1. Inainte de a deschide un subiect nou va rugam sa folositi functia de cautare. Exista probabilitatea foarte mare ca intrebarea dumneavoastra sa fi fost publicata deja de catre alti membri si este la fel de probabil ca raspunsul la respectiva intrebare sa fie deja pe forum.
    Introduceti intrebarea dumneavoastra doar in sectiunea corespunzatoare. In caz contrar, mesajele vor fi mutate sau sterse.
    De asemenea, va rugam sa consultati regulamentul ori de cate ori considerati ca este necesar.
    Va multumim!

Probleme turbina

Discuție în 'Discutii generale Skoda' creată de daniel11, 22 Ian 2009.

  1. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Si pina la urma ai rezolvat problema turbinei?ai luat reconditionata ,ai reparat-o acum cum functioneaza tot fluiera A mea fluiera doar cind este motorul rece de aceea nici nu ii dau talpi dar dupa ce a ajuns apa la 90, talpa si nu fluiera Centru de reparatii turbine era si prin bucurestii noi SC turboserv parca se numea
     
  2. mxcliviu 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Apr 2012
    Mesaje:
    12
    mie mi-au zis la service ca turbinele de p skoda 2 sunt KKK si ca nu au geometrie variabila,deci nu se mai curata,daca pica trebuiesc inlocuite,
     
  3. Andrei1980 6th Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2010
    Mesaje:
    181
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Depinde de la motor la motor. De exemplu 1.4TSI are IHI si nu are geometrie variabila...1.9TDI insa are KKK si are geometrie variabila....
     
  4. remus28m 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Apr 2012
    Mesaje:
    1
    scurgeri ulei pe langa furtun turbo suflanta

    Salutare..am si eu o intrebare..am descoperit...cand am facut schimbul de ulei sub masina...un furtun...care iese din turbo suflanta..si curgea pe langa el....a fost verificat de catre mecanic si a spus ca trebuie schimbat..cica ar costa cam 150 euro..s-au slabit niste urechi metalice...din capatul furtunului...imbinare....masina merge foarte bine...dar nu stiu..care e cauza..si daca ar putea fi ceva consecinte grave...???...am o Octavia 2..2008 1.9 tdi..75 000 km...!! Multumec..!!:sob:
     
  5. RazvanBoy 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Mar 2012
    Mesaje:
    4
    Va rog ajutatima

    Va rog sa ma ajutati si pe mine .... Astazi dupa un drum de 90 km in care am mers cu 130...160 si poate peste am ajuns la destinatie . Am parcat dupa care la vreo 15 min m-am dus sa o mut in alt loc de parcare . La vreo 20 de metri am observat un fum innecacios si dens ... Am oprit motorul si am verificat uleiul ... Am avut impresia ca e cam putin asa ca m-am dus si am mai luat un litru de ulei pe care l-am pus ... Am dat cheie si a mai scos un pic de fum dupa carenu a mai scos ... Am oprit si am mai stat vreo jumatate de ora ... La aproximativ 200 de metri a inceput iar sa scoata fum ...si al oprit iar ... Precizez ca fumul avea un miros intent de ars si fiind foarte innecacios ... Va rog sa ma ajutati cu o parere
     
  6. yootgv 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Mesaje:
    2
    ramane fara putere

    salut! am si eu o problema cu octavia mea. de cateva zile am observat ca nu mai are puterea care o avea. am crezut ca e din EGR. l-am curatat si tot de geaba. stie cineva ce poate avea? turbina se aude ca lucreaza cand este in sarcina. multumesc frumos!
     
  7. yootgv 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2012
    Mesaje:
    2
    probleme la EGR

    :banghead:
     
  8. 4d3l1n 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iul 2012
    Mesaje:
    1
    Supapa EGR,model KKK

    Buna ziua,

    Sunt foarte stresat de faptul ca la sfarsitul saptamanii plec in concediu si de 2 zile am patit si eu problema cu supapa de la turbina.Am citit aproape topicurile privitor la aceasta supapa .Deoarece nu sunt de acord cu o remediere a piesei ,am cautat sa achizitionez si sa schimb piesa stricata cu una noua.Toti importatorii si toate serviceurile unde am fost mi-au dat acelasi raspuns :"se livreaza impreuna cu turbina" .
    Intrebarea mea este "stie cineva daca intradevar se poate schmba doar supapa si unde se gaseste de cumparat ?"Am sanse sa plec cu masina in concediu sau inchiriez una ?:))


    Multumesc
     
  9. octavia2 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Mar 2011
    Mesaje:
    71
    turbo variabil sau normal

    salut.este vorba de o2 ,1.9, tdi.,anul decembrie 2004,cod motor bjb,de 105 cp.intrebarea mea este ce fel de turbo am si la cite rotatii ar trebui sa deschida sau sa-l simt ca intra in functiune.deci in momentul de fata eu il simt cam pe la 2400-2500 de rotatii ca intra in functiune in oricare viteza ar fi, smuncind dintr-o data.masina merge bine,fum nu scoate.
    mersi pentru eventualele raspunsuri.
     
  10. 530d 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2013
    Mesaje:
    5
    De aia avem atata denivelari pe strazile noastre ca hergelia ta de 105 cp tot rupe asfaltul.
    Astea sunt niste lucruri relative. Cine nu a avut masina mai puternica de 105 cp bineinteles ca rupe asfaltul. Cine conduce masini de peste 200 de cai se pare mai lenes motorul TDI. Si asta nu inseamna ca are problema la turbosuflanta.
     
  11. cristeamandrei

    cristeamandrei Silver Member

    Înscris:
    23 Noi 2008
    Mesaje:
    370
    Locație:
    Bucuresti
    mie 105 hp mi se par insuficienti pt o octavia 2 de exemplu.
     
  12. tm49syr 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2012
    Mesaje:
    47
    Conduc O2 - bkd 2.0 tdi la servici si masina personala O2 - 1.9 tdi bjb(diferenta de putere dintre motoare fiind 140 - 105= 35CP). Intr-adevar este o diferenta destul de mare de putere, dar si cei 105 CP isi fac bine treaba(cel putin pana la 140 km/h). Daca vrei sportivitate, cuplu si viteza(de la 160 km in sus - eu am mers cu 220 km/h cu ea pe autostrada) atunci BKD-ul este net superior.
    Ce am constatat, este faptul ca 1.9-le este mult mai zgomotos decat cea de 2.0 l, diferenta de consum fiind de 1 l/100km in favoarea motorului de 1.9l.
     
  13. rayn Bronze Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Mesaje:
    270
    Locație:
    Bucuresti
    sal

    Ai uitat sa mentionezi si 1000 E cel putin diferenta de pret la achizitie plus taxa de inmatriculare sensibil mai mare :rock:
     
  14. Yob_87

    Yob_87 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Ian 2013
    Mesaje:
    1
    Sal

    Salut! am si eu o Octavia II, din 2008 luata la 0 km. Pe la 70000km a inceput sa suiere si a mai mers asa pana la 140 000 cand s-a spart cu totul. Am pus o turbina nou nouta care dupa 35 000 de km da semne case duce si ea. Nu se pune problema de mers subturat sau chestii de genu. Ma poate ajuta cnv cu vreo idee?? Ce sa-i fac ca sa nu mai am probleme cu turbina!
     
  15. brigadact 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2013
    Mesaje:
    85
    Locație:
    Bucuresti
    Turbina Skoda!

    Am o skoda octavia tour1 1.6(102 caluti obositi)din 10.2008 si ma intrebam daca pot monta pe motor,turbina de la 1.8,doar turbina.Apar ceva complicatii?
     
  16. JurasikMan

    JurasikMan Skoda Expert

    Înscris:
    21 Sep 2009
    Mesaje:
    1.843
    Locație:
    Brasov
    Da, apar ! Las-o asa ! :banghead:
     
  17. Rizado 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Feb 2013
    Mesaje:
    18
    Salut.
    am sot 1.9tdi 90cp AGR
    Mi se taia pe la 130-140 si s-a dovedit a fi senzorul ala de presiune (daca puneti pe tester trebuie sa va dea eroare cod N75), este situat deasupra borcanului cu lichid de frana si intra 3 furtunase in el.
    50 de lei de la dez sau 150 nou.
    Verificati si furtunasele.
     
  18. bahamas 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Mesaje:
    3
    Salutare.
    De azi parca am o noua masina. Aveam aceleasi probleme cam mai toata lumea, in oras mergea ok, dar afara, dupa 120-130 nu mai avea putere, intra in limitare. Azi am schimbat senzorul de presiune - MAP. Acum trage bine, urca frumos in ture si nu se mai limiteaza la 130.
    Bafta.
     
  19. SkodaSLX

    SkodaSLX 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2012
    Mesaje:
    22
    Salut,

    Nu sunt mecanic, nici inginer, insa am avut problema asemanatoare in ce priveste variatia de turatie in ralanti si scaderea brusca de putere intr-un anumit regim, dublata de cresterea consumului. Problema identificata dupa testare ducea inspre pompa de injectie. Am schimbat pompa si s-au rezolvat toate problemele.
    Acum, serios vorbind, am gasit un service excelent -in TM- nu stiu de unde esti, mi-au detectat corect problema, iar pompa de injectie cumparata din strainatate, la mana a doua, Bosch, cu garantie data de Bosch. Nu era pompa reconditionata, ci recuperata de pe masini ajunse in schrott din diverse motive! Am transpirat putin cumparand-o la mana a doua, dar nu regret defel. E impecabila.
    O singura remarca: la mine pompa a ajuns rau din cauza unor mecanici, care mi-au reglat prost distributia. Cei cu care am vorbit despre pompele de felul asta, inclusiv cel care mi-a vandut-o pe asta pe care o am, au sustinut in cor ca acest tip de pompa nu prea cedeaza. Insa, nestiind istoricul masinii, e posibil...
    Acestea sunt doar parerile mele si felul in care am rezolvat neplacerea. Nu am pretentii mai mari de atat.
    Mult succes!

    Sigur e turbina? Problemele de putere apar si din pompa de injectie. Reparatia de turbina nu e usoara.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2014
  20. David

    David 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mai 2011
    Mesaje:
    14
    Locație:
    Bucuresti
    Salut. Am aceeasi problema ca majoritatea, mi se opreste turbina in jurul a 3000rpm, dar doar daca mentin turatia cam 10-15 secunde. Mi se aprinde si martorul de la motor, si imi apare si textul "Emissions workshop!". Problema e ca am facut 2 diagnoze, la 2 "mecanici" diferiti, cu diagnosticuri diferite. Unul zice ca trebuie reconditionata turbina(sau schimbata), iar celalalt ca trebuie supapa EGR schimbata. Mentionez ca am curatat supapa EGR inainte sa o duc la diagnoza, nu prea era mizerie inauntru si nici nu imi da ulei. O2, motor 2.0tdi, 140cp. Ajutor, va rog :)
     

Distribuie pagina asta

  1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.
    Înlătură notificare