1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Reviziile la masina

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de brigada, 11 Feb 2009.

  1. ge0

    ge0 4th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Mesaje:
    107
    Locație:
    bucuresti
    am mai auzit oameni care l-au schimbat asa dar ziceau ca ba au baia sudata...ba nu pot desface pe acolo...si ca nu ar fi prea recomandat.
     
  2. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    nici eu nu recomand. iti mai ramane ulei in motor asa. Si daca ii scotu busonu, asa sigur de duce tot. o sa ma uit eu prin scheme daca gasesc ceva.
     
  3. ge0

    ge0 4th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Mesaje:
    107
    Locație:
    bucuresti
    in caz ca aflii ceva anunta-ma si pe mine, o mie si trebuie sa-l schimb si eu.
    poate reusesc singur.
     
  4. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    e pe lateralu baii de ulei. Se da jos cu o tubulara din ce am vazut eu.
    filtru de ulei se da si ala jos cu o tubulara, de cat nu stiu, deschizi capota si vezi. e relativ usor.
     
  5. Michael

    Michael 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Mesaje:
    96
    Locație:
    Timisoara/Romania
    aici e inclusa si manopera?
     
  6. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    unde vrei sa faci revizia? reprezentanta sau service particular? conteaza mult pentru ca sunt diferente mari de pret.
    pe mine m-au costat 380 lei toate filtrele si uleiul castrol full sintetic 5w40. fara manopera.
     
  7. Michael

    Michael 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Aug 2010
    Mesaje:
    96
    Locație:
    Timisoara/Romania
    pai vreau sa cumpar consumabilele de la magazin si sa fac doar manopera la reprezentanta, inca sunt in garantie.
    din cate am inteles la prima revizie doar ulei motor, filtru ulei, filtru aer si filtru polen imi trebuie.
     
  8. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    Mai degraba renunti la filtru de polen si iti iei de motorina. ala de polen poti sa il suflii.
    Iti recomand filtre MANN, sunt de calitate superioara; sa nu iei sub nicio forma BOSCH. Sunt foarte prost lucrate, si materialele folosite sunt de calitate slaba.
    Intreaba cat te costa manopera la reprezentanta, si daca te lasa cat timp ai "garantie" la masina.
     
  9. efa982

    efa982 Silver Member

    Înscris:
    18 Mar 2010
    Mesaje:
    401
    Locație:
    bucharest
    @ andreidodo

    Scuza-ma ca te intrerup, dar tu "ai auzit" cu adevarat cine este firma BOSCH si cam la ce standarde lucreaza? Ai detalii si dovezi tehnice sau ingineresti ca produsele BOSCH sunt proaste? Poate esti mai convingator data viitoare :blahblah1:
     
  10. ge0

    ge0 4th Gear Member

    Înscris:
    7 Ian 2011
    Mesaje:
    107
    Locație:
    bucuresti
    tata a a vut prin 2000 un tel bosch...era destul de bun :))) si....de greu. eu mi-am luat tot filtre mann, urmeaza sa le schimb in vreo 500 km, app eu le-am luat din targul de la vitan, am facut o alegere proasta ? sa stiu dak le mai pun pe alea sau iau altele.
     
  11. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    prietene, eu am pus mana pe o scula bosch in '95 cand majoritatea romanilor aveau televizoare alb-negru. Bineinteles era adusa de afara, trecusera doar 5 ani de cand murise ceausescu....
    2 la mana poate ca ai idee de cat de semnificative sunt diferentele intre BOSCH albastru si BOSCH verde, de aceea se mira romanasu nostru cand vede o bormasina verde la 200 lei si una albastra la 700 lei... sunt multe de explicat aici, te poti documenta.
    3. eu iti spun ca pe acest principiu ca bosch e bun, am luat si eu filtre la masina; care aceste filtre comparativ cu mann sunt niste bucati de hartie. Nu crezi ce zic, convinge-te.
    Poate ca ai auzit si tu de replici sau chestii de genu asta. Oi fi fost eu nenorocos si m-am pacalit.
    Eu de azi incolo voi folosi mann, mai scumpe, dar calitate.

    Stiai ca makita este peste bosch la calitate si putere?? , deci exista si mai bun decat bosch.

    Sper ca acum am fost destul de convingator si pentru tine.
    Multumesc pentru ca ai avut rabdare sa citesti tot.
     
    Ultima editare: 20 Mar 2011
  12. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    foarte bine ca ti-ai luat mann. sunt mult mai bune.
     
  13. tomy

    tomy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    ARAD
    Prima revizie

    Astazi am facut prima revizie de 15.000 km, asa ca va pot spune, pt. cei care inca nu au facut-o (ca sa stiti cam la ce sa va asteptati), nu pt. cei cu multe sute de mii de km facuti la bordul Skodei, cam in ce a constat : inlocuire ulei si filtru de ulei, inspectie vizuala masina (ridicata pe elevator ) inclusiv verificare vizuala grosime placute frane si resetare interval service in CB. Total : 425 RON, din care 346 RON uleiul (56 RON/litru x 5 L), 66 RON filtru de ulei si 79 RON manopera. Mi-au bagat ulei Castrol SLS 5W-30 (acelasi tip pe care il aveam in motor de la cumparare).
     
  14. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    In motor intra 3.6 litri de ulei. Te-au pus sa cumperi 5? Filtru de aer si polen nu schimba la 15 000km? Numai bine
     
  15. tomy

    tomy 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Sep 2010
    Mesaje:
    8
    Locație:
    ARAD
    Asa este, in motor si filtru intra 3,6 litri de ulei. Un bidon de 1 litru mi l-au pus in portbagaj (probabil pt. eventuale completari ulterioare, eu sper sa nu fie cazul sa-l utilizez tot in urmatoarele 15.000 km ci doar cat va fi nevoie). Deci am “pierdut” 0,4 litri de ulei (acesti 0,4 litri de ulei l-au castigat ei), de fapt nu pot spune ca i-am pierdut deoarece beneficiez de intretinere gratuita pe durata celor 2 de garantie . Probabil asa este regula, mai ales ca eu nu stiam de acest aspect si asa cum am spus nici n-am platit cei 425 RON cat a costat revizia, deci puteau lejer sa nu imi mai dea acel litru. Poate ca, colegii de forum cu vechime ne pot lamuri acest aspect : de ce iti “baga pe gat” (pt. cei care platesc revizia) 1 litru de ulei, cand poti daca este cazul de completat uleiul, sa il cumperi ulterior probabil la un pret ceva mai mic de 56 RON/litru ? Apropos de tipul de ulei, rectific Castrol SLX si nu SLS, si 280 RON a costat uleiul si nu 346 RON (atat a fost uleiul + filtrul de ulei) , asa cum am scris eronat in postul anterior (observ ca stau rau cu matematica ....)
    Cat priveste filtrul de aer si de polen mi-au spus ca le vor schimba la 30.000 km. Numai bine !
     
    Ultima editare de un moderator: 24 Mar 2011
  16. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Am inteles....Da SLX cunosc...daca nu a trebuit sa platesti nici manopera nici consumabile, interesant ca ti-au dat uleiul numai asa....mai sunt si dealeri mai cumsecade se pare. In legatura cu filtrele de aer si polen, eu am umblat destul mult pe drumuri prafuite, sau dupa tiruri ca numai in nori de praf mergeam dupa ei, eu personal o sa ii schimb desi asa o sa ma coste mai mult revizia, macar stau linistit. Multumesc pentru raspuns si drumuri bune si bani de benzina sa avem!!!!
     
  17. cristiani_2009

    cristiani_2009 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Mesaje:
    49
    filtru ulei

    desteptul de la magazin mi-a dat un filtru de ulei mann 712/52 la care supapa deschide la 2,5 bari iar peste tot unde am cautat am gasit ca la mine se foloseste unul care deschide la 1 bar. are ceva daca il folosesc pe acesta? de dus inapoi nu mai pot sa il duc pt ca nu mi-a dat bon
     
  18. Link1983

    Link1983 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Mesaje:
    27
    Am o intrebare cu privire la filtrul de aer. Pot sa imi pun un filtru de aer conic in garantie?? sau daca fac asta pierd garantia?
     
  19. talpaiute

    talpaiute 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2011
    Mesaje:
    143
    Locație:
    Ploiesti
    Si eu as vrea sa imi pun filtru K&N care se potriveste perfect cu modelul meu, fara sa modific nimic. Nu cred ca are legatura cu garantia, dar poti sa il montezi usor pe cel original cand te duci la revizie, doar te duci de 1-2 ori pe perioada garantiei. Daca vrei sa renunti la cutia lui atunci e mai nasol, s-ar putea sa se lege de asta.
     
  20. Link1983

    Link1983 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2011
    Mesaje:
    27
    Pai aici ii problema ca am gasit unul conic K&N in state cu 220 USD (chilipir la ce preturi avem noi in Romania)...si ca sa il montez pe ala tre sa dau jos cutia lu asta vechi...sti cumva care este aportul de cai putere pe care il aduce un astfel de filtru??
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare