1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Nu se mai accelereaza in mers

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de Ilarie, 16 Mai 2019.

  1. Ilarie 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Mesaje:
    3
    Buna ziua, detin o Fabia 1 DIN 2007 1.4 benzina 16V 55kw, in Timp CE conduc masina nu SE Mai accelereaza iar daca IAU piciorul de pe acceleratie masina ISI revine la normal dar dupa o perioada face la fel pe tester a dat clapeta de acceleratie.Mentionez ca am curatat clapeta apoi am inlocuito, am schimbat pedala, am verificat cablurile de la ECU la clapeta acum am inlocuit ECU. Nu stiu CE SA i Mai FAC sau und SA o Mai duc
     
  2. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    1) fa adaptarea clapetei .Fara adaptare , dupa ce ai schimbat-o sau curatat-o , nu-si recunoaste pozitia zero .
    2) verifica pompa de benzina .
     
  3. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    @Ilarie
    Dupa cum prezinti simptomele mie mie greu sa cred ca nu ti se aprinde lampa EPC sau robinetul ceace ma face sa cred ca a fost "modernizat" instrumentul de bord de samsarul de la care ai cumparat-o pentru a ascunde problemele masinii.
    Dupa cum a scris si JurasikMan trebuie facuta o adaptare de clapeta, daca nu se rezolva problema ceace e foarte posibil, trebuie sa faci o diagnosticare serioasa la cineva care care se pricepe. Simpla citire a codurilor de eroare nu ajuta, e doar o chestiune orientativa. Parerea mea e ca ai probleme de vacuum leak din instalatia de alimentare cu benzina. Verifica grupurile 31 si 32 pentru LTFT si STFT, cred eu ca sunt pe plus cu mult, daca valorile sunt OK intre +- 1.5-3% partea de injectie este in regula si trebuie mutata atentia in alta parte. Daca LTFT si STFT nu sunt in regula trebuie vazut daca sunt pe plus sau minus si apoi putem sa continuam discutia. Chiar daca sonda lambda nu prea are legatura cu simptomul motorului, tie iti face probleme in regimul enrichment, valorile citite de sonda iti dau un indiciu serios de cum functioneaza motorul.
    Verifica cumva sa nu ai acoperite lampile din instrumentul de bord pentru a ascunde avertizarile.
     
  4. Ilarie 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Mesaje:
    3
    Pot veni la dumneavoastra..masina am luat-o personal din Germania de la OM de acasa...am avut epc dar se stingea.Acum nu imi mai apare dar imi face aceleasi probleme.​
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Mai 2019
  5. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    @Ilarie
    Sincer, dar sincer imi pare foarte rau ce ti se intampla, inteleg ce e in sufletul tau, nu am cum sa te ajut, poate doar cu sfaturi. Sa nu iti faci vreo iluzie ca nemtii sunt aia cinstiti cum se vorbeste, nici pe departe.
    Ce pot sa te sfatuiesc si te rog sa le urmezi altfel sansele sa rezolvi problema sunt minime.
    Nu mai baga absolut niciun ban in masina pana cand nu faci o diagnoza completa la cineva care se pricepe intr-adevar si intelege ce se intampla acolo. Ai grija ca sunt o gramada de tipi care au cumparat interfete de diagnoza si fac dupa ureche fara a avea o baza tehnica solida. Masinile din ziua de azi sunt de fapt un computer in jurul caruia s-a construit masina, ca sa intelegi ce se intampla in sistem in afara de multa vointa iti trebuie cunostinte pe masura.
    Aici pe forum este un coleg care spune ca face diagnoze si cred eu ca este un om competent, poti sa iei legatura cu el telefonic si sa discutati problemele, urmareste te rog link-ul:
    http://www.clubskoda.ro/threads/dia...di-skoda-opel-ford-dacia-etc.7691/#post-64429
    Simpla citire a erorilor pe care ti le da diagnoza nu te ajuta cu mare lucru si am sa-ti explic de ce trebuie sa faci o diagnoza completa.
    Ca tot am adus vorba de sonda lambda o sa explic o posibila situatie. Valorile optime pentru o buna functionare a motorului LTFT si STFT sunt intre +-1.5 si 3%, asta indica ca motorul si sonda sunt fericite. Inginerii cand au proiectat motorul au stabilit o valoare maxima pana la care ECU poate sa mareasca durata impulsului de injectie altfel exista riscul sa curga benzina in cilindrii ca la dus, pentru motoarele skoda pe benzina stiu ca valoarea maxima cu care poate mari lungimea impulsului de injectie este de 25%, deci asta e valoarea maxima pe care ECU o foloseste primind informatii de la sonda lambda. In momentul in care valoarea maxima s-a atins abia atunci iti scrie o eroare in memorie, eroare pe care o citesti cu o interfata. Intrebarea e ce se intampla daca prin informatiile pe care le primeste de la sonda lambda ECU stabileste o corectie de 24%? Pai este evident ca motorul merge complet anapoda si pe deasupra nu iti apare eroare nici in bord si nici la citirea erorilor la diagnoza. Un "mecanic" o sa-ti spuna ca nu apar erori si ca nu stie ce sa-i faca si dai si schimba piese in stanga si dreapta poate brodeste vreuna, asta binenteles pe banii tai. Sper ca prin exemplul dat sa intelegi ce anume sa ceri cand mai faci diagnoza la masina, simpla citire a erorilor mai mult te baga in ceata decat sa te ajute. Un profesionist adevarat va sti cum sa abordeze problema, asa ca cauta-l, e singura solutie.
    Deci te rog ia legatura cu colegul din link-ul de mai sus si foarte important, NU MAI BAGA BANI pana cand nu faci diagnoza profesionista. Indiferent cat te costa diagnoza vei iesi muuuult mai ieftin si cu sanse de reusita fata de a schimba piese dupa ureche cum te indeamna "mecanicii".
    Sper sa-ti rezolvi problema, iti tin pumnii.
     
  6. iulianp

    iulianp Bronze Member

    Înscris:
    14 Oct 2014
    Mesaje:
    219
    Locație:
    Bucuresti
    @Ilarie
    Trebuia totuși să postezi aici fișierul cu erori, ne-am fi făcut o părere mai exactă și poate un sfat mai concret. Din ce știu eu, motorul BKY (dacă ăsta îl ai) este destul de fiabil.
     
  7. ugabrielu 4th Gear Member

    Înscris:
    2 Apr 2017
    Mesaje:
    117
    Regimul Acceleration Enrichment este determinat in principal de senzorul de aer. Senzorul clapetei de accelerarie de asemenea mareste impulsul de injectie cand clapeta se afla la mai mult de 3/4 din cursa/unghi. Deci trebuie verificat in primul rand senzorul de aer si de asemenea daca clapeta de acceleratie face tura completa si depaseste cele 3/4 pentru a intra si ea in calcul. Este posibil ca senzorul de unghi din clapeta sa nu trimita informatii la ECU, sa fie el defect sau circuitul la ECU intrerupt. Cum am mai scris urmarind LTFT si STFT cu un aparat de diagnoza iti poti face o parere daca cele doua elemente functioneaza. Mai pot fi si alte metode, cu un osciloscop se monitorizeaza Secondary Ignition pentru a afla daca e in regula cu sistemul la accelerare. Dar deja ar fi o blasfemie sa-i spui unui "mecanic" de Secondary Ignition:)
     
  8. Ilarie 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2019
    Mesaje:
    3
    buna seara, estimez ca sa rezolvat problema in urma diagnozei a aratat ca de vina ar fi senzorul de Frana , de la Bucuresti la Ploiesti nu mi a facut probleme acum o sa plec din tara pana pe 4 o sa o testez mai mult atunci, Va multumesc pt sprijin si incurajare in special domnului ugabrielu. recomandarea a fost de mare folos
     
  9. Marian Boss 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Oct 2018
    Mesaje:
    1
    Am pățit și eu. Defectul a fost la un întrerupător de la pedala de frana. L-am schimbat și nu am mai avut probleme.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare