1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Trepidatii la ralanti

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de szaliatti, 14 Iul 2017.

  1. catax4u 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Ian 2017
    Mesaje:
    52
    Pai si care e problema? La 90 e normal sa stea, si nu ajunge la 90 cum ai pornit masina, trebuie sa mearga motorul ceva timp, cat faci cativa kilometri. Nu are cum sa urce instant la 90 de grade. Cat despre faptul ca scade nu ma pricep.. Ai facut vreun test cu VCDS?

    Florin1234, acel senzor care citeste temperatura lichidului de racire cum este? Stiu un caz in care ala a fost de vina, masina pornea la 3-4 a cheie. Ar trebuii totusi sa se vada ceva pe tester.
     
    Ultima editare de un moderator: 20 Noi 2018
  2. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    @Razvan Munteanu, ce masina ai? Fa o scanare si vezi ce erori ai. Mai mult ca sigur ai probleme cu termostatul. Caldura ai cum trebuie in masina?
     
  3. Adelin111 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2018
    Mesaje:
    1
    Dețin o skoda octavia 2, 2007, 1.6 mpi. Cand stau pe loc, la relanti, se simt niste trepidatii in scaunul soferului si in bord o data la doua, trei secunde. În mers nu trepideaza deloc. Am schimbat bujiile si nu s-a rezolvat nimic. Ce parere aveti?
     
  4. Razvan D. 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2019
    Mesaje:
    18
    Salut,

    Sunt nou pe forum, asa ca va urez bine v am gasit!

    Trec la subiect: am o octavia 2 1.6 tdi din 2010 și am observat ca atunci cand e la ralanti motorul fiind cald, are niște vibrații, masina tremura la propriu.cel mai des apar cand stau la semafor am sesizat și ca atunci cand vreau sa o pornesc, cheia are cursa lunga.

    Ce părere aveți? Merci!
     
  5. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Razvan D.
    Injector uzat.
     
  6. Razvan D. 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2019
    Mesaje:
    18
    Am fost la reprezentanta și l am schimbat+ upgrade de soft, mai nou, în mers se aude un zgomot ca și cum aș merge cu autobuzul, uruie in ultimul hal...
     
  7. Pintiliosul

    Pintiliosul Platinum Member

    Înscris:
    30 Aug 2017
    Mesaje:
    823
    Locație:
    Baia Mare
    Inseamna ca trebuie sa-i vizitezi din nou. Ti-a aparut o alta problema ce nu are legatura cu injectorul.
     
    Razvan D. apreciază asta.
  8. Razvan D. 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2019
    Mesaje:
    18
    O alta opinie?
     
  9. Stefan333 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Sep 2017
    Mesaje:
    23
    Benzinarele au volant simplu nu bimasice
     
  10. Daniel1987 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2019
    Mesaje:
    3
    Vreau sa spun ca am aceeasi problema pe o skoda 2 2006 1.6 mpi. Doar la relanti dar nu tot timpul. De regula daca merg cu ea in oras. Dupa drum lung e mai putin probabil sa faca.

    Un prieten m-a sfatuit sa bag benzina 100 si sa merg turata cu ea si pt momente scurte foarte turata si intr-adevar trepidatiile in relanti au scazut sesizabil dupa doua drumuri lungi in felul ala. Daca e sa faca nu mai face atat de tare ca inainte. As spune ca au scazut ca intensitate cu 70-80%. Poate sunt doar depuneri pe pistoane.

    La tester mi-a zis ca apare ca e o problema la aprindere parca. Bujiile sunt schimbate la 199k, acum am 205k.
     
  11. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Raspunsul era pentru Marian Skoda , care are diesel .
     
  12. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    12
    Am schimbat si motorina alimentez de la Rompetrol dar tot mai are trepidatii, am puso si pe tester din nou si nui gaseste nimic defect. Cineva spunea ca astai mersu lor din fabrica ???
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Motive pot fi multe , dar in opinia mea este o problema de volant sau suporti motor . Volantele au o problema ciudata , la turatie mare se echilibreaza , la turatie mica fuleaza ( cele care sunt defecte ) . Daca masina are destui km si nu a avut ambreiajul schimbat , este foarte probabil sa fie nevoie deu n kit nou de ambreiaj cu tot cu volant . La motoarele de 1,9 , volantele au fost foarte proaste ....nu ca executie ci ca si conceptie . Ceva a fost gandit prost si apar cedari si la 40-60.000 km , de mers corect . Conteaza si standardele tale . am un prieten cu o masina similara cu a ta si mi-a zis ca-i foarte multumit de ea . am facut o tura cu ea si eu nu as fi avut curaj sa merg nici 100 de km cu masina aia . Troncanea tot , ambreiajul efectiv plangea ca vrea schimbat ...dar amicul zicea ca masina merge perfect pentru el .... fiecare cu ale lui . Volantele au mai mute manifestari pentru ca au mai multe feluri de defectiuni. unele dardaia pe decelerare la liber ...altele agata la plecatul de pe loc . altele se simt la accelerare puternica ....depinde care este defectiunea.
     
  14. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    12
    La 115 mii am schimbat tot chitul ambreaj si volant acum am 152 mii nu cred ca ar fi cedat iar
     
  15. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Verifica pierderi de vacuum sau sa nu traga aer fals.
     
  16. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    12
    Scz nu sunt furtune crapate sau altcva
     
  17. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Ai facut diagnoza?
    Ai missfire? Poate fi de la aer fals.
    Aer fals poate trage pe la canistra de carbon pana la busonul de la rezervor, pe la galeria de admisie/evacuare, EGR, etansari la clapeta de acceleratie etc...
    Injectoarele le-ai verificat?
    Cauze sunt multe, trebuie luate si eliminate pe rand.
     
  18. Marian Skoda 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Mai 2018
    Mesaje:
    12
    Asta cred ca e singura sansa luate pe rand, ms
     
  19. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Cred ca ....crezi gresit Mariane . Eu am schimbat dupa 40.000 km , kit de ambreiaj Sachs , pus in servis Bosch . Au o problema de centrare. Volantul bimasic are o "balama " ....sau ma rog , este mai corect o " articulatie " . El , volantul bimasic , a fost facut tocmai pentru ca are masa si inertie . Inertia aceasta preia socurile de cuplu si vibratiile inerente . Cea mai mica dezechilibrare axiala , face ca in timp , solicitarile sa se amplifice . Sunt cel putin doua feluri de defectiune. Primul si cel mai intalnit este bataia celor doua placi care formeaza volantul bimasic . al doilea , si care vine ca o urmare a celui dintai , este ruperea unuia sau mai multor arcuri din interior si blocarea lor . Gandeste-te la un rulment de fuzeta. Cat timp este in parametri , functioneaza impecabil , fara zgomot. Cand apare uzura si se face loc , in 500 de km te da jos din masina , asa huruie de tare . La volant nu se intampla asa repede pentru ca placa de presiune apasa discul de ambreiaj care este apasat pe volant . Dar se intampla si fenomenul se acutizeaza .
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare