1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Lascarica

Discuție în 'Jurnal de bord Skoda' creată de efa982, 27 Feb 2011.

  1. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Ca sa zic asa masina inca mai exista :arco: si am numai cuvinte de lauda la adresa ei, in sensul ca se comporta exemplar. Peste cateva zile masina face 10 ani :yahoo:si a depasit cu putin 127.000 km. De la ultima actualizare, aici pe forum, am schimbat placutele de frana si discurile fata-spate (cele originale) in iulie 2017 la aproximativ 115k km cu unele ATE. Tot atunci am schimbat cureaua de la alternator. In rest ...nimic ...doar reviziile normale...nu ma asteptam sa fie o masina asa de fiabila si economica. Merge perfect, nu bate, nu scartaie, nu are greieri etc. Luna asta m-au intrebat 2 cunoscuti daca nu cumva ma gandesc sa o vand :), insa le-am spus ca mai au de asteptat. In continuare masina este folosita doar la drumuri lungi extraurban. Cand nu e folosita sta cuminte in parcare si cate 3 saptamani...si dupa tot acest timp de stationare porneste la sfert.
    Saptamana viitoare plec intr-o excursie de aproximativ 4k km.
     
    T. Carmen și Little Big apreciază asta.
  2. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Dupa mai bine de 10 ani si 131k km a aparut si prima problema la masina si anume ca nu mai merge aerul conditionat, adica nu mai baga aer rece (ventilatia in schimb merge). Am fost ieri la un service sa completez cu freon, crezand ca am ramas fara, insa aparatul mi-a aratat ca mai aveam in instalatie 480 grame freon ...s-a facut tot ciclul de completare a instalatiei cu 525 grame freon si 19 grame ulei, insa degeaba...se pare ca problema este in alta parte. Trebuie sa gasesc un service sepecializat in diagnosticari si reparatii sisteme AC auto in Bucuresti. Daca aveti recomandari nu ezitati ....:3sadwalk:
     
  3. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Sa nu fie compresorul..
     
  4. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Sa fie orice, numai sa aflu si eu :) ideea e ca mi place ca masina sa fie perfecta din toate punctele de vedere si nu ma zgarcesc la bani cand vine vorba de asta...dar unde sa ma duc sa rezolv problema?
     
  5. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Asta cu mecanicii intradevar e o problema spinoasa..Daca ai incerca la Avia,de exemplu si sa le spui sa ti verifice compresorul?Desi nu prea ai baza in ei pentru probleme mai deosebite..
     
  6. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Intai vezi daca cupleaza compresorul. Simti la turatie cand il cuplezi daca functioneaza ambreiajul ala . In al doilea rand , vezi daca face condens mult la caldura . Asta este semnul ca iti fumctioneaza compresorul. Daca si asta merge ( daca pui mana pe el dupa 2 minute de cuplare trebuie sa fie extrem de rece su umed ). Daca asta se intampla , te duci catre interiorul masinii ....clapete , senzor tempeatura interna defect ( asta ar trebui sa iti apara pe VDCS .)
     
  7. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Gata ! Problema rezolvata...cu ideea minunata a lui LiitleBig l-am sunat pe Al Bundy sa-l intreb daca stie pe cineva care ma poate ajuta si mi a zis sa vin la el...m-am dus imediat si in 2 minute problema a fost rezolvata :) mi-a zis ca ori am surubul care cupleaza fulia (rola aia cu ambreiaj pe ea parca era :confused:) compresorului ori am electrovalva defecta...norocul meu e ca a fost surubul ... l-a strans Cristi si acum AC ul functioneaza perfect. Inca o data....MULTUMESC AL BUNDY
    Mi a facut si o diagnoza completa si am aflat ca mai am doua defectiuni minore: oglinda stanga nu mai dezabureste si trebuie schimbata (doar fata de oglinda) si contactul in care bag cheia sa pornesc motorul face un fel de scurt si da eroare pe vagcom. Urmeaza sa remediez problemele tot la Cristi.
    P.S. Multumesc pentru sfaturi Jurasikman :icon_thumright:
     
  8. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    F.tare!Ce inseamna cineva cu experienta!Amarii ăia din reprezentanta iti schimbau compresorul..
     
    ugabrielu apreciază asta.
  9. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Daca tot ai amintit de cei din reprezentanta am sunat la Avia si mi-au zis ca doar pentru constatare ma costa 250 lei ...sper ca nu am inteles eu bine....
     
