PDA

View Full Version : Intreruperi motor nevoie de ajutor urgent.


cristeamandrei
06-10-2010, 02:33 AM
Am o mare problema care ma depaseste, si anume faptul ca la rece motorul se intrerupe si evident ca masina vibreaza tare, am pus laptop-ul pe ea si nu are nici o eroare, de asemenea la cald masina porneste greu, ma enerveaza tare ca nu am idee de unde sa o apuc, nu sunt paralel cu masinile dar asta ma depaseste, va rog daca aveti sugestii sa mi le dati ca e buna orice sugestie.
Octavia 2 2.0 TDI 140 Hp Motor tip BKD.
Multumesc mult.

susu.alex
06-10-2010, 10:40 AM
La cald e normal sa porneasca ceva mai greu , dar la rece sincer nu prea am idee .

rosso corse
06-10-2010, 11:48 PM
Pot fii mai multe cauze: motorina, injector, egr, vreun senzor defect. Eu zic sa le iei pe rand, intai fa un test pt injectoare si daca e ok incearca sa cureti egr-ul. Bafta!

cristeamandrei
07-10-2010, 01:21 PM
Pot fii mai multe cauze: motorina, injector, egr, vreun senzor defect. Eu zic sa le iei pe rand, intai fa un test pt injectoare si daca e ok incearca sa cureti egr-ul. Bafta!

sa le luam pe rand: motorina nu poate fi pt ca se intampla de cateva plinuri si de fiecare data am luat motorina din alta parte, injectoarele functioneaza in parametrii normali, egr a fost schimbat de 3-4 luni cu unul nou, la senzori nu am nici o eroare :crying: nu mai stiu cum se face adaptarea la egr am mai facut-o dar am uitat cum, poate ai sau aveti idee cum se face sa-mi reamintiti.
multumesc mult

La cald e normal sa porneasca ceva mai greu , dar la rece sincer nu prea am idee ..
Stiu ca e normal sa plece mai greu la cald da nu ca o dacie 1300. :crying:

susu.alex
07-10-2010, 02:28 PM
Dupa ce zici tu ar fi bine sa porneasca ca o dacie ( a mea o ia din prima si la -10 ) . Daca nu-i dai de cap asa trebuie desfacuta si se ajunge la lucruri urate in romania .

cristeamandrei
08-10-2010, 12:39 AM
Dupa ce zici tu ar fi bine sa porneasca ca o dacie ( a mea o ia din prima si la -10 ) . Daca nu-i dai de cap asa trebuie desfacuta si se ajunge la lucruri urate in romania .

Sa crap daca am inteles ce vrei sa spui :arco:

susu.alex
08-10-2010, 10:57 AM
Spuneai ca porneste cam ca o dacie si ma dus cu gandu la conserva mea de dacie din parcare care o ia la prima cheie de 2 ani :)) .

Si despre masina ta , ia spune ce ulei ai . Fa un plin cu ceva motorina mai premium . Inainte sa o opresti , tureaz-o putin si dupaia las-o 1 minut si opreste-o . Chiar nu pot sa-mi dau seama de la ce ar fi problema asta a ta :( .


P.S : MI-a venit masinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :X:X:X .

cristeamandrei
08-10-2010, 08:51 PM
Am ulei Mobile full sintetic :meeting:

ganev
10-10-2010, 10:59 PM
am skoda 1,2 tsi si am 7000km la rece in sarcina se intrerupea nu se apridea nici un bec pe bord am fost la garantie si au facut un update si acum nu mai face sa nu fie ceva di calculator sau fire intrerupte dute la reprezentanta nu te juca cu toti mecanici sa shimbi piese degeaba

cristeamandrei
10-10-2010, 11:03 PM
Multumesc o sa iau in calcul, ma intreb cat costa un update?

sosoiu
12-10-2010, 10:27 PM
un prieten are skoda 1.9 d 105 c si ai pornea mai greu la cald. era de la un senzor de temperatura de la motor. la schimbat si nu mai are nici o problema.

cristeamandrei
12-10-2010, 10:31 PM
Sunt de acord cu tine dar eu nu am nici o eroare pe VCDS, si atunci de care senzor sa ma apuc ? :meeting:

