1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Becuri arse la Octavia 2 2008

Discuție în 'Skoda Octavia II' creată de raptor, 15 Dec 2010.

  1. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Salut!

    Am o Skoda octavia 2 din 2008 1.9 TDi.

    Marea problema la aceasta masina sunt becurile ( in special H7 cel de faza scurta). In perioadele reci si nu numai imi tot arde becurile de faza scurta (in decurs de 2 saptamani - 3 becuri H7). Acum de cand a dat frigul si in Bucuresti am schimbat 2 H7 la ambele faruri in decurs de 1 luna. :(

    Am mai schimbat din Aug 2008 si alte becuri: numar spate, proiector stanga fata, plafoniera spate, pozitie fata si spate (aici sunt mai multe tipuri cel cu dublu filament de 21W cu 4W si cele de 4W) si imi mai face figuri si cel de la scrumiera cu toate ca nu sunt fumator si acolo imi depozitez guma de mestecat.


    Are cineva o rezolvare la aceasta problema ?


    Multumesc anticipat si drumuri bune!
     
  2. cgadalean

    cgadalean Skoda Expert

    Înscris:
    7 Ian 2009
    Mesaje:
    1.216
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Mie imi suna a contacte imperfecte sau chiar scurt-circuit pe instalatie. Becurile se ard daca nu sunt montate la locul lor, daca se atinge sticla cu degetele sau daca exista un scurt pe instalatie.
     
  3. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Pai nu imi da nici o eroare pe tester. Iar de montat le montez eu si nu ating sticla cu mana la H7. Si contacte imperfecte la ce? Se aprind bine cand se aprind nu clipesc sau mai stiu eu ce. Plus ca in firma mai avem masini la fel si au aceiasi problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Dec 2010
  4. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    a fost lovita masina? e posibil ca undeva sa fie un contact imperfect si sa iti vina tensiune mai mare pe bec si sa il arda. eu am schimbat 4 becuri h7 in 4 ani. ultimu set este de 15 lei . sa vad cat tine asta. oricum nu e bine. anunta ce ai facut, ce ai rezolvat. salut
     
  5. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    Am avut diverse accidente marunte ca si celelalte masini din firma dar nu asta e problema ca imi vine tensiune la fel ca la baterie ( am masurat cu aparatul de masura) si nici alternatorul nu imi baga mai mult decat trebuie (nici in turatie nici in gol). La inceput mi-am luat un bec de firma (Hella care mi-a picat in 3 zile) pe urma am cautat numai becuri ieftine (10 lei setul cu un H7 si diverse becuri mici). Acum mi-am luat un Bosch cu 25 lei sa vad cat ma tine asta.
    Becurile multe le arde cu preponderenta in sezonul rece.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Dec 2010
  6. andreidodo

    andreidodo Bronze Member

    Înscris:
    31 Oct 2010
    Mesaje:
    270
    Locație:
    ploiesti, bucuresti
    nu e izolata carcasa farului ? nu inteleg de ce arde, oricum e normal, posibil sa iti bage amperaj mai mare, vezi siguranta pentru faruri de cati amperi, desi nu are relevanta. verifica inca odata contactele sa nu fie coxate. pot aparea grave probleme de la asa ceva. vezi dupa ceva mers in trafic daca se incalzesc firele.
     
  7. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    370
    Locație:
    Bucuresti
    Daca cumperi becuri H7 la pretul de 10 lei bucata, atunci asta este raspunsul, asa pateam si eu pana am cumparat Philips de 350 ron setul.
     
  8. panayx

    panayx 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2010
    Mesaje:
    38
    Locație:
    Galati
    Nu ai cum sa ai o valoare mai mare a tensiunii mai mult decit genereaza alternatorul sau bateria, poti avea in schimb curentul mare adica valoarea intensitatii curentului si este posibil ca un contact imperfect intr-un nod de retea sa faca sa-ti treaca pe la aceste becuri o valoare mai mare a intensitatii curentului.Este foarte posibil sa fie si calitatea becurilor. Eu de cand am masina (feb 2008) nu am schimbat nici un bec, vezi sa nu apari pe la stirile PRO TV ! Tine-ne la curent si nu te mai chinui sa masori tensiunea problema e la intensitea (amperajul).
     
  9. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Panayx , trebuie sa mai inveti multa fizica ca sa nu mai spui prostii...
    Omu' a masurat bine cind a masurat tensiunea, ca in functie de ea si de rezistenta becului rezulta intensitatea curentului.
    Revenind la problema , nu cred ca becurile se ard fiindca sint ieftine , cauzele intilnite de mine in ultima mie de ani pentru fenomenul asta sint ,o masa imperfecta in circuitul becului sau ceva rupt in far si atunci becul tremura , adica vibreaza in timpul mersului . Sa fiu mai explicit, becul e fixat rigid pe oglinda. Oglinda este fixata in far prin trei puncte, si daca una din fixari s-a rupt, in mers oglinda va vibra la toate socurile pe care i le da masina, asta scuturind foarte usor un filament incins. Bine inteles ca am eliminat murdarirea sticlei becului la montare, apa ( umezeala ) patrunsa in far si socurile de tensiune ( a masurat si nu sint )
     
  10. Oana FOC

    Oana FOC 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Feb 2011
    Mesaje:
    8
    Locație:
    Timisoara > Deva
    Din pacate, zic eu, pe masina mea e montata o instalatie xenon after-market, pe faza scurta. Problema mea e ca farul din stanga e mai slab si mi-a aparut in bord un martor de bec ars.
    Am si eu cateva intrebari:
    Trebuie sa le schimb pe ambele, asa ar fi mai bine, nu? Dupa ce le schimb martorul se va stinge?
    Ce becuri imi recomandati? De ce putere? Nu as vrea sa aiba tenta insuportabila de albastru...
     
  11. Doragon

    Doragon Skoda Expert

    Înscris:
    21 Iul 2009
    Mesaje:
    1.334
    Locație:
    bucuresti
    becuri de 35w 6000k-alb rece sau 8000k-alb-albastrui
     
  12. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Pe mine becurile de fabrica m-au tinut 2 ani batuti in cuie diferenta de cam 2 luni intre 1 si al 2-lea care s-a ars si mi-am pus philips la 22 ron de care sint foarte multumit numai ca atunci cind am schimbat unul din becuri cred ca am dereglat farul din lacasul lui si acum stg bate mai sus fata de drt stie cumva cineva cum se regleaza faza scurta???:thrashi:
     
  13. tiganusmc 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2011
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Campina
    Schimb bec faza scurta

    Salutare ,

    Va rog sa-mi explicati cum pot schimba becul pt faza scurta , fata ,stanga .M-am uitat putin si nu-mi dau seama cum as putea sa scot farul .Sau nu trebuie ?
    De asemenea , ma gandeam , daca tot o sa fac operatiunea asta , sa schimb becul si pe dreapta .Sincer as vrea o lumina mai clara pe timp de noapte , si sunt dispus sa dau un ban in plus pe ceva mai bun .Nu ma pricep la aceasta parte asa ca, va rog sa ma ajutati in ceea ce priveste tipul becului (H ... ) , firma ,etc .
    Mentionez ca nu am xenon .

    Multumesc mult pentru ajutor .

    Numai bine
     
  14. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Pai farul se scoate foarte usor , vezi imaginile , desfaci o piulita, tragi de tragaci si dai farul afara, glisind spre in fata.
    Atentie cind il pui la loc, sa fie bine asezat pe sanie, altfel bate aiurea , in sus sau in jos , fara sa fi umblat la reglaje.
    Apropo, cind schimbi becul nu e nevoie sa umbli la reglaje , acestea se pastreaza.
    In far ai H7 pe scurta si H1 pe lunga, ca producator de becuri parerile sint foarte impartite, asa ca ma abtin sa-ti fac vre-o propunere.
    Am atasat si suruburile de reglaj , desi REPET, cind schimbi un bec NU TREBUIE sa umbli la reglaje , fiindca acestea nu se modifica.
     
  15. tiganusmc 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Oct 2011
    Mesaje:
    2
    Locație:
    Campina
    multam mult pentru indicatii
    Philips sau Osram :) ?
     
  16. lucian.1950

    lucian.1950 Gold Member

    Înscris:
    18 Noi 2009
    Mesaje:
    740
    Locație:
    Bucuresti
    Din experienta personala osram - de ce ?! - nu am sesizat cu ochiul liber diferente intre ele, in schimb philipsurile s-au ars mai repede.
     
  17. raptor

    raptor 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2010
    Mesaje:
    29
    Locație:
    BUCURESTI sector5
    salut!

    Am tot schimbat becuri pe a mea Skoda O2 (masina de serviciu, numai eu merg cu ea de noua si am 121.000km din aug 2008).
    De o luna am achizitionat un H7 de la Magneti Marelli all season (are o lumina usor galbuie dar cu urme stravezii). E cel mai tare bec dupa Xenon. Mult mai puternic ca lumina, intensitate si nu e deranjant deloc (farurile mele sunt putin mai ridicate si daca pun ceva in spate imediat ma semnalizeaza ceilalti participanti la trafic sa cobor faza scurta).
    Pe ceata e extraorinar si pe ploaie se descurca bine.
    Acum ramane de vazut cat de mult rezista in conditiile in care la mine masina parcurge zilnic cel putin 100km si circul cu faza scurta aprinsa.

    Drumuri bune si fara evenimente.
     
  18. cataline

    cataline 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Mesaje:
    64
    Locație:
    Bucuresti
    Mersul cu faza scurta prin oras arde becurile, ba mai mult creste si consumul. In oras dai in guri de canal, linii de tramvai, gropi, etc si atunci filamentul se scutura deoarece este fierbinte. Eu merg cu luminile stinse in oras, iar in ultimii 30.000 km nu am schimbat decat un bec la stop pe frana.
     
  19. Marius9301 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2019
    Mesaje:
    1
    Salut ! Vin si eu cu problema , dețin o skoda octavia 2 facelift rs , nu mi se aprind becurile de poziție , siguranta am verificat-o, becurile schimbate , nu imi da eroare ! Ce poate fi ? Multumesc
     
  20. al bundy

    al bundy Skoda Expert

    Înscris:
    28 Aug 2010
    Mesaje:
    1.622
    Locație:
    Bucuresti
    Nu este nimic in neregula RS nu are active becurile de pozitie din far, sunt cele din DRL din bara aprinse la intensitate scazuta.
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare