1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Anulare egr si dpf

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de Matei 37jpn, 28 Mai 2019.

  1. Matei 37jpn 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2019
    Mesaje:
    1
    Salut,
    Am o Skoda Octavia 2 Facelift din 2013 si recent sau aprins la bord acel robinet si acea spirala. Masina nu se mai tureaza mai mult de 2500 rpm adica nu mai trage. Si am inteles de la un anume mecanic ca acestea se pot anula. Daca le voi anula asa cum spune dumnealui voi avea probleme? Multumesc o zi buna!
     
  2. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Matei 37jpn

    Bine ai venit alaturi de noi!
    Bineinteles ca vei avea probleme. Gazele nu vor mai iesi niciodata conform specificatiilor, si motorul va avea un comportament total diferit in exploatare.
    Rezolvarea in cazul tau este inlocuirea pieselor defecte, nicidecum eliminarea acestora.
    EGR si DPF au rolul lor binestabilit de producator in functionarea corecta a motorului!
    Depunerile in exces apar datorita nefunctionarii corecte a motorului. Nu ptr. ca acestea sunt montate ca sa se imbacseasca. Chiar daca le vei elimina motorul tau tot nu va functiona corect.
    Trebuie sa faci o diagnoza in adevaratul sens, sa determini daca parametri motorului sunt OK. Elimini problema arderilor incomplete, ptr. ca asta e defapt necazul tau. Apoi cureti sau inlocuiesti EGR si DPF daca e cazul.
     
  3. bogdan valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2019
    Mesaje:
    10
    Locație:
    bucuresti
    din proprie experienta iti spun ca dpf anulat face masina sa scoata fum ca un tractor iar mirosul de gaze emanate va fi insuportabil si afara precum si in masina..anularea e doar o pacaleala pur si simplu care nu ofera nimic pozitiv
     
  4. bogdan valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2019
    Mesaje:
    10
    Locație:
    bucuresti
    masina mai mult ca sigur are limp mode din cauza mersului subturat sau orice alta cauza care a infundat filtru de particule...trebuie verificate mai ales dupa un tester..
    pot fi n cauze de la nefunctionare corecta a egr sau turbina uzata care baga ulei pe trasee iar acesta omoara dpf ul etc
     
  5. FlorinPusca

    FlorinPusca 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2019
    Mesaje:
    6
    Salut, eu am de la servici o Octavia că a ta și tot se aprindea acea spira când săream peste 2500 r/m și rămânea aprins câteva zile, apoi se stingea singur iar câteva zile, am înțeles de la colegii mei că toată flota de 50 mașini au acel martor aprins. Mașina mea trăgea bine doar că am fost le reprezentanta cu ea și iau schimbat debitmetrul și sa rezolvat problema.
    1.6 TDI și mașina are aproape 400000 km
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare