1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme transmisie

Discuție în 'Skoda Fabia' creată de ohne_zucker, 3 Feb 2011.

  1. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Felicitari No Sugar pentru reusita, ai scapat de probleme cu, costuri relativ reduse, NU?
     
  2. ohne_zucker Platinum Member

    Înscris:
    23 Sep 2009
    Mesaje:
    885
    Locație:
    Viena
    Preturile la piese sunt cam asa: curea transmisie - 150 ron, rola intinzatoare - 200 ron.
    Manopera a fost de 150 ron.

    Alte costuri au fost transportul pe platforma si o suma de bani platita la mecanicul din bucuresti....
     
  3. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    Intamplare ciudata - Curea alternator rupta

    Salut,
    Azi dimineata urc in masina, pornesc motorul si dupa ~10secunde se aude un trosnet puternic de sub capota. Opresc rapid motorul, ridic capota ... si ghici ... cureaua de la alternator era rupta si atarna pe acolo si plin de par alb de pisica peste tot. Se pare ca aceasta a dormit noapte pe capacul de protectie al motorului (pt ca era plin de urme) si dimineata cand am pornit motorul, s-a speriat si a sarit insa a fost prinsa de cureaua respectiva... (a scapat cu viata)
    Ideea este ca trebuie sa schimb aceasta curea... stie cineva care este procedeul ? are vreo legatura cu cureaua de distributie faptul ca s-a rupt cea a alternatorului ? trebuie data toata fata masinii jos pentru a se schimba ?

    Merci / sper ca am postat bine pentru ca in rubrica "cauta" nu am gasit procedeul de schimbare a curelei
     
  4. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    cureaua de care spui tu este cea de transmisie, cea de distributie este separata, asa ca ti-am mutat postul aici
     
  5. Ovidiu_s_s 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2010
    Mesaje:
    56
    am rezolvat problema ... am cumparat o curea noua si a fost schimbata ... pret curea 50lei+15manopera
    edit: nu mai da quote inutil.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Oct 2011
  6. erstty30 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Mesaje:
    2
    Problema tractiune skoda fabia 1.4 16v 101 cp

    Buna ziua. Ieri abia am reusit sa pornesc masina (mi a dat un prieten curent) dar facand careva ture cu ea am observat ca abia pleaca de pe loc, abia am urcat ci a doua o panta mica. nu mai trage motoru. stie cineva care ar putea fi cauza?
    sa fi ajuns apa in filtru de benzina si sa fi inghetat? au fost temperaturi de -18 grade
     
  7. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Masoara presiunea in rampa injectoarelor.
    Motorizarea 1.4 16v 101 CP : 3 bari.
    [​IMG]
     
  8. erstty30 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2014
    Mesaje:
    2
    Ma gandesc sa nu fi avut apa in rezervor, sa fi intrat in filtru si sa fi inghetat si astfel sa fie presiunea slaba la benzina. nush ce sa mai zic

    mi s a aprins si un martor in bord E.P.C. care sincer nu cunosc ce e . nu prea ma pricep la masini
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Feb 2014
  9. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Posibil probleme cu microintrerupatorul pedalei de frana.
     
  10. gcristi001

    gcristi001 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Mesaje:
    56
    Locație:
    Braila
    La relanti am avut un zgomot, mic rontait, care disparea cand apasam ambreiajul. In ultim perioada zgomotul s-a accentuat in intensitate, si apar si troncaneli regulate. Parerea (pe care o cred) e un rulment de prin cutia de viteze. (de la trenul fix zice cineva). Pareri care m-au indus in eroare e ca e rulmentul de presiune de la ambreiaj. Fabia 1, are 173000 Km. De cand am luat-o (135000 de km, acum 3 ani) ,am perceput o vibratie in maneta schimbatorului de viteze in treapta a 4-a, mai ales daca imping, sau trag putin de maneta.
    Asadar ma gandesc sa inlocuiesc cutia cu una SH. Sfatul e sa schimb si chitul de ambreiaj, ca sa economisesc la manopera. Fac ceea ce trebuie? Un sfat ar mai fi sa schimb uleiul in cutia de viteze (a fost schimbat acum 3 ani cu Castrol 75W90). Dar cred ca e degeaba, arunc 150-170 Ron. Deci costul ar fi 400 manopera, 400-600 kitul ambreiaj, si 600-900 cuita de viteze SH.
    Am vazut si lagar cu rulmenti de schimb pt cutia de viteze, dar nu stiu daca se pricepe cineva sa monteze, si rezolva problema complet.
     
    Ultima editare: 7 Mai 2016
  11. T. Carmen Skoda Expert

    Înscris:
    29 Apr 2012
    Mesaje:
    2.181
    Rulmentul de presiune (,,mic rontait"), iar trancanitul, suport de motor rupt.
    Nu. Inlocuiesti kitul de ambreiaj, si completezi cu ulei in cutie, daca este necesar.
    Pareri de pe forum, dar ai fost la un mecanic cu ea?
    Asculta cu atentie:
    https://www.youtube.com/watch?v=OTz1k1mYfH0
     
  12. gcristi001

    gcristi001 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Mesaje:
    56
    Locație:
    Braila
    Parerile sunt de la mecanici pe la care am fost. Asa e cand cauti pe la mai multi doctori :). Ce am inteles e ca rulmentul de presiune se aude cand apas ambreiajul, iar zgomotul din cutie, cu ambreiajul cuplat.
    O sa mai testez, sa ascult in frana de motor, cum e in video de mai sus. Teoretic la relanti, daca turez ar trebui sa creasca si zgomotul , nu?
     
  13. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Nu insista cu verificatul in sarcina . Evita franele de motor , accelerarile puternice si du-o la servis sa dea jos cutia . Acolo se va observa daca ai ceva probleme la kitul de ambreiaj , urmand ca , daca nu se gaseste o cauza rezonabila pentru zgomotele auzite sa se desfaca cutia . In cutie nu stii nimic , pana nu desfaci. O cutie este foarte costisitor de reparat. De cele mai multe ori este mai ieftina si mai practica schimbarea cutiei cu una SH. O cutie cu probleme se poate strica oricand. O cutie care functioneaza corect si nu este abuzata , poate schimba 3 motoare .
    Orice mecanic care chiar este mecanic , va sti sa iti elimine eventuale alte surse cum ar fi articulatii , suporti motor sau alte posibile surse de zgomot. DE pe forum nu vei afla solutie pentru simplul motiv ca nu exista solutii universal valabile si pentru ca intre problema si solutie apare si perceptia ta si modul in care expui problema care poate duce in balarii orice intentie buna de ajutor. Mergi la servis !
     
  14. Akos Bronze Member

    Înscris:
    11 Apr 2014
    Mesaje:
    215
    Locație:
    Tarnaveni, Mures
    @gcristi001
    Nu stiu de unde esti pt. ca nu ai locatia trecuta la profil....
    Este un mecanic care se ocupa doar de cutii de viteze manuale langa Turda.
    Lucreaza bine si are preturi corecte....face bucati o cutie in cateva minute...Daca esti din aproipere poti merge sa demonteze el cutia,daca nu se merita drumul atunci o demontezi intr un service si trimiti cutia prin curier.
    0746 127 271 Andrei
     
  15. gcristi001

    gcristi001 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Mesaje:
    56
    Locație:
    Braila
    Am schimbat kitul de ambreiaj. Nu am rezolvat nimic. As trimite cutia la un specialist, dar la service pretul de manopera creste corespunzator daca ii imobilizezi elevatorul pt cateva zile meseriasului. Pretul cerut pentru a schimba o cutie este de 300Ron, dar e destul de riscant sa cumperi o cutie SH, pentru ca nu stii daca se potriveste.

    ---------- Post added at 04:57 PM ---------- Previous post was at 04:50 PM ----------

    Sunt din Braila
     
  16. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Am schimbat eu cutia. M-a costat cea SH 700 de lei + 100 de lei transportul. Nu a fost riscant deloc. Multi dau garantie. Am fost super multumit.
    Un meserias este cel caruia i-am vandut cutia stricata (este membru pe forum). Desi mai multi mi-au zis ca nu merge reparata, el m-a sunat si mi-a spus ca a facut-o si este in regula. Probabil a revandut-o. Daca vrei sa vorbesti cu el, cauta mesajele mele, cele din aria de vanzari si vezi ca a postat acolo (nu stiu daca mai e activ).
     
  17. gcristi001

    gcristi001 2nd Gear Member

    Înscris:
    20 Mai 2013
    Mesaje:
    56
    Locație:
    Braila
    De ex. am intalnit urmatorul anunt. "Vand cutie de viteze skoda fabia 1.2 12v 6y cod BME. Functioneaza perfect, se potriveste fara absolut nici o modificare pe motoarele 1.4 16v AUA (75 cp), AUB (101 cp) " .
    Oare raportele de trasmitere sunt aceleasi?
     
  18. Caracal

    Caracal Bronze Member

    Înscris:
    30 Aug 2012
    Mesaje:
    213
    Locație:
    Bucuresti
    Nu cred, eu am luat-o facand cerere pe dez.ro. Acolo faci cererea de oferta si te cauta parcurile de dezmembrari.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare