1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme cutie DSG 6/7

Discuție în 'Service' creată de denisa, 11 Dec 2013.

  1. alexandru theodor

    alexandru theodor 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Mar 2019
    Mesaje:
    1
    Locație:
    Brașov

    Marius, ai rezolvat problema?! Situatia asta cu șocurile la treptele 2-3, rar 5-6 sau R, nu i dau de furca...o mie de pareri...
    Ai găsit pe cineva din Brașov?!
     
  2. Andrei9714 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Mai 2019
    Mesaje:
    1
    Salutare in primul rand imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie.


    Problema este urmatoarea : Am vrut sa plec de pe loc astazi, am apasat acceleratia si cutia nu imi schimba in treapta a 2 a. A ramas in treapta 1 si ajunsese cam pe la 3500 de ture, am luat piciorul de pe acceleratie am accelerat din nou si si-a dat drumul. De la ce poate fii ?
     
  3. cosminpur

    cosminpur 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Aug 2015
    Mesaje:
    1
    Salutare!
    Am o skoda octavia rs 2014 si imi apare eroarea :
    Error:Workshop!Leave vehicle only when selector lever is in position P.
    Am inteles ca e swich-ul de la schimbatorul de viteze dsg 6 trepte.
    Are cineva acest swich!?
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iun 2019
    Talasman Vlad apreciază asta.
  4. Victor Capo 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Iun 2019
    Mesaje:
    1
    Salutare tuturor,
    De curand am achizitionat o skoda octavia 2.0tdi dsg an 2007
    La pornirea normala de pe loc primii 5 m zmuceste,iar daca pornesc foarte incet nu se simte absolut nimic.
    Mentionez ca inca nu am facut schimbil de ulei in cutie.
    Astept pareri de la cei experimentati!
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Victor Capo
    Bine ai venit alaturi de noi!
    Ambreiajul masinii tale necesita inlocuire. Desi se poate circula relativ mult cu aceasta manifestare, dar apar in timp si alte probleme mai costisitoare.
     
  6. Talasman Vlad 2nd Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2017
    Mesaje:
    47
    Am și eu aceeași chestie. Nu îmi apare mereu. Ai găsit vreo rezolvare în afară de schimbat selectorul de viteze dsg? Costă ceva!
     
  7. Vlad B. 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2018
    Mesaje:
    4
    Locație:
    Bucuresti
    Bună ziua.

    Sunt posesor de O2 FL 2010 DSG7 1.4TSI și de o scurtă perioadă au început să îmi pâlpâie treptele de viteză pe afișajul din bord.
    La diagnoza a reieșit că ambreiajele sunt uzate și au determinat și uzura mechatronic ului, motiv pentru care mecanicul recomandă ambreiaje LUK noi (cca 1600 RON) și reparatie mechatronic cu garanție 1 an (2500 RON), plus schimb ulei în cutie cu ocazia asta. De asemenea, menționa el că ulterior pot apărea probleme cu volanta, tb luat în calcul dacă am putea schimba tot acum (cca 1500 RON)
    Intrebarea mea pt cunoscătorii modelului sau pt cei aflați în situație asemănătoare cu a mea este: cum vi se par prețurile și diagnoza + ce așteptări să am de la reparația mechatronic ului, mai poate ține niște ani sau "anul" de garanție e cam viața de după?

    Mulțumesc anticipat pentru ajutor.
     
  8. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Daca mergi la un service specializat pe cutii automate consider ca reparatia o sa fie una de durata.Din pacate asta e boala lor..pica.Pentru ca neamtul,etc nu vinde masina de plictiseala..Legat de pret,mai poti cere un alt deviz in alta parte..faci comparatie.
     
  9. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Vlad B.
    Preturile sunt reale. Dar diagnosticarea NU. Nu ai mentionat nici un simptom anormal in functionarea DSGului. Doar partea de afisare ca arata balari. Atunci de ce trebuie reparata cutia? Ambreiajul?
    DSGul nu este nimic altceva decat o cutie manuala robotizata (cu mecatronic). Mecatronicul nu are cum sa aiba ''uzura'' deoarece este o placa cu circuite electronice. Poate avea defectiuni, dar uzura sub nici o forma.
    Dute in alta parte sa-ti remedieze problema.
     
  10. Vladislav Dracvla 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2019
    Mesaje:
    1
    Buna am si eu o skoda octavia facelift 2012 motorizare 1.6 tdi cu cutie automata dsg 7 din cate stiu nu are ulei in cutie este cu ambreiaj uscat...problema este ca la distante lungi si la urcare in deal se opreste si nu mai vrea sa plece de pe loc daca o las sa se raceasca pleaca ...ce problema ar putea fi si unde daca cineva a mai intalnit acesta problema....multunesc
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Aug 2019
  11. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Vladislav Dracvla
    Cutia ta de viteze are ulei in ea!!! Doar ambreiajul este uscat la modelul tau.
    In cutie intra 1,9 litri de ulei care se inlocuiesate periodic.
    Problema la tine este caldura excesiva a cutiei de viteze. Asta poate fi de la uzura ambreiajului, lipsa uleiului in cutia de viteze sau conduci prea sportiv si fortezi la urcare. Cutia daca se incalzeste peste o anumita valoare trebuie sa te opresti sa o lasi sa se raceasca, asa e conceputa.
     
  12. Ciprian Valentin 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2019
    Mesaje:
    1
    Vă salut!

    Am achiziționat o Skoda Superb 1.8 TSI SE DSG 7 trepte 2011.

    Când plec din D câteodată se aude ca un trepidant max de 3 ori foarte ușor la turație mică doar aici între D și treapta 1 după câte îmi sau seama.

    Mașina are 37.000 mile asta înseamnă undeva la 59.500 km și nu a fost niciodată schimbat uleiul la cutie dar sunt un pic confuz pentru ca am fost la Skoda aici in Londra și mi-au zis ca nu se schimba uleiul la mașina asta și pe internet am tot citit una alta și as dori o îndrumare.

    Mulțumesc!
    Ciprian
     
  13. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Ciprian Valentin
    Sa ai noroc la ea si sa o folosesti sanatos! Totodata bine ai venit alaturi de noi!
    Trepidatia este de la ambreiaj. Probabil candva a fost supraincalzit. Posibil si din cauza nivelului scazut al uleiului din cutia de viteze. Ambreiajul tau fiind unul umed. Poti folosi masina asa mai departe mult si bine daca nu fortezi plecarile de pe loc. Normal ar trebui inlocuit.
    Asta nu inseamna ca uleiul din cutie nu se schimba periodic!
    La modelul tau, daca nu ma insel, dupa ce scoti surubul de golire ai infiletata o teava care joaca rol de reglarea nivelului la uleiul care este introdus in cutia DSG.
    Daca cauti pe youtube sigur gasesti tutoriale in acest sens.
     
  14. Trisca Catalin 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Iul 2019
    Mesaje:
    1
    Salut. Detin o octavia 2 fl 2.0 tdi cod motor azv, 100 kw, 136 cp, dsg. Masina este din 2009. Din pacate de o perioada nu imi mai cupleaza R, si am gasit ulei in mufa mecatronicului. I am facut o diagnoza si a reiesit ca ar cam trebui sa il schimb. Din pacate este cam scump si ma gandeam sa achizitionez o alta cutie. In mom de fata codul cutiei pe care o am este lqv. aveti idee daca cutia pe care trebuie sa o cumpar este neaparat necesar sa fie tot lqv? sau se potrivesc si alte coduri, si daca da ce coduri ar mai fi compatibile? Multumesc mult
     
  15. Florinbirlig 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2019
    Mesaje:
    4
    Salutare ! Aceeasi masina,cand imi schimba treapta parca se infraneaza putin si urca si putin acul de la turometru. Este normal ? La u cum schimba ?
     
  16. Alexandru Vizitiu

    Alexandru Vizitiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    Salutare. Skoda octavia 2, FL, 2011, DSG 7. Cand e frig afara, in sezonul rece, imi sare treptele impare, incepe sa clipeasca in maxidot treapta in care e si nu mai cupleaza decat P,2,4,6. Opresc motorul, repornesc si merge. Daca e foarte frig afara mai face asa odata maxim de 2 ori. Dupa ce se incalzeste (presupun) cutia, merge ceas elvetian. Si asta doar iarna. Primavara/vara/toamna nici o problema. Schimbat kitt ambreiaje anu trecut in primavara, a venit iarna si iar la fel. Anu asta schimbat uleiul in cutie toti cei 1,8 litri. A mers bine o saptamana in care am simtit ca e mult mai fluenta in schimbari, se simtea altfel cutia, parea ca am rezolvat problema, acuma iar a inceput sa faca figurile descrise mai sus. Am check engine in bord aprins. O sa ma duc sa ii fac o diagnoza zilele astea sa vad ce eroare am acuma. Primele dati evea eroarea pe discul 2 de ambreiaj (parca clutch 2 fail to close) dupa ce am schimbat discurile de ambreiaj, cu ele noi... Ce pareri aveti. Ce puteti sa ma sfatuiti sa fac? Sau la cine sa ma duc? Prima data am fost la Porsche Romania cu ea acolo ma trimisese de la Tiriac Rulate de unde am cumparat masina (sh cu 1 an garantie). Au facut reparatia la unii in militari. Unde sa ma duc? Ce sa aiba? Ce sfaturi imi dati? Multumesc anticipat.
     
  17. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Alexandru Vizitiu
    Probabil ai in mecatronic o lipitura rece, contact imperfect. La caldura prin dilatare contactul se restabileste.
     
    Alexandru Vizitiu apreciază asta.
  18. Alexandru Vizitiu

    Alexandru Vizitiu 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Dec 2019
    Mesaje:
    3
    Locație:
    Bucuresti
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Am inteles. Multumesc de raspuns. Pai si ce sa fac in cazul asta? Ca sa cumpar mecatronic nou si sa observ ca dupa o saptamana iar face asa, o iau razna. Sau se poate face ceva gen reflow la mecatronic? Ca de observat daca e vre-o lipitura rece cred ca e destul de greu... Adica pentru simptomul meu alta explicatie ce sa fie, ca doar la frig face asa...
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2019
  19. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Prima data trebuie pus un tester pe ea, sa vezi ce cod de eroare ai.
     
    Alexandru Vizitiu apreciază asta.
  20. Popescu adelin 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2019
    Mesaje:
    4
    Salutari baieti iubitori de aceste marci...detin de curand in jetta 1.6 2013 105 hp de cand am venit cu ea din germania ea avand 190000 acum 200 am spus si eu sa-i fac ca tot omul distributie ulei bla bla, am sunat la brady militari ptr lamuriri au cerut vinul si imi spun asa ai dsg 2 ...7 rapoarte nu ai filtru de ulei nu se schimba uleiul la cutie si distributia vara lui 2020 sau 210 km cum e pana la urma cu astea ca sunt asa stima
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare