1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.
  2. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Bucse, articulatii, suspensii, amortizoare

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de panayx, 10 Mai 2011.

  1. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    Salut ! Am o skoda octavia 2, an fabr. 2008, motor 1,9 TDi 105 cp break cu pachet de drumuri grele cauciucuri 225/45/17. Mentionez ca masina a fost cumparata de la dealer din romania si sunt primul proprietar. De curind (2 luni ) am constatat ca la treceri de cala ferata, tramvaie sau "titze" de treceri pietoni, masina cloncane (sau troncaneste) iar din ce inteleg eu trebuie sa umblu la bucse.
    Va rog pe voi cei care aveti deja o experienta in sensul asta (si nu numai) sa-mi mi-o impartasiti si mie eventual cu detalii sau chiar cu descrierea sistemului de bucse (pentru ca nu stiu cum e configurata masina -cite sunt, denumire ,etc) As vrea sa ma duc la service "inarmat" ca sa stiu ce sa cer si ce sa intreb. Multumesc !!!
     
  2. punctauto

    punctauto 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Mesaje:
    3
    Locație:
    bucharest
    buna

    am atasat o poza cu bascula ta si bucsele aferente :)
    cam asa arata sistemul..insa "troncanitul" poate fi din mai multe cauze ...
    cel mai bine este sa mergi intr-un service in care tu ai oarecare incredere si sa vezi care ar fi buba :)
    ca sa iti dau un mic exemplu am avut parte deun trocanit la masina mea si era din cauza capatului de bara de pe stanga :)

    o zi buna iti doresc :)
     
  3. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    unde-i poza ca ma intereseaza si pe mine. Si la mine troncane din toate incheieturile, dar stiu sigur ca e dusa bucsaraia, si pe spate si pe fata. pe spate sunt parca 2 pe fiecare parte, iar pe fata mai e si bieleta de schimbat + capat de bara...din ce imi aduc eu aminte. mergi la un magazin de piese auto si intreaba. cel mai simplu
     
  4. punctauto

    punctauto 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Mesaje:
    3
    Locație:
    bucharest
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2011
  5. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    multam, am deschis fisierul. Cum ziceam, la mine trebuiesc schimbate toate, si fata si spate....sa vezi atunci distractie.
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.760
    Locație:
    Brasov
    La octavia 2 pica in primul rand bucsele de la barile stabilizatoare fata-spate. Dupa aia , bucsile posterioare de la bascula ( ei la numesc bucsa posterioara brat ) . La barile stabilizatoare este cea mai mare solicitare , mai ales la masinile cu PDG. Fiind masini mai inalte decat celelalte, barile stabilizatoare sunt mai solicitate. Sa nu te zgarcesti la bucse. Pune ce e mai scump . Daca sunt originale tin mult mai mult. Daca sunt calitative, nu trebuiesc schimbate dupa 20.000 km .
     
  7. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    salut

    Multumesc pentru sfaturi si pentru poza, o sa ma duc la service, am uitat sa va zic ca am 52000 Km ! Va tin la curent .
    O zi buna tuturor !
     
  8. punctauto

    punctauto 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Apr 2011
    Mesaje:
    3
    Locație:
    bucharest
    :)

    cu placere...i will be here cand mai aveti nevoie :P
    sper sa fie ok la service ;))
     
  9. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    Salut

    Am inlocuit bucsele posterioare la bascula(originale), si intradevar zgomotul a disparut. Nu mi-au spus nimic de bucsele de la barile stabilizatoare, ma "pregatesc" sa la schimb si pe astea in curind, apropo aveti vreun pret estimativ pentru acestea ?
     
  10. ciopy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Mesaje:
    2
    salut se gasesc bucsi pentru bara stabilizator fata separat?
     
    Ultima editare: 10 Iun 2011
  11. ciopy 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Mesaje:
    2
    si se pot inlocuii bucsile sau bara stabilizatoare cu totul ca am inteles ca sant capsate?
     
  12. dany_dxg

    dany_dxg 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Sep 2010
    Mesaje:
    21
    Locație:
    constanta
    cand se uzeaza bucsele de la bara stabilizatoare veti afla cu siguranta in sensul k se vor auzi niste scartaituri enervante la fiecare oscilatie a masinii fata de calea de rulare.....
    in ceea ce priveste bucsile de bascula eu unul nu prea sunt deacord cu anvelopele de dimensiuni mari gen 225/.../17-18 sau ce mai au alti pe masini...cu cat este mai lata anvelopa cu atat fortele asupra bucsilor este mai mare deasemenea capetele de bara au de suferit deoarece suprafata de contact a anvelopei cu asfaltul este mai mare ...... motive pentru care nu prea as fi deacord cu aceste dimensiuni la anvelope ar mai fi si altele dar....fiecare cu placerile lui......... numai bine.:salute:
     
  13. Teddy B

    Teddy B 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2011
    Mesaje:
    13
    Bucsele la bara stabilizatoare fata/spate Octavia 2 sunt vulcanizate(lipite) de bara stabilizatoare,deci se livreaza bara stabilizatoare cu bucse si coliere completa.Eu unul nu am auzit pe nimeni cu octavia 2 sa se planga de bucsele de la bara stabilizatoare.:sm4::sm4:Bucsele de la brat partea din spate se duc, cel mai des e intalnit cazul acesta.
     
  14. dio 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    HD
    Salut -am schimbat si eu bucsile fata posterioare la O2 si bataile sunt ceva mai mici.La vreo 3000 de Km am mers la alt service si mi-au spus tot de bucsile astea.Zic -deabia le-am schimbat.Cica la O2 astea sunt cu probleme;apare joc intre bucsa si bascula,la axul basculei.Cine stie ceva de treaba asta,sa zica??
     
    Stefan333 apreciază asta.
  15. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    Scartaitul care se aude la suspensia fata cand trecem cu Octavia 2 peste limitataorele de viteza din oras este cauzat de cele 2 bucse de la bara stabilizatoare?

    Am 10000 de km cu masina si m-a inebunit acel scartait cand trec peste acele limitatoare.
     
  16. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    886
    Locație:
    Viena
    La mine la Fabia in aceleasi conditii zgomotele erau de la bucsele mari de la bascula. S-a rezolvat prin schimbarea lor.
    Este posibil sa fie si la tine aceeasi problema, insa este ciudat ca se intampla asa de repede, dupa numai 10 000 km.
    Cel mai bine mergi la un service pentru verificare, urcare pe elevator si se vede ce trebuie schimbat.
     
  17. dio 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Ian 2011
    Mesaje:
    6
    Locație:
    HD
    Salutare.Am fost iarasi la service sa vad de unde vin zgomotele la denivelari.Au verificat baietii toate bucsele si nu au gasit nimic.Se pare ca nu am ce face,merg asa. :weight_lift2:
     
  18. cataline

    cataline 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Mesaje:
    66
    Locație:
    Bucuresti
    Si eu am scartaitul asta nenorocit la bucsi.:hubbahubba: La mine scartaie doar cand e foarte frig afara, dupa un timp de la pornire scartaitul dispare. Probabil ca se incalzeste cauciucul de la torsiune.
     
  19. razraz 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2011
    Mesaje:
    19
    dio si cataline

    cum se manifesta acel scartait? doar la denivelari sau tot timpul?
     
  20. cataline

    cataline 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Mesaje:
    66
    Locație:
    Bucuresti
    Se aude pe denivelari gen ondulari (cocoase) in asfalt montate pentru reducerea vitezei. Dupa un timp dispare zgomotul, presupun ca s-a incalzit cauciucul de pe bucsi.
     

Distribuie pagina asta