JurasikMan
12-10-2010, 11:12 PM
Senzorul ( sau sonda de temperatura ) de pe blocul motor poate sa nu fie intrerupt. Poate fi decalibrat doar. In acest fel , percepe eronat temperatura motorului si intra pe grafic de amestec aferent unei temperaturi diferite de cea pentru care a fost facut graficul. Rezultatele acestei defectiuni sunt de obicei consumul sporit si pornirea grea la rece.
Legat de upgrade de soft , pentru motorul tau ( din prezentare vad 2.0 TDI 140 CP ) nu exista. La 1.2 s-a facut o modificare de soft pentru a rezolva trepidatiile si variatiile de turatie la anumite temperaturi ( de obicei la rece ). Asta a fost doar o mica modificare a amestecului si a nivelului de ralanti la prima pornire in conditii de temperatura scazuta. Intrucat problema a fost semnalata de multi proprietari, au modificat softul pentru anumiti parametri.
La motorul tau nu este nevoie de nici un upgrade de soft.
Poti avea defectiuni pe sistemul de alimentare pe care testerul nu le vede. sunt unele defectiuni pur mecanice pe care nu le poate detecta testerul.
Personal, presupun problemele tale poti fi :
- injector care ramane blocat aleator;
- alimentare neconstanta;
- cabluri cu probleme care in anumite conditii nu fac contact pentru o scurta perioada de timp.
Aceste tipuri de probleme nu sunt detectate de tester.
Si ar mai fi ceva. Verifica daca nu pierzi presiune pe sistemul de alimentare. Daca nu este perfect etans ( conducta cu por , garnitura ciupita, chiar conducta aplatizata - din motive diferite gen pus masina pe burta pe vreo bordura ) , ai sanse sa se manifeste ca in cazul tau .

cristeamandrei
14-10-2010, 02:08 AM
Multumesc JurasikMan asta este genul de raspuns pe care eu il agreez, am sa incerc sa caut solutii, oricm daca cineva mai are idei eu sunt deschis la sfaturi, cand am sa rezolv problema voi posta ce a fost si cum sa remediat, oricum eu mai astept pareri.

Ionut_SIG
14-10-2010, 02:46 PM
Senzorul ( sau sonda de temperatura ) de pe blocul motor poate sa nu fie intrerupt. Poate fi decalibrat doar. In acest fel , percepe eronat temperatura motorului si intra pe grafic de amestec aferent unei temperaturi diferite de cea pentru care a fost facut graficul. Rezultatele acestei defectiuni sunt de obicei consumul sporit si pornirea grea la rece.


Jurasik nu vreau sa te contrazic dar aceste probleme la senzorul de temperatura creaza probleme la pornirea cu motorul cald, cel putin la mine asa a fost.
Sfat pentru cei care banuiesc ca au aceasta problema: la punerea contactului cu motorul cald urmariti indicatorul de temperatura apa si daca nu indica nimic atunci luati si puneti contactul pana acest indicator lucreaza deoarece cum spunea si Jurasik intai se decalibreaza si abia apoi se strica de tot.

cristeamandrei
15-10-2010, 11:50 PM
imi puteti da si mie o serie de la sonda asta sau imi puteti spune unde este localizata aceasta sonda? ca sa stiu ce cumpar ;) multumesc

JurasikMan
16-10-2010, 12:19 PM
Jurasik... aceste probleme la senzorul de temperatura creaza probleme la pornirea cu motorul cald, cel putin la mine asa a fost.
Sfat pentru cei care banuiesc ca au aceasta problema: la punerea contactului cu motorul cald urmariti indicatorul de temperatura apa si daca nu indica nimic atunci luati si puneti contactul pana acest indicator lucreaza deoarece cum spunea si Jurasik intai se decalibreaza si abia apoi se strica de tot.

Ionut, te asigur ca face aceleasi probleme si la cald si la frig. Indiferent deca motorul este rece sau cald , calculatorul va comanda furnizarea unui amestec nepotrivit vis-a-vis de temperatura motorului . Manifestarile sunt aceleasi. Pornire grea , se ineaca motorul , miros de carburant .

Ionut_SIG
16-10-2010, 09:56 PM
Eu am circulat mai mult de o luna cu acest senzor defect si la rece nu am avut niciodata probleme de asta am zis asa.

cristeamandrei
20-10-2010, 05:27 PM
va rog sa-mi spune-ti si mie despre care senzor e vb, cel de apa sau care ?

cgadalean
21-10-2010, 12:13 AM
Da, despre ala e vorba. Senzor temperatura motor.

cristeamandrei
11-11-2010, 11:14 PM
Nu reusesc sa-i dau de cap, motorul la rece inca intrerupe din ce in ce mai rau, va rog mai veniti cu idei.
Am o vaga idee ca cineva inteligent o sa ma trimita la service :p .
Multumesc

cristeamandrei
25-11-2010, 10:05 PM
Uite ca m-am dus si la service fara ca cineva sa-mi spuna sa o fac, ce incompetenti, ce picati din luna, ce ..., am ajuns la ei si le-am spus ca porneste greu la cald si intrerupe la rece, dupa ce s-au uitat la ea vre-o 4 ingineri si au iesit si cu ea in probe sa dat vedictul, trebuie sa schimb bucsile de la bascule, burduful de la planetara si un tampon de echilibrare, si bine inteles ca am intrebat dar de ce intrerupe motorul pana la urma, si a spus marele inginer ca inca se verifica si au intors-o pe toate fetele si au sucit-o, asa ca a revenit marele inginer si mi-a spus ca ei cred ca sunt injectoarele, adica cum cred???? ei au voie sa creada despre piese in valoare de 8800 lei ??? da ce au innebunit? pai zi frate clar este sau nu asta, dar el nu a fost in stare sa spuna sigur sau nu, pai ce eu am innebunit sa dau atatia bani sa aflu ca nu e de la injectoare?
Sa tacanit lupu frateeeeeee..........

zuzububu
25-11-2010, 11:00 PM
8800 -4 injectoare??????
Foarte mult, tatal meu are un ford transit din 2005 si a trebuit sa schimbe toate 4 injectoare, le reprezentanta ford din tara noastra minunata erau pe la 1200-1300 Ron/bucata, le-am cumparat din Germania de la reprezentanta la 100 euro bucata.
Este ceva normal ca doar noi avem salarii mai mari ca nemtii:)

In legatura cu cazul tau ...am ramas masca, sa spuna ca planetara...bucsi au legatura cu pornitul si opritul masinii...!!!, inseamna ca si aia sunt mecanici sau ingineri cum sunt eu ASTRONAUT.

Bine ca nu au avut alt motiv cum ar fi "presurile de cauciuc sunt cauza"

Ca la noi ..la nimeni!

patratzel1988
25-11-2010, 11:46 PM
cu 2000 de euroi,iti aduci 1 motor PERFECT din Jermanica,si 4 injectoare de schimb,bune.Astia SUNT NESIMTITI SI BAT CAMPII mai rau ca tractorul lu nea Gheorghe.

Andrei1980
26-11-2010, 12:55 AM
8800 lei????????????????????? Doamne fereste....Cum zice Patratel....astia ne cred pacalicii secolului la reprezentante.....nu cred ca nu se poate , si chiar nu imi vine sa cred ca toate injectoarele ar fi duse...daca acelea ar fi...dar asa cu "cred ca" la asa piese....poate schimbi si dupa aceea iti vine sa sari de belcon del a etajul 10 , ca tot se intrerupe si dupa...eu zic sa te mai uiti si in alta parte sau sa incerci sa cauti un specialist in motoare diesel sau chiar mai bine , oe aceste motoare....iti tin pumnii!!!!

cristeamandrei
26-11-2010, 01:23 AM
Din nefericire pt mine este motorul pompe duze care este ultima generetie si injectoarele sunt chiar 8800 ron,si nici nu pot fi reparate, dar pe bune cine da atatia bani pt ca nenea inginerul lu peste crede ca...???
Iar incompetenta e la ea acasa avand in vedere ca mi-a spus inginerul lui peste ca injectoarele functioneaza in parametrii dar nu injecteaza egal, si de aceia ei cred ca trebuiesc schimbate,si ma mai intrebat daca vreau sa schimb si bucsile de la bascula, si tamponul central de la motor? pai de asta am venit eu acolo si asa crede basca lu ala ca pe mine ma dau afara 2000 de euro?
E adevarat ca le-am gasit la dezmembrari injectoarele cu 600 de euro, dar intreb iar daca merita sa ma iau dupa inginerul lu peste si sa dau banii astia si motorul sa intrerupa in contiunuare?
Si culmea ca la ei ora de service costa 100 Ron plus TVA iar pe mine dupa 2 ore jumate m-au pus sa platesc 70 Ron TVA inclus, adica evident ca s-au simtit ca nu au facut nimic, mai mult de atat la inceput mi-au spus ca porneste greu la cald pt ca trebuie curatat electromotorul pe care eu il curatasem cu o zi inainte, si apoi ca trebuie schimbat senzorul de temperatura pe care eu il schimbasem tot cu o zi inainte, iar pana la urma pornirea la cald tot eu am rezolvat-o cu resoftare.

Romanica suks :meeting:

8800 -

In legatura cu cazul tau ...am ramas masca, sa spuna ca planetara...bucsi au legatura cu pornitul si opritul masinii...!!!, inseamna ca si aia sunt mecanici sau ingineri cum sunt eu ASTRONAUT.

Bine ca nu au avut alt motiv cum ar fi "presurile de cauciuc sunt cauza"

Ca la noi ..la nimeni!

NU au spus ca de aia nu merge bine masina dar au venit cu o lista de lucruri care trebuiesc schimbate la masina pt ca sunt uzate, trebuiau sa imi ceara banii pe ceva nu? numai ca nu pt asta ma dusesem eu acolo.

zuzububu
26-11-2010, 04:35 AM
In primul rand mi se pare cam mult 100 ron pe ora manopera, pe la reprezentanta audi era 100 ron/ora, la reprezentanta skoda ii la 80 ron/ora.
In ungaria te asigur ca toate piesele si manoperele sunt cu mult mai ieftine si poti sta langa masina.

Ce motiv ai avut sa schimbi senzorul de temperatura?
Cati km are masina?
Daca ar fi sigur problema injectoarele sunt sigur ca ai gasi noi pe la 700-900 euro, dar in alta tara.

cristeamandrei
26-11-2010, 02:09 PM
Pai am schimbat senzorul de temperatura din cauza ca am auzit un zvon, masina are 96.000 km, problema este ca nu este sigur ca sunt injectoarele si decat sa dau 900 de euro mai bine o vand pe asta mai pun 1000-1500 si imi iau un passat 1.9 mai nou si gata am terminat problema.

cristeamandrei
28-11-2010, 05:03 PM
in contiunuare am problema cu intreruperea motorului si nu gasesc rezolavarea, intre timp a aparut o eroare care nu stiu ce inseamna poate ma ajutati voi ca nu mai stiu de unde sa o apuc, aceasta este eroarea:

01305 - Databus for Infotainment
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 15
Reset counter: 168
Mileage: 89891 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:06

Multumesc mult

andy4alexx
02-01-2011, 09:37 PM
Hai sa-ti povestesc si eu despre mersul intrerupt, prin august 2010 a inceput masinuta sa mearga intrerupt cand era motoru rece, cand ajungea la 90 grade apa, opream motoru il porneam din nou si se rezolva problema, toate bune si frumoase ca apoi sa mearga intrerupt non stop, rece calda mergea la fel. Am pus laptopu pe ea reazultat pompa injector numarul unu defecta. Am cumparat injector 600 ron Sh, a mers masina uns pana a venit frigu ca o data cu el sa revina mersul intrerup, intreruper ce ia sfarsit o data cu incalzirea motorului. Ce e de facut???? Eu unul AStept sa vina vara ca sa fie motorul in permanenta cald :D Doamne ajuta

cristeamandrei
02-01-2011, 10:15 PM
Tot e bine ca aveai o eroare, ca la mine totul era in parametrii si tot intrerupea motorul.

Octavia2BKD
01-08-2012, 01:33 PM
Andrei, unde este senzorul asta pe care l-ai schimbat? Eu tot motor BKD am si porneste mai greu cand e cald dar nu intrerupe! Eu am senzorul de temperatura cumparat dar nu-l gasesc pe motor, nu stiu unde sa-l pun pe cel nou...:))

al bundy
01-08-2012, 04:52 PM
Pornirea greoaie la cald nu e din cauza senzorului, se rezolva prin adaptare sau resoftare.