1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Alimentat benzina in loc de motorina

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de raptor, 30 Oct 2010.

  1. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Salut!


    Skoda Octavia 2 1.9 TDI an fab 2008.


    Facut plinul cu 50 l benzina in loc de motorina. :(
    Mi-am dat seama si nu am pornit motorul (doar am pus contactul sa deblochez volanu si sa las geamuri jos) . Am dus masina la un service Dacia(era singurul in zona) si scos 50l benzina pe la capacul cu pompa de sub bancheta spate.
    Dus la OMV alimentat cu 56,7 l motorina.
    Pornit motorul si plecat la drum. Dupa 20 km am oprit si a pornit greu( mai aveam 200 km pana in Buc), intre timp se ma ingatuie in sarcina daca accelerez.
    Am mai mers 100 km prin Buc si odata mi se opreste motorul. Am reusit sa pornesc dupa de am dat la cheie de 7 ori. Am alimentat plin cu MOL EVO Diesel si am inceput iar sa merg. Ziua urmatoare iar se opreste motorul ( pornit dupa ce am dat de 6 ori la cheie). Am fost la service si nu are nici o eroare pe calculator. De 5 zile tot asa (odate pe zi). Azi am patit aceiasi poveste cu oprit motorul de 3 ori.
    Luni sunt programat la service!

    Are cineva idee ce se intampla???
     
  2. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    probabil de la benzina care a ramas, nu stiu, e o parere
     
  3. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Am parcurs 1000 km de cand am patit necazul.
     
  4. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    pai cred ca s-o fi dus benzina daca zici ca au scos cat ai bagat inseamna ca s-a dus tot ce era benzina......aici nu stiu:(
     
  5. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Nu-i de la carburant. Ala s-a consumat de mult. Ti s-a prajit ceva. Cand o incingi bine se opreste. Poate chiar si de la catalizator.
    Incearca sa pui un mecanic sa-ti masoare constanta presiunii de alimentare.
     
  6. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Curatare eventual inlocuire a filtrului de motorina.
     
  7. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Nu se aprinde nici un bec la bord.
    La service au pus testarul si nici o eroare. Luni ma duc iar.
    Prb pare sa apara cand e turata peste 2500. iar frecventa ar fi de 50 km in oras; cu toate ca azi mi-a facut de 3 ori in decurs de 30 minute si 5 km.
    Am avut o zi cand a pornit prost si la rece dar a pornit la prima cheie.
     
  8. fanep

    fanep 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2010
    Mesaje:
    4
    Locație:
    La malul marii
    Salutare

    Deci sa ne gandim putin.. injectoarele sunt lubrifiate si racite cu MOTORINA ,deci poate urma un gripaj. Dupa parerea mea tinand cont de faptul ca nu stiu cati KM ati parcurs eu personal as urma cateva etape:
    -diagnoza
    -pompa alimentare-verificare presiune
    -injectoare -verificare calibrare pe stand
    SUCCES
    Salutari de la malul marii
     
    Ultima editare: 31 Oct 2010
  9. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Colegul Fane are dreptate, demontat si verificat elementii de la pompa si injectoare, dupa care filtru nou de motorina si ar trebui sa nu mai ai nici-un fel de problema .
     
  10. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Cand porneste merge bine nu galopeaza. in putine cazuri ii scade turatia de mers in gol undeva la 850 rpm.
    Se opreste brusc si porneste prost pana isi ia mersul ( nu da cu fum la pornire ).
     
  11. pritulescu

    pritulescu 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Iun 2010
    Mesaje:
    145
    Locație:
    Bucuresti
    De moment ce ai bagat 50 litri de benzina in rezervor, trebuia sa scoti o cantitate mai mare de carburant pentru ca in rezervor presupun ca mai aveai ceva motorina. Din postul tau am inteles ca nu ai incercat sa pornesti motorul. Deci benzina nu a apucat sa intre in pompa, filtre si injectoare. Dupa ce ai scos benzina trebuia sa torni 2-3 litri de motorina in rezervor pentru spalare, apoi sa o scoti si pe asta. Dupa aceasta tevatura puneai motorina in rezervor. Oricum cantitatea de benzina ramasa in rezervor (aproximativ 1-2 litri) amestecata cu 57 litrii de motorina nu cred ca ar putea sa defecteze ceva. Parerea mea este ca ce se intampla la masina este independent de patania cu benzina sau in momentul in care ai umblat la pompa s-a dereglat ceva.
    In legatura cu benzina in motorina, imi aduc aminte ca inainte de a aparea tot felul de aditivi pentru motorina, iarna unii soferi mai picurau in rezervor putina benzina pentru fluidizare.
    In anii '90 la Sighisoara am dat benzina cuiva care avea un Golf si din cauza motorinei proaste (am inteles ca avea parafina), s-au imbacsit filtrele. Asa ca am spalat filtrele (din rezervor, si dinaintea injectoarelor) cu benzina, rezervorul la fel dupa ce a fost golit si pompa. A oprit un tractorist si a luat de la el cativa litrii de motorina buna si totul a fost OK. Ei bine dupa spalarea cu benzina a rezervorului, filtrelor, recipientului de la filtru si pompa, omul a pus in rezervor doar maxim 10 litrii de motorina deci procentul de benzina din carburant erea mai mare decat la tine si cu toate astea masina a fost OK.
     