  10. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.310
    Locație:
    Bucharest
    Astia.s cu capu"!
     
  11. robertzgura 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Mesaje:
    55
    Salut,

    Sa inteleg ca aveti un mecanic bun pe aici?

    PS. Felicitari ptr problema rezolvata
     
  12. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Nu stiu daca e mecanic, dar e un foarte bun specialist pe partea de electrica/electronica. Acum ca stie sa faca multe altele depinde de el...oricum, pe mine intotdeauna m-a surprins in modul placut.
     
  13. robertzgura 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Mesaje:
    55
    Foarte frumos, daca vom avea si noi probleme, poate il vom solicita :)
     
  14. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Am revenit sambata 02.06 dimineata in capitala: plecarea din Brasov ora 07.00, 2 persoane +bagaje, AC on. Nu vreau sa creez polemici referitoare la consum (LittleBig knows why :yes:), ce vreau sa arat este cat de economica este aceasta masina mare ca o barca si motor diesel de generatie veche...zici ca-i hibrida...
    Urmeaza sa plecam in Grecia.

     
    Little Big apreciază asta.
  15. robertzgura 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Mesaje:
    55
    Salut efa982,

    Da, din punctul meu de vedere, Octavia cu motorul asta, cred ca a fost cea mai reusita masina, aproape indistructibila si cu motor de cursa lunga care accepta orice "bataie de joc" pe care i-o aplici :)

    Peste cati va ani, aceste masini vor intra in randul celor de "epoca", lumea o sa se mire: "ia uite, masina cu motor diesel.........waaaauuuuu" :D
     
  16. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Eu sper ca dieselul sa-l faca hibrid (de fapt am citit ca VW lanseaza niste microhibride diesel cu baterii de 48/24 V parca) si sa fie disponibil pe skoda. Vedem ce noutati aduce golful 8 in momentul cand va fi lansat.
     
  17. robertzgura 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Mesaje:
    55
    Adica un fel de struto-camila.....ce rost mai are un motor diesel pe un sistem hibrid?

    Am condus noua Toyota Auris hibrid cu motor pe benzina de 130 cp (care in afara nu am simtit vreo problema prin depasiri)........cosnum mediu de 5,5l% (60-65% oras 35-40% in afara).............sincer, nu vad rolul motorului diesel intr-o asemena combinatie. :)
     
  18. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Pai din punctul meu de vedere motorul diesel e misto pentru ca are cuplu si autonomie foarte mare. In combinatie cu sistemul hibrid se incearca, in primul rand, limitarea noxelor.
    Revenind la Lascarica, tocmai ce a facut un drum dus-intors pana in Grecia unde a parcurs peste 2000 km in vacanta fara nici o problema. Se comporta exemplar, aerul conditionat baga beton. Cateva informatii durata/consum viteza medie etc. la drumul dus spre Grecia mai jos:
     
  19. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    Lascarica a implinit 10 ani si jumatate si cu ocazia asta a semnalat niste probleme. Luni dimineata am plecat din Bucuresti si am observat ca nu mergea lumina din portbagaj...apoi am observat ca nici cea din torpedou si nici becurile din plafoniera. In fine...am zis ca nu-i bai ca sigur e o siguranta si am avut dreptate...era arsa siguranta de 7.5 A. Tot in aceeasi zi am oprit sa pun motorina la peco si cand dau sa plec imi apare ca am becul de ceata dreapta ars :arco: Am rezolvat totul foarte simplu : set de sigurante si bec H8...toata operatiunea de schimbat piesele 3 minute in parcare (siguranta+bec). In rest toate bune :) si o poza cu Lascarica
     
    Little Big apreciază asta.
  20. robertzgura 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Dec 2014
    Mesaje:
    55
    Foarte frumos si foarte bine arata masina la varsta ei. Felicitari!
     
    efa982 apreciază asta.

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare