1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Totul despre GPL

Discuție în 'Alte modificari' creată de cosmin_sn, 11 Mar 2010.

  1. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Aici e vina gusterilor ce nu.si intretin instalatia.Butelia se inlocuieste la 10 ani,oricum.
     
  2. eu eu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2018
    Mesaje:
    22
    @Little Big - principiul de functionare al instalatiei GPL este acelasi si anume apa din sistemul masinii trebuie sa ajunga la o anumita temperatura pentru a face gazul petrol lichefiat "bun pentru ardere". Asa ca acel mers pe benzina se face pana la atingerea acelei temperaturi a apei (antigelului) din sistemul masini care permite sa se faca arderea pe gaz.
    Din cate am mai citit motorul cu injectie directa se inalzeste mai usor , deci si apa din sistem...
    In ceea ce priveste alegerea sistemului GPL , da sunt de accord, preturile sunt variate pentru ca acel calculator pentru GPL -poate fi mai avansat sau nu.
    Cand mi-am instalat pe Logan sistemul GPL aveam de ales intre instalatii de la 1900 ron pana la 5000 ron (asta prin 2010)
     
  3. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    La injectie directa nu prea ai de ales.Pleaca de la 4000 ron.
    Nu e cum spui tu,legat de consumul de benzina..Astea pe injectie directa consuma mereu si benzina.Eu asa inteleg de aici..
     
    Ultima editare: 4 Mai 2018
  4. eu eu 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2018
    Mesaje:
    22
    Acum am vorbit la SebyGaz Buzau si mi-au zis ca diferenta fata de ce am avut pe Logan e numai la calculatorul de gaz si implicit ceva senzori iar ca principiu de functionare la fel ca cel de la Logan, adica merge curat numai pe gaz. Pret 3000 ron +
     
  5. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    vorbim de 2 lucruri diferite..mpi vs tce,fsi..
    Nu stiu de ce o tot dai cu gpl.ul la logan.Discutia a pornit de la GPL la TSI.
     
    Ultima editare: 4 Mai 2018
  6. me_dragos90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    Salut
    Am vrea sa iau o octavia 1.4 110hp g-tec dsg.este motorul alimentat pe cng(gaz metan), foarte economic din ce am vazut pe youtube si din ce am citit
    Stiti pe cineva care detine masina cu acest motor?
    Pareri?
     
  7. al3xxxinho

    al3xxxinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Mesaje:
    44
    Locație:
    Craiova
    Tine minte ca este o diferenta intre CNG si GPL. GPL gasesti pe toate drumurile, pe cand CNG nu prea, sunt doar cateva statii prin tara.
    Compressed natural gas ( CNG ) e mult mai periculos decat GPL-ul
    Mai bine ia una pe benzina si investeste intr-o instalatie GPL buna.

    Plus ca de DSG se plangea toata lumea, am citit cand mi-am cumparat masina anul trecut ...

    https://cngromania.eu/
     
  8. me_dragos90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    Stiu ca este diferenta intre ele
    Stau in Bucuresti zona Pantelimon si de un an este deschisa statie CNG,si din ce am vazut este un proiect pentru construirea mai multor statii CNG in Ro
    Am vazut pe youtube ca acest motor g-tec cu dsg are un consum fenomenal, de accea eram curios daca detine cineva masina cu acest motor
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2018
  9. al3xxxinho

    al3xxxinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Mesaje:
    44
    Locație:
    Craiova
    Si daca vrei sa pleci din Pantelimon - Bucuresti ce faci? O impingi pana la destinatie daca nu gasesti statii CNG pe drum ? Ar trebui sa iei in calcul toate aspectele astea. Plus ca , CNG-ul este mult mai volatil si la o presiune mult mai mare decat GPL-ul.

    Cateodata se mai intampla asta:

    cel mai periculos fiind cand o alimentezi ...

    De curiozitate, ce consum scoate ?
     
  10. me_dragos90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    Nu CITA ULTIMUL MESAJ!
    Masina functioneaza pe benzina cand ramane fara CNG
    Presiunea in butelia cng este de aprox. 200atmosfere pe cand la GPL 7 atmosfere
    Sunt foarte rare accidentele(instalatiile sunt facute de bosch) si sunt destul de sigure
    In oras scoate undeva la 5.5kg/100km si pe autostrada 3.5-4kg/100km
    Pret 1kg/cng 4 lei
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iun 2018
  11. al3xxxinho

    al3xxxinho 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2017
    Mesaje:
    44
    Locație:
    Craiova
    Sunt sceptic ca va scoate 5.5 / 100 km in oras, dar probabil ca te-ai documentat mai bine decat mine.
    Daca tie iti place si consideri ca te avantajeaza, nu asculta ce zice lumea si go for it.
     
  12. me_dragos90 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Iun 2018
    Mesaje:
    4
    NU CITA ULTIMUL MESAJ!
    M-at tot uitat pe youtube la clipuri si am tot citit pe forumurile de afara
    In Germania este destul de cumparata masina datorita consumului
    Si italienii sunt fani, au si cel mai mare nr de statii cng din europa,asa ca as opta si eu pt el din moment ce scoate un consum asa bun
    Imi dau seama ca nu are performante extraordinare dar nu ma intereseaza sa fac intreceri cu masina
     
  13. Badea Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    La 1000 Km efectuati pe GPL, cati km mergeti pe benzina? In ce conditiI mergeti si pe benzina?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Aug 2018
  14. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Salut toti colegii, indiferent daca merg cu GPL sau cu benzina :).
    Colegul Badea Gabi intreba prin vara cati km. mergem pe benzina; nu stiu daca intrebarea lui era pentru a face un calcul de cost si la benzina consumata sau daca se recomanda sa se mearga si pe benzina nu doar pe gaz.
    O recomandare in sensul acesta am auzit si eu, ca ar trebui sa se merga pe benzina 500km la fiecare 5000km efectuati.
    Am 56000 km facuti pe GPL si doar de cateva ori am mers pe benzina pentru ca aveam o problema la motor (nu la instalatia GPL!), imi intrerupea pe gpl. Problema era de la pierderi de vacuum si aer fals si de la o mufa care exista la masinile noastre din VAG, cea de deasupra electromotorului (mufa de innadire a cablajului la montarea motorului). Am rezolvat cu mana mea toate astea pentru ca mecanicii sunt in plop si plopul pe Marte:) si acum nu mai am nici o problema.
    Daca cineva are probleme sa ii intrerupa pe GPL si sa se opreasca motorul, ii stau la dispozitie cu orice informatie.
    Recomand tuturor celor care mai stau pe ganduri, sa isi monteze sau nu instalatie de gpl, sa o faca pentru ca nu o sa regrete.
     
  15. Badea Gabi 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2018
    Mesaje:
    3
    Nu ma refer la cost, ci la curățarea injectoarelor. Dc ai GPL nu te mai uiți la consum. Am avut un Cielo care vedea benzina numai iarna, iar vara pornea direct pe GPL (timp de 11 ani) și începuseră sa se înfunde injectoarele...Mergea mai bine pe GPL decât pe benzina
     
  16. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Asa este, e bine sa mergem si pe benzina, dupa cum am spus in postul anterior, chiar cei de la firma care mi-a montat instalatia mi-au recomandat asta. Pe Cielo cred ca aveai instalatie clasica...cu pornirea pe gaz stiu ca nu e ok pt motor.
     
  17. deth21 Junior Member

    Înscris:
    18 Dec 2018
    Mesaje:
    0
    Salutare!
    Am o problema cu instalatia GPL (este din fabrica instalata)
    Skoda Octavia II - 2013 Facelift 1.6 MPi
    Cod motor: BSE
    Cand schimb combustibilul pe GPL, daca stau in relanti incepe sa trepideze masina din ce in ce mai rau (si repede) si la un moment dat se schimba automat pe benzina, si imi apare martorul de ESC si ca are vreo problema la motor, neputand sa schimb inapoi pe GPL decat daca opresc si pornesc inapoi masina.
    Unde as putea merge sa poata sa imi diagnosticheze problema? Deoarece am incercat la un service GPL si au spus ca nu pot sa intre in computer deoarece este din fabrica (din cate am inteles, ar fii fost mai usor daca instalatia ar fii fost aftermarket sau instalata de ei)
     
  18. Little Big

    Little Big Esti prost? Citeaza ultimul mesaj postat!

    Înscris:
    10 Noi 2009
    Mesaje:
    2.305
    Locație:
    Bucharest
    Mergi la un dealer!
     
  19. Yonutz0011 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2019
    Mesaje:
    3
    Salut
    Am o problema cu o instalatie GPL Intergas

    La pornire licare becurile dar nu trece pe GPL daca o accelerez putin trece (fara sa plec de pe loc) .
    in mers - cand plec se sting becurile apoi dupa cateva secunde licar iar dar nu cupleaza pe gpl

    Multumesc
     
  20. Universalis

    Universalis Silver Member

    Înscris:
    21 Oct 2016
    Mesaje:
    357
    Ce masina ai? Instalatia este montata din fabrica pe masina sau ai mers la o firma de la noi si au montat-o?
    Cei de la Progaz, Vernesti, Buzau sunt profesionisti, suna-i si daca esti cat de cat aproape si iti spun ca se rezolva, mergi acolo.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare