habar deloc de mecanica, dute imediat la un mecanic sa vada ce e pe acolo, sa nu patesti vre-un necaz mare (accident) daca mai iese in mers la viteza mare... Nu vreau sa te sperii, dar in mod normal ce spui tu nu este posibil in situatii normale.
     
  6. octavia2 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2011
    Mesaje:
    71
    Salut .m-am mai documentat un pic cum se cheama respectivele piese.rezulta ca planetara a iesit din capul de planetara.acum ceva timp am fost la un atelier sa-mi schimbe burduful de la acel cap de planetara si banuesc ca de acolo se trage pentru ca din ce am vazut eu pe yutub acolo trebuia sa fie un semering perfect rotund care sa nu dea voie la planetara sa iasa ,eu aveam o bucata de sarma otelita.
    Cum se procedeaza de fapt pentru a schimba acel burduf,se foloseste o presa care trage planetara DIN cap,sau se desface tot ansamblul.
    Eu acum cum pot ajunge la planetara pentru a pune un nou semering.eu acea sarma ovalizata nu am pututo pune dar cred ca o presa poate trage planetara la locul ei.deocamdata am cam 100 de km fara probleme
    Exista posibilitatea de a iesi din capul de planetara in timpul mersului,de ar vrea sa iasa s-ar izbi de capul de planetara dinspre cutia de viteze si ñu ar putea.
    Printre toate problemele vreau sa spun ca masina se comporta si se conduce mult mai bine cu noile amortizoare.toate 4.
     
  7. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    mai baiete...megi la cursuri....si pe urma sa te apuci de scris...si mai afla ca partea din dreapta a masinii este a copilotului...volanul ,la noi,este pe STANGA!
     
  8. snakehaidu

    snakehaidu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2015
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Blaj
    Va salut cu respect.
    Am o problema la Skoda O2 2005 2.0 TDI, in sensul ca bate ceva pe spate dreapta, dar doar cand trec peste o groapa c-am cat un furtun sa zic asa...in rest la denivalari mari, nici o problema.
    Am fost la mecanic si mi s-a comunicat ca este flansa telescopului (c-am din acea zona se aude). Am schimbat flanse stanga-dreapta si telescoape Sachs...nici un rezultat, m-am dus la service si le-am pus pe cele vechi la loc si au zis ca nu ii dau de cap.
    Acuma am tras si eu acasa si la service de toate bratele si nu misca nimic.
    AStept sa va dati si voi cu parerea, daca nu-i dau de cap ma duc la alt service.
    Multumesc!
     
  9. moshu7 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2015
    Mesaje:
    1
    Salut!am si eu o problema..poate a mai patit cineva..dupa 110 km/h incepe volanul sa vibreze,iar la 130-140 putin si masina..nu e de la anvelope,jante,echilibrat..am schimbat trei seturi de jante si cauciucuri,echilibrate..un mecanic mi-a spus ca ar fi de la capul de planetara dinspre cutie..un sfat!va multumesc!
     
  10. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.712
    Locație:
    Brasov
    Da jos rotile fata si pune comparatorul pe discurile de frana . Discurile se pun pe butuc iar butucul are si el o toleranta acceptata. Daca se insumeaza cu bataia discului de frana iesi din plaja tolerata si ai batai in directie . Orice servis care se respecta are dispozitivul respectiv.
    Snake , de obicei problema ta este din bucsele de la bara stabilizatoare fata .
     
    Ultima editare: 26 Aug 2015
  11. snakehaidu

    snakehaidu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2015
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Blaj
    Te salut,
    La mine este problema pe spate dreapta!!!
     
  12. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    9
    salutare!
    am si eu o intrebare: stie cineva, in Bucuresti sau Bacau, vreun service care sa aiba rampa de verificare articulatii, gen cea "miscatoare" de la RAR? asa cu levierul, m-am cam saturat de verificat...Multumesc
     
  13. Ebi 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Feb 2016
    Mesaje:
    101
    Cred ca orice statie ITP are asa ceva. Nu cred ca ar refuza o verificare. Un ITP complet costa si 70 lei, pentru o verificare a articulatiilor cat pot sa ceara?
     
  14. Valerian Stefanica

    Valerian Stefanica 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Oct 2015
    Mesaje:
    1
    Salutare la toata lumea.
    Fratilor va rog sa ma ajutati si pe mine cu o informatie legata de o "trancaneala".
    Pe scurt ..cand virez stanga se aude o trancaneala in dreapta nu foarte zgomotoasa dar suficient de enervanta. Toti o sa spuneti.... "Planetara"
    Ei bine....am schimbat si in stanga si in dreapta ambele capete de planetara dinspre roata. Tot asa face. M-am enervat si am facut rost.... evident cu bani de una SH de test. Tot asa face!!!!!.ce altceve poate fi ? Am fost la 4sau 5 service-uri carora nu le spun din prima despre faptul ca am schimbat/inlocuit cap planatara iar dupa ce afla ridica din umeri ( inclusiv Avia Motors) ca am Poate stie cineve in Bucuresti o persoana care se pricepe si nu doar " banuieste" la Skoda Octavia partea de mecanica. Va sunt recunoscator pentru eventualele informatii
     
  15. moreinffo 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Mesaje:
    9
    Salutare!
    astia la ITP nu au; ei lucreaza mai "light"; pe mine ma intereseaza o rampa unde sa pot testa bucsile si pivotii, la presiune mare, cu masina pe roti si sub greutatea ei
     
  16. piolet 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Mesaje:
    24
    Locație:
    Bucuresti
    Salut tuturor,
    Dupa multe investigatii, batai de cap si mai multi bani,(aproxiamtiv 2.600 Ron), am reusit sa scap de balansul spate la masina mea O2, 1.9 TDI 77KW, 4X4.
    In consecinta, am schimbat toate amortizoarele (PDG), bieletele antiruliu (fata-spate) si doua brate pe spate.
    Celor care au balans pe spate le recomand mai intai sa schimbe bratele sau bucsile aferente.
    La mine au fast si amortizoarele defecte.
     
  17. 26dyg

    26dyg 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Iun 2013
    Mesaje:
    17
    Amortizoare si Arcuri

    Salut ,

    Intentionez sa inlocui amortizoarele si arcurile pe O2 a mea.
    Sunt foarte nedecis in privinta producatorilor, pe care sa-i aleg.
    Ce imi recomandati ?
    Astept parerea voastra.
    Mersi!
     
  18. cycy

    cycy 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2016
    Mesaje:
    1
    Locație:
    constanta
    Salutare.in primul rand mutumesc ptr ca m-ati primit printre voi. Sunt posesorul unei skoda octavia 1.motor 1.9tdi..din 2006,va rog astept un sfat in legatura cu flansele la amortizoare fata.mentionez ca am pdg instalat din fabrica.le-am schimbat recent.am pus lemforder....dar cand iau pe loc de volan st.sau dr.troncane.intrebarea mea:e de vina oare montajul ca nu a prins cumva si inaltatoarele si freaca fier pe fier sau ma sfatuiti sa pun alta firma.si daca synt cumva flanse speciale ptr. Pdg.astept sfaturi.multumesc
     
  19. mbgd

    mbgd Gold Member

    Înscris:
    18 Mar 2011
    Mesaje:
    584
    Locație:
    bucuresti
    pana la urma ce ai facut?
    - ce marca de arcuri fata ar fi mai potrivite pt un O2-2005 1.9TDI,combi fara PDG sau sport
    -cum iti dai seama de taria arcurilor?
     
  20. tachini11 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Noi 2016
    Mesaje:
    1
    Skoda Fabia 1 1.9 TDI

    Neata tuturor,

    Este prima mea zi pe forum si nu stiu daca aici este corect sa postez problema mea ..scuze tuturor daca am gresit thred-ul !

    Am o Skoda Fabia 1 de 1.9TDI din 2003 si am o mica ( sau mare ? ) problema..la vre-o saptamana dupa ce am pus cauciucurile de iarna am inceput sa aud o bataie stanga fata la denivelarile din asfalt ..este un sunet infundat ...am sa fiu cat se poate de sincer...nu am nici o treaba cu mecanica si deci habar nu am de la ce poate fi !

    Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ? :( ( am verificat prezoanele )..nu este de acolo..

    Multumesc mult
     

Distribuie pagina asta