    Ultima editare: 31 Oct 2010
  12. susu.alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    59
    Am vazut faza la un ford tranzit . Avea omul 30 de liti si a bagat 3 litri peste , s-a oprit cand a vazut ca a bagat benzina . A mers bine cam 2 km si dupaia nu stiu ce a patit , a dardait putin si a murit . La fel a luat-o greu , dupa multe chei .

    I-a pus o solutie de curatat injectoare si nu a mai avut nimic . Nu stiu ce sa zic in cazul tau insa incearca sa o duci la cineva serios sa se uite la partea de injectie . Bafta!
     
  13. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    La mine se opreste cand e turata peste 2500 rpm si cand e calda. Ii scade turatia de mers in gol sub 900 si se opreste. Daca il tureaz atunci cand scade isi ia mersul. Acum sunt la service si astept.
     
  14. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    Schimbat filtru, curăţat injectoare...
    Pe urmă, dacă "tot face probleme", verificat + curăţat pompa de injecţie...
     
  15. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Problema a fost rezolvata!!

    Conductele de la rezervor ( tur si retur) erau inversate de catre cei care mi-au scos benzina (service Dacia). Nu stiu daca au facut asta din greseala, prostie sau intentionat...
    Nu reusesc sa inteleg cum a mers cu conductele inversate dar asta e alta poveste.
     
  16. susu.alex 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Aug 2010
    Mesaje:
    59
    =)) ce tampiti doamne . Bine ca macar i-ai dat de cap .
     
  17. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    370
    Locație:
    Bucuresti
    Salut

    chiar vroiam sa iti spun ca nu este de la benzina ca eu am bagat 4 litrii de benzina si peste ea am pus un plin de motorina si am mers si nu am avut nici o problema, si nu ma mira ca amers cu returul pt ca era doar subnutrita :)
    oricum bine ca ai facut-o.
    Bafta
     
  18. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Azi am alimentat la MOL (locul de unde alimentez in general) si parca merge altfel (cum mergea inainte).
    Abia astept un drum lung!
     
  19. MMM

    MMM Bronze Member

    Înscris:
    11 Aug 2010
    Mesaje:
    220
    Locație:
    Bot'şăni
    :sign_ot:
    Mie mi-a făcut unul aşa o bucurie cu conductele de la instalaţia de răcire, la prima mea maşină (un Ford Sierra Diesel) de îmi urca temperatura aiurea şi nu ştiam de ce!!!!!
    Mare e grădina Domnului şi mulţi "mecanici" au sărit gardul înăuntru!
     
  20. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    Eu am patit la fel, eram la benzinarie si m-am prins in ultima secunda inainte de a porni motorul. Am tras-o pina la reprezentanta unde mi-au scos benzina de pe undeva de dedesupt si apoi am plecat cu 2 l de motorina. si nu am avut nici o problema ulterior dar absolut nici una.
    Cred ca daca ti-ar fi ramas benzina in rezervor aceasta se dilua in imensa cantitate de motorina pe care ai adaugat-o in rezervor. Singura rezerva pe care o am (fiindca aici nu stiu ) este: Daca pui contactul nu cumva pompa aspira un pic din rezervor, se "pregateste" un pic ? Intreaba pe baieti vezi ce spun, caci daca e asa atunci inseamna ca tu ai bagat pe conducta un pic de benzina chiar atunci la benzinarie. Oricum daca ai rezolvat spune-ne si noua ce a fost!
    Succes!

    am citit dupa si rezolvarea e ok!!!
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Noi 2010

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare