1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Bucse, articulatii, suspensii, amortizoare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de panayx, 10 Mai 2011.

  1. Peterman 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2013
    Mesaje:
    5
    Buna seara! Ma poate ajuta si pe mine cineva?
    Am o o2 din 2008 si 75000 km. La ultima revizie mecanicu mi-a spus ca am doar un mic joc la bieleta antiruliu. M-am uitat online de piese auto si nu am gasit acea bieleta.
    Seamana cu bieleta de directie.
    Este una si aceeasi???? Pot sa o schimb fara probleme???



    http://www.autokarma.ro/bieleta+dir...oda/octavia-ii/1-6-fsi/17974/10112/10298/1156



    Multumesc anticipat pt raspuns!
     
  2. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    372
    Locație:
    Bucuresti
    Bieleta ca si orice alta piesa se cumpara de la magazine specializate, si se comanda dupa seria de caroserie, nu cred ca este indicat sa incerci sa nimeresti piesa corecta.
     
  3. dio 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    HD
    salut anatolie -desi e tarziu,poate citesti -despre ce bucse este vorba?
     
  4. liv_sibiu

    liv_sibiu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Dec 2007
    Mesaje:
    26
    Locație:
    Sibiu
    http://www.autokarma.ro/bieleta+antiruliu/skoda/octavia-ii/1-6-fsi/17974/10113/10858/0
     
  5. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Salutare! Azi am fost la service si m-a lasat si pe mine amortizorul fata de pe partea stg. Voi ce recomandati, merita schimbarea amandurora? Sau sa ma limitez la schimbarea doar a celui stricat ? Masina are 142000 km, nu am mai schimat nici unul pana acum. Am gasit second original pe la 150 ron. Multumesc anticipat pentru pareri
     
  6. Little Big

    Little Big Moderator

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    1.492
    Locație:
    Bucharest
    Eu nu as pune sh cand e vorba de suspensii ,bucse,etc..Si din cate stiu se inlocuiesc amandoua.
     
  7. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Pai nici eu nu as pune second, numai ca amandoua noi (KAIABA) cu manopera sunt aproape 700 iar unul second original cu manopera vreo 250. Pe mine m-ar interesa daca faza cu schimbatul amandurora sa nu fie doar datorita garantiei, pentru ca se pierde garantia daca se schimba doar unul. Influenteza in vreun fel functionarea lor daca nu sunt de aceeasi uzura ?!
     
  8. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    Nu se pune second ,comportamentul masinii va fi ciudat ,nu stii cit de uzat este cel second fata de cel pe care il ai pe masina la fel este valabil si cu unul nou Se schimba pereche asta nu doar din cauza garantiei ca este fix pix, te stergi cu ea la "fund" KYB echipeaza oem -skoda,renault din cite stiu Ce model de kyb si care este pret/manopera?
     
  9. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Nu stiu ce model era de la kaiba , ideea era ca costa vreo 230 si manopera 105 per bucata. Pana la urma am facut prostia. Am gasit in oras o skoda la dezmembrat rulata 50000 km in afara. Pentru ca am fost limitat cu banii l-am luat pe acesta original (cu 150 ron si arcul inclus)care se prezinta foarte bine, nu are scurgeri etc. Mecanicul a spus ca din punct de vedere tehnic nu ar trebui sa fie probleme. Sper sa fie ok, marti am programare
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Sep 2013
  10. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    105 ron manopera/buc este enorm dar.....no comment Iti garanteaza in scris 100% ca nu vei avea probleme??!!! Ideal ar fi sa-l dai jos si pe celalalt de pe masina si sa le verifici unul linga altul(amortizoarele)cit de repede se ridica tijele dupa ce te lasi pe ele!! oras??
     
  11. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Si mie mi s-a parut destul de mult. La pretul asta al manoperei nu mai am curaj sa il dau jos si pe celalalt. O sa vad acum ce o iesi si la urmatorul care pica o sa le iau de noi pe amandoua. Sunt din Cluj.
     
  12. brennekke 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Mai 2009
    Mesaje:
    7
    Am schimbat pana la urma amortizorul uzat cu unul second original. Nu am sesizat pana acum comportament ciudat. Sa nu ma intelegeti gresit, nu recomand ceea ce am facut eu , a fost o situatie de criza .
     
  13. piolet 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Mesaje:
    24
    Locație:
    Bucuresti
    zgomot ciudat

    Salut,
    De curand am schimbat bucsile pe fata si am dat de alta "schimbare": a aparut o bataie (zdranganeala, vibratie) destul de puternica pe partea dreapta atunci cand merg pe piatra cubica. Aveti idee de la ce ar putea fi ??

    Multumesc
    Skoda O2. 1.9 TDI BXE 4x4
     
  14. piolet 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Ian 2013
    Mesaje:
    24
    Locație:
    Bucuresti
    Salut,
    Am depistat sursa batailor la Skoda mea. Era de la scutul metalic, care nu fusese prins cum trebuie de sasiu.
     
  15. fifi 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2013
    Mesaje:
    1
    Am si eu o mare problema la O2 din 2006. Am schimbat discurile fata spate , placute frana, capetele de bara de la planatere , totul este nou. Dar am observat ca la roti cand masina este supendata , daca le invart placuetele de frana strang pe discuri, roata nu se invarte liber parca strange. Dar ce e mai nasol dupa ce mi-au reglat directia , cand iau din volan spre stanga cam 10-20 grade se aude in partea dreapta la roata zgomot ca si cum ai trece peste benzile rezonatoare de marcaj . Face chestia asta si in timpul mersului, franez usor si dispare zgomotul. Dupa un timp iarasi apare . Asa se manifesta oare un disc ovalizat ?Siue cineva ce ar putea fi ?
     
  16. speed 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2013
    Mesaje:
    19
    Locație:
    Deva
    La discuri ovalizate atunci cand franezi iti bate pedala in talpa exact ca atunci cand intra ABS-ul in functiune si daca problemele sunt grave iti trepideaza toata masina.Cel mai bine ar fi sa ridici masina pe un elevator si sa verifici toate strangerile la suruburile si piulitele la care s-a umblat. Este posibil ca ceva sa nu fie strans pana la capat si sa aibe jocuri.
    Mai spune-ne si alte detalii daca mai stii.Pana una alta grija la drum (las-o incet cu viteza sa nu iti apara vreo problema care sa iti dea batai de cap.
     
    Ultima editare de un moderator: 31 Ian 2014
  17. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    Cap planetara montat necorspunzator, am patit-o de mai multe ori!
     
  18. Lucian M 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2013
    Mesaje:
    15
    Aveam un cloncanit pe spate si eram convins ca e doar de la bucsele mari de pe bratele J. Cand colo, cica si bieletele antiruliu erau praf. Total cu manopera- 300 lei. uploadfromtaptalk1396432636178.jpg
     
  19. Silozaru''

    Silozaru'' 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2014
    Mesaje:
    1
    Am schimbat pe spate telescoape + bucse brate + bielete antiruliu + plus inca 2 bucse .... mecanicul mi-a zis ca trebuie sa reglez unghi fuga pe spate ... este necesar la schimbarile pe care le-am facut ... multumesc
     
  20. dio 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    HD
    Salut -am mai postat pe acest topic in legatura cu batai pe fata la denivelari.Nu le-am dat de cap decat dupa ce am mers la un amic si a verificat printre altele bucsele de la bara stabilizatoare,ultima oara asa mi s-a spus ca alea ar fi.Nu aveau nimic nici alea.Am verificat bucsele mari de la bascula,desi nu am cu ele decat vreo 6 -7 mii,si aici e buba.Dar nu le-am schimbat ci am pus niste cauciuc crud intre axa basculei si bucsa(ca o rola de banda de izolat,asa are amicul meu).Operatia a avut succes,nu mai am batai.Poate fi o idee buna si pentru altii.
     

Distribuie pagina asta